پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

مدیریت سایت وردپرسی با نرم افزار WordPress

مدیریت سایت وردپرسی با نرم افزار WordPress

با شما هستیم با مدیریت سایت وردپرسی با نرم افزار WordPress در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

سایت وردپرس خود را با نرم افزار WordPress مدیریت کنید!

آیا می خواهید از نرم افزار WordPress برای سایت شخصی خود استفاده کنید؟ برنامه دسکتاپ وردپرس اجازه می دهد تا به راحتی مطالب سایت خود را بدون نیاز به ایجاد تب های مرورگر، ویرایش کرده و یا بنویسید. با ما همراه باشید با نحوه استفاده از برنامه دسکتاپ وردپرس

آموزشمدیریت سایت وردپرسی با نرم افزار WordPress توسط کالج اورست

مزایا و معایب استفاده از دسکتاپ وردپرس

نرم افزار دسکتاپ وردپرس توسط Automattic ایجاد شده است، این شرکت تاسیس شده توسط مت مالنوگ، بنیانگذار وردپرس است. این شرکت همچنین پشت JetPack و WordPress.com است.

برنامه دسکتاپ وردپرس یک تجربه کاربری پیشرفته برای وب سایت های وردپرس ارائه می دهد که مخصوصا برای کاربرانی که به دنبال یک ویرایشگر رایگان برای ایجاد محتوا هستند، بسیار عالی و مناسب است. اما با این حال، درست مانند هر چیز دیگری در جهان، جوانب مثبت و منفی خود را نیز دارد.

استفاده کردن از برنامه دسکتاپ برای سایت وردپرس

در اولین گام افزونه JetPack را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه، باید افزونه JetPack را به حساب کاربری WordPress.com متصل کنید. روی دکمه Setup Jetpack کلیک کنید.

شما به وب سایت WordPress.com هدایت میشوید. اگر قبلا یک حساب کاربری در WordPress.com ایجاد کردید با آن وارد شوید، اگر نه، برای ایجاد یک حساب کاربری، بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

اکنون حساب کاربری رایگان شما ایجاد شده است و به وب سایت خود هدایت می شوید. سپس، شما برنامه دسکتاپ وردپرس در سیستم خود دانلود و نصب کنید. بعد از نصب برنامه را راه اندازی و اجرا کنید. حال در این صفحه نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری WordPress.com خود را وارد کنید.

پس از ورود به سیستم، صفحه نمایش WordPress.com را مشاهده خواهید کرد که در آن شما می توانید مطالب را بیابید و مطالب را دنبال کنید. برای مدیریت وبسایت خود به تب My Sites بروید.

کار با نرم افزار WordPress

کاموا

شما در حال حاضر عنوان وب سایت خود را در منوی سمت چپ همراه با سایر بخش های مدیریت وب سایت مشاهده می کنید. در ستون سمت راست گزارشات ترافیکی JetPack نمایش داده می شود. با استفاده از نوار مدیریت در ستون سمت چپ، شما می توانید پست ها، صفحات و انواع پست تایپ سفارشی را ویرایش و ایجاد کنید. همچنین میتوانید با کلیک روی دکمه “write” در بالای صفحه، یک پست جدید اضافه کنید.

اکنون در ستون سمت راست، تنظیمات پست مانند وضعیت، برنامه زمانی ارسال، دسته ها و برچسب ها، تصویر برجسته و غیره را می بینید. در سمت چپ، یک ناحیه نوشتاری با یک ویرایشگر متن پیشرفته وجود دارد. با کلیک بر روی دکمه add میتوانید تصاویر دلخواه خود را در این قسمت اضافه کنید.

برنامه دسکتاپ وردپرس اجازه می دهد تا به راحتی نظرات کاربران وب سایت خود را مدیریت کنید. شما می توانید نظرات کاربران را پاسخ و تأیید یا حذف کنید. همچنین در بخش قالب میتوانید قالب های نصب شده در وب سایت خود را مدیریت کنید.  و حتی میتوان یک قالب جدید بدون ترک برنامه نصب کرد. اما در دسکتاپ وردپرس نمیتوان قالب را سفارش سازی کرد.

و در بخش افزونه میتوانید افزونه های مورد نیاز خود را آپلود، نصب و فعال کنید. و از به روز رسانی های افزونه مطلع شوید به طور مستقیم در برنامه آنها را به روز رسانی کنید. به علاوه در بخش اشتراک گذاری میتوانید افزونه JetPack را به رسانه های اجتماعی محبوب خود متصل کرده و به طور خودکار پست های جدید در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

تبریک می گوییم مقاله مدیریت سایت وردپرسی با نرم افزار WordPress سایت پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آت

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *