پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با هستیم با آموزش نکات مهم انتخاب سرور اختصاصی پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

شما تصمیم گرفته اید که زمان آن رسیده است که به یک سرور اختصاصی – تبریک! ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا قدم بعدی را بردارید.

ما همه چیزهایی را که باید در مورد آن فکر کنید – از درک نیازهای عملکردی خود گرفته تا انتخاب ارائه دهنده میزبانی مناسب – به شش مورد مهم در انتخاب سرور اختصاصی تقسیم کرده ایم.

۱. الزامات عملکرد را تعریف کنید
هر شرکتی برای سرورهای خود الزامات عملکردی بی نظیری دارد. انتظار دارید چند کاربر داشته باشید؟ چه نوع خدماتی را می خواهید با سرور خود ارائه دهید؟ تعیین این اعداد به تعیین تعداد سرورهای مورد نیاز و نوع سخت افزار مورد استفاده کمک می کند. آیا خدمات شما CPU ، حافظه یا دیسک فشرده خواهند بود؟ دانستن این امر به شما بینشی در مورد نیازهای سخت افزاری می بخشد. انتخاب مخلوط مناسب ، به میزان قابل توجهی بر عملکرد سرور شما تأثیر خواهد گذاشت.

۲- خرابی احتمالی را در نظر بگیرید
اگر محیط میزبانی شما از کار بیفتد چه تأثیری در تجارت دارد؟ یکی از مهمترین مزیت های سرور اختصاصی این است که شما منابع خود را با دیگران به اشتراک نمی گذارید. با این حال ، نکته منفی این است که همیشه یک سرور یک نقطه از خرابی است. اگر گزینه مقیاس گذاری روی چندین سرور اختصاصی را ندارید (که در آن از خرابی احتمالی جلوگیری می شود) ، باید تعیین کنید که چه مقدار خرابی احتمالی برای ریسک کردن نیاز دارید.

۳. پیش بینی استفاده از پهنای باند
الزامات موجود در پهنای باند به طور طبیعی با پیش بینی ترافیک داده ها ارتباط دارد. اگر می خواهید پهنای باند زیادی مصرف کنید ، اما پیش بینی پذیری آن کم است ، می توانید بسته ای را با سرور اختصاصی خود انتخاب کنید که دارای ترافیک داده زیادی باشد (یا حتی صورتحساب بی متر). این یک روش آسان برای دانستن اینکه چقدر برای میزبانی سرور اختصاصی خود هزینه خواهید کرد ، آسان است.

سرور مجازی

۴. کیفیت شبکه تست
کیفیت شبکه به موقعیت فیزیکی سرورهای اختصاصی شما و کیفیت شبکه ارائه دهنده میزبان شما متکی است. مکان فیزیکی سرورهای اختصاصی شما به طور مستقیم بر کاربران نهایی شما تأثیر می گذارد – اگر مشتریان شما در منطقه APAC قرار دارند ، میزبانی در اروپا ممکن است یک انتخاب معقول نباشد زیرا تحویل داده ها کندتر خواهد بود.

تحویل داده همچنین به کیفیت شبکه ارائه دهنده میزبان بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت شبکه ، صفحه مرکز عملیات شبکه ارائه دهنده احتمالی خود (NOC) را بررسی کنید و شبکه آنها را آزمایش کنید. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی گزینه ای برای انجام این کار دارند.

۵. مقیاس پذیری برنامه را در نظر بگیرید
مقیاس درخواست شما چقدر خوب است؟ آیا اضافه کردن سرورهای بیشتر آسان است و آیا این باعث می شود تعداد کاربران نهایی شما بتوانید سرویس دهی کنید؟

مقیاس بندی برخی از برنامه ها با چندین دستگاه دشوار است. اطمینان از اینکه یک بانک اطلاعاتی در حال کار بر روی چندین سرور است چالش برانگیز است زیرا نیاز به همگام سازی در تمام سرورهای پایگاه داده دارد. انتقال داده ها به سرور با ظرفیت پردازش بیشتر ، RAM و ذخیره سریع تر می تواند آسان تر باشد. حرکت به محیط ابری نیز می تواند گزینه خوبی باشد. به این ترتیب ، می توانید سرور را به سرعت کلونی کنید تا بخشی از بار را در اختیار بگیرد و آن را به بالانسور بار اضافه کنید و بدین ترتیب بار کار را بر روی چندین سرور متعادل کنید.

۶. ارائه دهنده هاستینگ را انتخاب کنید
ارائه دهنده هاست مناسب به عنوان یک شریک دانش در کل مراحل انتخاب شما عمل می کند. آنها مهندسین و متخصصان خود را درگیر می کنند تا به سؤالات شما پاسخ دهند و از مشتری مستقیمی برخوردار هستند که اگر از آنها خواسته شود باید بیشتر از اینکه مرجع ارائه کنند خوشحال باشند. ارائه دهنده میزبان باید از تجربه و تخصص خود بهره ببرد و با برخورداری از مشاغل خود مانند فعالیت های خود ، تعهد و فداکاری را نشان دهد.

انتخاب سرور اختصاصی ممکن است به نظر می رسد که یک تعهد عظیم با اجزای مختلف در نظر گرفته شود – اما این طور نیست. آنچه را که می خواهید به عنوان یک شرکت و شریک زندگی با ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد پیدا کنید برای یافتن راه حل مناسب و تنظیم شرکت خود برای رشد و موفقیت درازمدت تعریف کنید.

تبریک می گوئیم نکات مهم انتخاب سرور اختصاصی به پایان رسید با آموزش های بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *