پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مقاله با شما هستیم با اموزش بازیابی رمز ویندوز ۱۰ پس تا انتهای این مطلب کاربردی ما را همراهی کنید !

اموزش بازیابی رمز ویندوز 10

همه ما قبلا این کار را انجام داده ایم. شما می نشینید تا وارد دستگاه ویندوز خود شوید، رمز عبور را تایپ می کنید و فکر می کنید رمز عبور است و با صدای بلند، متوجه می شوید که فراموش کرده اید چیست! سعی می کنید ترکیب های مختلفی از حروف و اعداد را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی مناسب است، اما هیچ چیز جواب نمی دهد. الان چیکار می کنید؟

خوشبختانه، روند بازیابی رمز عبور شما در ویندوز ۱۰ تقریباً مانند ویندوز ۸ و بالاتر است، البته با کمی تغییرات جزئی. در اینجا نحوه بازیابی لاگین Microsoft Live 10 و همچنین اعتبار سایر کاربران ثبت شده در دستگاه محلی آورده شده است.

از ابزار بازنشانی رمز عبور برای حساب‌های لایو مایکروسافت استفاده کنید لینک زیر :

https://account.live.com/password/reset

اولین (و واضح ترین) راه حل موجود از ابتدا، استفاده از تابع استاندارد تنظیم مجدد رمز عبور موجود در وب سایت بازنشانی رمز عبور مایکروسافت است. در آنجا سه گزینه پیدا خواهید کرد، و برای این مورد خاص، اگر می‌خواهید هر حسابی را که به هویت آنلاین شما مرتبط است بازیابی کنید، می‌خواهید از گزینه «رمز عبورم را فراموش کرده‌ام» دنبال کنید.

هنگامی که این مراحل را طی کردید، با فرآیند بازیابی به طور کلی آشنا روبرو می شوید که اکثر شرکت های بزرگ هنگام تلاش برای تأیید اینکه شما واقعاً همان کسی هستید که می گویید هستید، استفاده می کنند. اگر یک ایمیل خارجی یا یک شماره تلفن همراه با حساب خود ثبت کرده اید، می توانید کدی دریافت کنید که بدون دردسر اضافی حساب شما را باز می کند.

یک کاربر جدید برای ذخیره فایل های حساب ایجاد کنید :

اگر هیچ‌کدام از اینها جواب نداد، اقدام دیگری وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که به شما امکان می‌دهد دوباره به رایانه خود دسترسی پیدا کنید.

ابتدا، با بوت کردن نصب ویندوز ۱۰ خود در تنظیمات، با تغییر ترتیب راه‌اندازی در BIOS برای اولویت دادن به CD، شروع کنید، یا به جای آن از ISO به عنوان دیسک راه‌اندازی استفاده کنید.

برای این کار باید از رسانه نصب ویندوز ۱۰ بوت شوید. ابتدا باید رسانه نصب ویندوز ۱۰ را روی درایو USB یا DVD ایجاد کنید. پس از انجام، ترتیب بوت را در رایانه شخصی خود تغییر دهید و از درایو USB یا دیسک بوت کنید

پس از شروع تنظیمات، Shift+F10 را بزنید.

با این کار یک خط فرمان ظاهر می شود. از اینجا، ما از خط فرمان برای جایگزینی Utility Manager در صفحه ورود با cmd.exe با دستورات زیر استفاده می کنیم:

move d:\windows\system32\utilman.exe d:\windows\system32\utilman.exe.bak

copy d:\windows\system32\cmd.exe d:\windows\system32\utilman.exe

پس از تکمیل، از دستور “wpeutil reboot” برای راه اندازی مجدد دستگاه استفاده کنید.

پس از بازگشت به صفحه ورود، روی Utility Manager کلیک کنید. اگر همه چیز درست پیش رفت، باید cmd.exe را مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

سرور مجازی انگلیس

این اعلانی است که برای ایجاد یک کاربر اداری جدید از صفحه ورود به سیستم استفاده می کنید. دستورات زیر را تایپ کنید، نامی را که می‌خواهید به حساب کاربری جدید اختصاص دهید (بدون هویج) جایگزین <username> کنید.

net user <username> /add

net localgroup administrators <username> /add

اکنون فرمان را ببندید، راه اندازی مجدد کنید و کاربر جدید خود را در صفحه ورود مشاهده خواهید کرد.

اینجا را کلیک کنید و دسکتاپ تازه خود را وارد کنید. از دسکتاپ، روی منوی Start در گوشه سمت چپ پایین کلیک راست کرده و “Computer Management” را انتخاب کنید.

به «کاربران و گروه‌های محلی» بروید، به سمت پایین به حساب آسیب‌دیده بروید و راست کلیک کنید. گزینه “تنظیم رمز عبور” را انتخاب کنید و مجموعه جدیدی از اعتبارنامه ها را برای دسترسی مجدد به حساب قفل شده خود انتخاب کنید!

لازم به ذکر است که این روش فقط برای بازیابی کامل حساب هایی که برای ثبت نام به صورت محلی تعیین شده اند کار می کند. اگر نیاز به بازیابی رمز عبور حساب Microsoft Live خود دارید، باید آن را از طریق فرم های آنلاین ذکر شده در بالا بازیابی کنید.

گفته می‌شود، اگر سرویس بازیابی آنلاین کار نکند، همچنان می‌توانید با رفتن به C:\Users و کلیک کردن بر روی پوشه مربوط به آن، به فایل‌ها یا پوشه‌های مهمی که ممکن است در آن حساب قفل شده است دسترسی داشته باشید.

تبریک می گوئیم اموزش بازیابی رمز ویندوز ۱۰ به پایان رسید با مطالب بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *