پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

نحوه نوشتن صحیح مطلب ، حتما همه شما عزیزان دنبال این بوده اید که چگونه یک مطلب و نوشته را به صورت کامل و اصولی با رعایت سئو کامل در وب سایت خود درج کنیم پس با ما تا انتهای این مطلی همراه باشید تا دقیق به شما توضیح داده شود.

اولین جنبه ای که قبل از شروع پست وبلاگ باید در نظر بگیرید این است که این وبلاگ را برای چه کسی می نویسید؟ بازدید کنندگان یا مخاطبان هدفمند شما برای این پست وبلاگ چه کسانی هستند؟

نوشتن وبلاگ وظیفه وقت گیر است و همیشه خواهد بود ، ایجاد محتوای وبلاگ با رانندگی مقایسه می شود که می توانید آن را به راحتی یاد بگیرید اما در اجرای آن در تست رانندگی ناکام باشید.

وبلاگ های تجاری:

هنگام نوشتن پست های وبلاگ برای مشاغل ، باید همه جنبه هایی را که از طریق آن پست وبلاگ آنها به دست می آورد ، چیز خوبی برای تجارت خود در نظر بگیرد. پست وبلاگ شما از چندین طریق به شما کمک می کند مانند ایجاد ارتباط با مشتری ، آگاهی از برند ، آموزش بازدید کنندگان و حتی کمک به افزایش نرخ تبدیل و تولید سرب. بنابراین وبلاگ را به گونه ای بسازید که نیازها و سؤال های مخاطبان خود را برآورده کنید. محتوائی که برای شما ارسال می کنید برای وبلاگ شما نماینده شرکت ، برند شماست و به شما در ارائه پیام ویژه مارک کمک می کند.

نحوه نوشتن صحیح مطلب

وبلاگ نویسان:

وبلاگ نویسی اکنون تبدیل به شور و اشتیاق شده است ، وبلاگ نویسی شیک ترین پروفایل شغلی است. وبلاگ نویسان می توانند بر اساس زمینه های مورد علاقه خود ، پست های وبلاگ را انتخاب و ایجاد کنند ، اما همچنین باید آنها را به شکلی مناسب برنامه ریزی کنند تا پاسخ خوب و استثنائی از مخاطبان دریافت کنند.

برای ساختن وبلاگ خوب ، ۷ نکته را دنبال کنید:
۱. موضوع وبلاگ مرسوم ، مد روز و علاقه مند را انتخاب کنید:

اگر شما یک وبلاگ نویس پرشور هستید ، آنچه را که دوست دارید در مورد آن بنویسید انتخاب کنید ، این بستر شما برای عملکرد خوب است و باید در مورد محتوای خود داوری کنید. موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید اما توجه و رضایت مخاطبان خود را نیز در خاطر داشته باشید.

۲. تحقیق و جمع آوری اطلاعات در مورد موضوع انتخاب شده:

زمان بیشتری را برای این مرحله اختصاص دهید اما اطلاعات بازده در مورد موضوع را جمع کنید ، اطلاعات بیشتر به شما در توجیه وبلاگ به روشی مناسب کمک می کند. اگر اطلاعات مفیدی دارید که خوانندگان شما را راضی می کند ، از آن استفاده کنید.

۳. بند اول عامل تعیین کننده:

پاراگراف اول پست وبلاگ شما باید چشم نواز باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند ، این امر می تواند باعث تغییر تصمیم خواننده شما “آیا باید بمانم یا باید بروم” شود. بنابراین اولین پاراگراف خود را که توجه مخاطب را به خود جلب می کند ، این شانس را از دست ندهید ، بنابراین یک سؤال بپرسید یا یک نقل قول اضافه کنید.

نحوه نوشتن صحیح مطلب

۴. ساخت محتوای قابل خواندن و تازه:

خوانایی محتوای شما پایه وبلاگ شماست ، موضوع انتخاب شده را به گونه ای توصیف کنید که مخاطب شما آنچه را که می خواهید از طریق وبلاگ بیان کنید را درک کند. اگر خواننده خوبی باشید ، مطمئناً شما نویسنده خوبی خواهید بود ، این عادت را دارید که مطالب خود را مانند یک کتاب از طریق مخاطب هدفمند خود به صورت آینده نگر مطالعه کنید ، در این صورت می توانید خطاهای گرامر ، اصطلاحات ، تکرارها و تکرار جمله ها را در صورت وجود پیدا کنید.

۵. افزودن تماس به اقدام:

هر وبلاگ نویسی وبلاگ را با هدف و هدف مشخص می نویسد ، فراخوانی برای اقدام ، پلی است که برای دستیابی به آن هدف خاص و ارتباط با خوانندگان کمک می کند. همیشه وبلاگ خود را با یک CTA پایان دهید که اصرار دارد خواننده برای انجام یک کار یا یک عمل خاص باشد. طبق تحقیقات بازار مشتری ، CTA بالقوه برای افزایش نرخ تبدیل می باشد.

۶. بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو:

وبلاگ نویسان برای بدست آوردن رتبه بندی خوب و مراجعه به وبلاگ های خود ، باید از قوانین اساسی موتور جستجو پیروی کنند. همیشه از قوانین اساسی سئو مانند استفاده از کلمات کلیدی در برچسب های عنوان و عنوان ، چگالی دقیق کلمه کلیدی ، کلمات کلیدی دم و بلند در جمله استفاده کنید و سلسله مراتب برچسب عنوان را حفظ کنید. محتوای خود را با موضوع مرتبط نگه دارید و از چاشنی کلمات کلیدی برای نتایج جستجوی خوب خودداری کنید ، باعث افزایش ترافیک ارگانیک و رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو شوید.

۷. استفاده موثر از تصاویر:

دلیل وجود تصاویر در وبلاگ شما ، شکسته شدن متن است. ویژوالها توانایی بیشتری دارند تا مخاطبان شما را برای مدت زمان بیشتری در وبلاگ خود درگیر کنند. تصاویر با خطوط پانچ جذاب می توانند پست وبلاگ شما را به طور مؤثر جریانی کنند ، از طریق تصاویر می توانید مباحث پیچیده را به روشی که به راحتی قابل درک است توضیح دهد.

 

نتیجه گیری: موضوعات مورد نظر را تعیین کنید ، کارهای تحقیقاتی خود را انجام دهید و هفت مرحله فوق را برای ایجاد یک پست خوب در وبلاگ دنبال کنید. ضمن ایجاد محتوای پست وبلاگ ، تمام جنبه ها را بپوشانید و از کلمات جذاب چشم استفاده کنید و جمله قابل فهم را قاب کنید تا به هدف پست عالی وبلاگ برسید.

انتهای مطلب نحوه نوشتن صحیح مطلب با آموزش های بعدی با ما همراه شوید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *