پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

کاربرد سرور بورس چیست؟

باشما هستیم با آموزش کاربرد سرور بورس چیست؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطلب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

بورس

سرور بورس یکی از گزینه های است که می تواند کاربردهای گسترده ای را در انجام معاملات بورس از خود نشان دهد. این سرورها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند بر پایه سیستم عامل ویندوز ارائه شوند.

 

مزیت های بورس

  • به منظور به اجرا رساندن نرم افزارهای شخصی، می توان در این سرور از منابع سخت افزاری بهره برد.
  • به منظور جای دهی خود در اول صف معاملات بازار بورس می توان از این سرور استفاده کرد.
  • این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
  • همچنین با برخورداری از این سرور می توان با استفاده از نرم افزار Remote Desktop به سرور مجازی دسترسی داشت.
  • استفاده از سرعت سرور برای سایر کارها از قبیل دانلود فیلم ، دانلود نرم افزار ، ثبت نام خودرو ، اموزش انلاین ، گیم و بازی

سرور بورس ایران

متاسفانه افرادی که از سرور بورس ایران استفاده می کنند، با مشکلات متعددی رو به رو می شوند. از آنجایی که ایران در محدودیت تحریم های بسیاری است، کاربرانی که با IP خود کشور معاملات بورسی بین المللی و یا پرداخت های ارزی را انجام می دهند، موفق به این کار نخواهند شد.

سرور بورس خارج

سرور بورس خارج مناسب ترین گزینه برای اکانت های ایرانی است. نمونه ای از بهترین این سرورها آلمان است. با استفاده از این گزینه می توانید پرداخت های ارزی خود را به سرعت انجام دهید و یا به معاملات خود بپردازید. استفاده از سرور بورس آلمان مزیت هایی را با خود دارد. به عنوان مثال در بهترین دیتاسنترهای جهان قرار گرفته است.

 سرور مجازی بورس چیست؟

– در حال حاضر انواع سرویس های مجازی یا VPS وجود دارد و کاربران زیادی از این سرویس ها استفاده می کنند. یکی از سرویس هایی که جدیدا با توجه به تحولات بورس توسط شرکت های مختلف ارائه می شود «سرور مجازی بورس» است. این سرویس ویژه کاربرانی طراحی شده است.

 چطور سرور مجازی بورس بخرم؟

ایران سرور به عنوان یکی از وبسایت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران کلیه خدمات در خصوص سرور و هاست را ارائه می دهد. یکی از خدمات جدید این گروه سرور مجازی بورس است. ایران سرور با سابقه ای طولانی خدمات خود را مبتنی بر استفاده از بهترین سخت افزارها و نرم افزارها و تیم پشتیبانی قوی ارائه می دهد.

دسترسی

دسترسی به سرور مجازی بورس بسیار آسان است. این سرویس تنها از ویندوز استفاده می کند و شما به این ترتیب می توانید از آن استفاده کنید. ویندوز سرور این سرویس ها از نسخه های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ بهره می برد و به خاطر بهره مندی از سرعت بالاتر و فاصله نزدیکتر روی دیتاسنترهای داخلی قرار دارد.

 

تبریک می گوییم مقاله آموزش کاربرد سرور بورس چیست؟  پایان رسید با آموزش ها و مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی !

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *