پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان چه زمانی به سرور نیاز داریم پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا پاسخ سوال مهم شما را بدهیم!

چه زمانی به سرور نیاز داریم

اگر برنامه میزبانی مشترک دارید ، سایت شما در کنار بسیاری از سایت های دیگر در یک سرور فیزیکی قرار دارد. این بدان معنی است که منابعی که از آنها استفاده می کنید به اشتراک گذاشته می شوند. بنابراین اگر یک سایت ترافیک غیرمنتظره زیادی را بدست آورد ، به عنوان مثال ، زمان بارگذاری سایت شما می تواند آسیب ببیند.

با یک برنامه سرور اختصاصی مجازی (VPS) ، شما هنوز از لحاظ فنی یک سرور فیزیکی را با سایر کاربران به اشتراک می گذارید. با این حال ، سایت شما جدا است ، بنابراین شما نمی توانید منابع را با دیگران به اشتراک بگذارید. وقتی میزبان VPS را انتخاب می کنید ، آنچه می خواهید سرور مجازی شخصی شما و دسترسی کامل اداری است.

چه زمانی به سرور نیاز داریم

یک سرور VPS دارای فضای دیسک مخصوص به خود ، سیستم عامل ، CPU ، RAM و پهنای باند است. میزبانی VPS انعطاف پذیری و دسترسی بیشتری به منابع بیشتری نسبت به میزبانی مشترک به شما می دهد از این رو VPS را برای یک تجارت یا پلت فرم در حال رشد ایده آل می کند. میزبانی VPS را هنگامی انتخاب کنید که؛

۱. شما می خواهید قدرت و کنترل بیشتری بر محیط میزبان خود مانند دسترسی کامل اداری داشته باشید

۲. شما در حال افزایش نیازهای رو به رشد و افزایش ترافیک فراتر از قابلیت میزبانی مشترک هستید

۳. شما می خواهید حریم خصوصی و امنیت را افزایش دهید

چه زمانی به سرور نیاز داریم

۴. شما می خواهید برای پاسخگویی به نیازهای میزبان بی نظیر خود ، سفارشی سازی خاصی را انجام دهید

۵. شما می خواهید از هاست اشتراکی ارتقا دهید اما منابع محدودی دارید

۶. شما می خواهید یک سایت تجارت الکترونیکی را میزبانی کنید که معمولاً به الزامات خاصی مانند گواهی SSL مستقل احتیاج دارد. برخی از ارائه دهندگان میزبانی مشترک به منظور کاهش هزینه ها ، گواهینامه های SSL مشترک ارائه می دهند

مزایای میزبانی VPS
۱. کنترل کامل بر تنظیمات پیکربندی و سفارشی سازی متناسب با نیاز میزبانی شما

۲. بارهای سریعتر بارگیری ، بدون خرابی

۳. افزایش سطح امنیت و حفظ حریم خصوصی

۴. انعطاف پذیر و آسان برای مقیاس

۵- نسبت به هاست اختصاصی سرور مقرون به صرفه تر است.

میزبانی وب سرور اختصاصی مجازی خصوصی نگار نوین بهترین گزینه است زیرا به شما امکان می دهد تا ضمن محافظت از داده ها در برابر خرابی و حفظ کارایی عملیاتی ، رشدی را به روشی مطمئن و مقرون به صرفه انجام دهید.

NegarNovin VPS هاستینگ کنترل و عملکرد ویژه ای را در یک محیط مقیاس پذیر ارائه می دهد.

چه زمانی به سرور نیاز داریم

سفارشی سازی کامل و بدون هزینه اضافی؛ NegarNovin VPS هاستینگ را می توان برای پاسخگویی به نیازهای شما سفارشی سازی کرد ، بنابراین هزینه ای را که می خواهید پرداخت می کنید اما نیازی به مقابله با ویژگی هایی که هرگز به آنها نخواهید رسید
یک برنامه میزبانی کاملاً مقیاس پذیر برای رشد کسب و کار. برنامه میزبانی ما به شما امکان می دهد تا در هر زمان و با کلیک فقط بر روی یک دکمه ، منابع اضافی اضافه کنید تا بتوانید رشد کسب و کار را در خود جای دهید

سرور مجازی برج میلاد

افزایش قابلیت اطمینان و به روز بودن. سرورهای ما در مرکز داده های هنری ما مجهز به منبع تغذیه اضافی ، شرایط سرور محیطی مانند خنک کننده قرار دارند.
کاهش هزینه ها میزبانی سرور خصوصی مجازی دارای تمام مزایای منابع اختصاصی بدون هزینه سرور اختصاصی واقعی است
دسترسی کامل به ریشه که به شما امکان می دهد کنترل کامل محیط میزبان خود را داشته باشید. شما می توانید نه تنها مشخصات سخت افزاری مورد نظر خود بلکه همچنین تنظیمات نرم افزاری مورد نیاز خود را برای اجرای هرچه بیشتر سایت از جمله سیستم عامل ، بانک اطلاعاتی و سایر برنامه ها انتخاب کنید (ضمن اینکه از دسترسی ریشه به سرور نیز بهره می برد) .
پشتیبانی قابل اعتماد؛ یک سیستم پشتیبانی بسیار کارآمد و مؤثر ۲۴/۷ در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که راه حل برای همیشه کار می کند.
تضمین امنیت؛ سرورهای ما ساخته شده و کاملاً متعلق به ما هستند. این بدان معناست که امنیت فیزیکی و دیجیتالی داده های شما و پردازش رایانه های متقابل از لایه فیزیکی رو به جلو در ذهن شما باقی مانده است.

تبریک می گوئیم مقاله چه زمانی به سرور نیاز داریم به پایان رسید با آموزش های بعدی با ما همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *