پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مطلب با شما هستیم با آموزش نحوه اتصال درایو لپ تاپ به سرور مجازی پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

نحوه اتصال درایو لپ تاپ به سرور مجازی

شبکه کردن درایو های کامپیوتر با سرور مجازی ویندوزی به عنوان یکی از راه های انتقال فایل بین سرور های مچازی و سیستم ها محسوب می شود و شما می توانید در کنار سایر روش ها مثل FTP یا برنامه هایی که برای این امر وجود دارد ، از این روش استفاده کنید.

استفاده از روش شبکه کردن سرور مجازی با درایو های کامپیوتر مثل سایر روش ها دارای مزایا و معایبی می باشد و از مزایا آن می توان به مواردی همچون سادگی دسترسی به اطلاعات ، بدون نیاز به تنظیمات خاص و وابستگی به نرم افزار اشاره کرد اما شاید اصلی ترین اشکالی که بتوان به این روش گرفت این است که در این روش شما مثل سایر روش ها امکان توقف و یا ادامه دانلود و آپلود پس از قطع شدن ارتباط را ندارید.

همچنین اصلی ترین موردی که باید به آن توجه شود این است که سرعت انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و سرور مجای به هیچ عنوان ارتباطی با روش انتقال ندارد و اصلی ترین معیار تاثیر گذار بر روی سرعت انتقال به سرعت اینترنت شما بر می گردد.

نحوه اتصال درایو لپ تاپ به سرور مجازی

برای شروع ابتدا باید در کامپیوتر ویندوزی خود از قسمت سرچ عبارت Remote Desktop Connection را جست و جو کنید و نرم افزار Remote Desktop Connection را در سیستم خود باز کنید

پس از باز کردن Remote Desktop Connection از پایین پنجره بر روی آیکن Show Options کلیک کنید تا به یک سری از تنظیمات کلی ریموت دسترسی خواهید داشت که باید به تب Local Resources بروید.

سرور مجازی هلند

از قسمت Local devices and resources گزینه More را انتخاب کنید.

سپس یک پنجره جدید باز می شود و شما باید از طریق کادر موجود ، بر روی آیکن + که در کنار چک باکس Drivers وجود دارد کلیک کنید.

با کلیک بر روی آیکن + ، درایو هایی که بر روی هارد سیستم شما قرار دارد در کنار سایر اتصالات مثل USB ها و DVD ها نمایش داده می شود که شما باید چک باکس درایوی که قصد دارید آن را با سرور مجازی ویندوز خود شبکه کنید را کرده و در نهایت پس از انتخاب درایو بر روی گزینه OK کلیک کنید تا تغییرات دخیره شوند.

پس از ریموت زدن به سرور مجازی ، به قسمت My Computer سرور خود بروید و در میان درایو های سرور می توانید درایو یا درایو هایی از سیستم خود که آنها را با سرور مجازی شبکه کرده اید را مشاهده کنید و اقدام به انتقال ، دانلود و آپلود فایل ها و اطلاعات میان سیستم و سرور کنید.

تبریک می گوییم نحوه اتصال درایو لپ تاپ به سرور مجازی به پایان رسید با اموزش های بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *