پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

خدمات تاثیر گذار طراحی سایت

با شما هستیم با خدمات تاثیر گذار طراحی سایت  در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطلب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

طراحی سایت

 

موارد طراحی سایت

تمامی طراحی های نگارنوین کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا بوده و با بهره گیزی از نیروهای متخصص منطبق با جدیدترین متدهای روز دنیا با رعایت کامل اصل سئو و بهینه سازی یک وب سایت از دو بخش هاست و دامنه تشکیل شده است که نگارنوین برای تمامی طراحی های سایت خود هاست و دامنه رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
  • سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
  • در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
  • تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای آتی ۲۰% رقم قرارداد خواهد بود .
  • مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله میسر است .
  • پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .

از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف نظر کنید

اگر قصد راه انداز کسب و کار آنلاین را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ وب سایت های ارزان قیمت و آماده نروید زیرا قصد شما راه انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای کار جا پای خود را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد کار خود را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه بالایی را برای شما دربردارد.

خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
    • ریسپانسیو بودن طراحی سایت
    • طراحی حرفه ای سایت
    • استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
    • پلتفرم طراحی سایت
    • تعداد صفحات وب سایت
    • سئو و بهینه سازی
    • پشتیبانی و پاسخگویی

سرورمجازی 

چه طراحی سایتی برای شما مناسب است؟

تمام وب سایت ها با یک هدف طراحی نمی شوند هر کدام کارایی و هدف خاصی دارند. از آن جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با توجه به همه این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین دلیل است که باید طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید تا از هزینه های اضافی در امان باشید.

مهم ترین سوالات در حوزه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت نونگار پردازش به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های رایگان مثل وردپرس و جوملا در پروسه طراحی سایت استفاده نمی شود بنابراین قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با نیاز و خواسته های مشتری برآورد می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های گسترده تری که نسبت به وب سایت های اطلاع رسانی و … دارند بنابراین هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بیشتر خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در پروسه طراحی سایت از cms و قالب های رایگان استفاده نمی کند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در پروسه طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های آماده استفاده می شود اینگونه وب سایت های آماده در مدت زمان بسیار کوتاهی به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای آغاز فعالیت تمامی پروسه به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

سه سوت

طراحی سایت نگارنوین به گونه ای می باشد که دامنه به نام خود شما ثبت می گردد و کل سایت در اختیار شما قرار می گرد و پنل مدیریت پویا نگارنوین یکی از مزیت های این شرکت نسبت به شرکتهای رقیب می باشد ، نگارنوین همینطور طبق خواسته شما طراحی سایت تمامی سیستم های مدیریت محتوا درخواستی شما را انجام می دهد.

نگارنوین از تکنولوژی های روز: CSS3, HTML5, PHP, ASP.Net, MySQL, jQuery, Java Scripts بهره می برد.

 

تبریک می گوییم مقاله خدمات تاثیر گذار طراحی سایت  سایت پایان رسید با آموزش ها و مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی !

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *