پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

با این مقاله با شما هستیم  با آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با مراحل نصب و محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطلب بپردازید.

وب هاست فعلی شما توان پاسخگویی شما عزیزان نیست . برای شما مشکل ایجاد کرده یا ممکن سایتی رو روی لوکال هاست ایجاد کرده باشید و حالا دوست اگه علاقه داشته باشید همین سایت رو به صورت کامل به یه هاست انتقال بدید.بدون اینک نیاز باشه دوباره تنظیمی انجام بدید.

در اینجا ما کار با افزونه BackupBuddy را برای شما مظرح میکنیم :

قدم اول:

بعد از نصب و فعال سازی به  BackupBuddy » Backup بروید.حالا باید یه ایمیل بدید و رمزعبوری رو مشخص کنید که برای امنیت بیشتر هست.بعد می توانید مشحص کنید که کجا دویت دارید از سایت خودتون پشتیبان بگیرید:دانلود کنید,روی دراپ باکس بریزید یا نسخه پشتیبان به ایمیلتون ارسال بشه و ..

در قدم بعدی این افزونه نیاز به دو فایل importbuddy.php و backup .zip داره.از قسمت BackupBuddy » Restore/Migrate هر دو فایل رو به راحتی دانلود کنید.و در هاست جدید(دقیقا همونجایی که قراره سایت شما باشه)کپی کنید.توجه کنید که در این روش نباید وردپرس رو دوبار نصب کنید.

 

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

 

قدم دوم:

حالا نیاز هست تا فایلی که آپلود کردید رو در مرورگر خودتون باز کنید.اما اگه به ادرس این فایل برید ( مثلا http://www.example.com/importbuddy.php) این ادرس به هاست قبلی شما اشاره میکنه. فرض کنید ادرس سایت شما www.example.com و ادرس هاست جدید شما ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۲۲ هست

در ویندوز خودتون روی ایکون notepad کلیک راست کنید و روی  Run as Administrator کلیک کنید.حالاکه notepad را باز کردید ازfile روی open کلیک کنید و از ادرس .C:\Windows\System32\drivers\etc. فایل hosts را انتخاب کنید.در فایل باز شده این رو بنویسید(البته دقت کنید که این مثال هست و شما ادرس و ای پی خودتون رو بنویسید)

۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۲۲ www.example.com

حالا مرورگر شما با ادرس سایت شما به هاست حدید اشاره میکنه.

نکته :

الان این شرایط فقط برای ویندوز شما برقراره و برای دیگران این طور نیست.

توجه داشته باشید که بعد از اتمام کارها حتما این تغییر رو پاک کنید.

خب حالا می توانبد http://www.example.com/importbuddy.php را باز کنید.

بعد از باز کردن این فایل از شما پسوردی که در قدم اول بهش اشاره شد رو می خواد.بعد از وارد کردن رمز عبورواز شما می خواد که فایل backup.zip رو بهش معرفی کنید.حالا یا با اپلود یا با ادرس مثلا http://www.example.com/backup.zip .بعد روی next step کلیک کنید.

تریکو

 

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

 

در این قسمت باید اردس سایت رو وارد کنید.مافرض کردیم که قراره با همون ادرس قبلی استفاده کنید اما اگه دوست دارید میتونید اینجا ادرس جدید سایتتون رو وارد کنید.

بعد باید یه دیتابیس در هاست جدید بسازید و مشخصات اون رو وارد کنید.

 

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

 

بقیه کار خیلی راحت و خودکار انجام میشه و اگر مشکلی بود به شما اعلام و راه حل اون هم گفته میشه.در اخر باید روی Clean up & remove temporary کلیک کنید تا فایل هایی که برای اسباب کشی ایجاد شده بود پاک شود.

 

آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی

 

نکته:

سایت شما به صورت کامل جابجا شد اما ادرس شما هنوز به سایت قبلی اشاره میکنه با کمک شرکتی که هاست جدید را از انجا گرفتید ادرس سایت را با هاست هماهنگ  کنید.

بعد از اتمام این کارها کاربران شما اصلا متوجه نمی شوند که وارد هاستی جدید شده اند.

 

تبریک می گوییم مقاله آموزش انتقال سریع سایت وردپرسی پایان رسید با آموزش ها و مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *