پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش خیلی کاربری دیگر که این آموزش طبق تجربه بدست آمده است راههای زیادی طی شده و این مشکل حل نشده است این آموزش تحت عنوان آموزش حل مشکل whm سی پنل می باشد پس با ما همراه شوید!

بعضی اوقات پیش آمده است که وقتی شما وارد سرور سی پنل یا همان پنل whm خود می شوید این پنل به صورت کامل لود نمی گردد یا فونت ها بهم ریخته است و ناقص می باشد و یا رنگ پنل سفید شده است و یا اینکه دسترسی شما به پنل به صورت کامل نمی باشد و برخی از منوها لود نمی شود و خیلی مشکلات دیگر یا ارورهای عجیب و غریبی دریافت می کنید ، شاید باورتون نشود با دو دستور ساده زیر می توانید این مشکل را رفع نمائید حتی مشکل سفید و لود نشدن پنل نیز با این دو دستور حل می گردد.

آموزش حل مشکل whm سی پنل :

از طریق پورت ssh سرور خود با برنامه putty وارد سرور شوید

سپس دستورات زیر را به ترتیب وارد کنید صبر کنید تا کامل شود

yum -y update

/scripts/upcp –force

با دستورات بالا هم پکیج های سیستم عامل سرور شما بروزرسانی و بهبود می یابد و همینطور خود سی پنل بروزرسانی و پکیج ها آپدیت می گردد پس از وارد کردن دستورات بالا صبر کنید تا بروزرسانی نهایی شود سپس مجددا اقدام به ورود به پنل شوید مشاهده خواهید کرد که مشکل شما حل شده است.

WHM همچنین یک کنترل پنل نمایندگی فروش است. این همان چیزی است که مشتریان ما با کلیه برنامه های میزبانی نمایندگی فروش دریافت می کنند و از آن استفاده می کنند تا تمام حساب های میزبانی فروش مجدد خود را در برنامه های فروش خود مدیریت کنند. با این حال ، یک نماینده فروش در WHM در مقایسه با VPS و سرورهای اختصاصی WHM (حقوق کاربر اصلی) حق فروش را محدود کرده است ،

آموزش حل مشکل whm سی پنل به پایان رسید با آموزش های بعدی با ما همراه شوید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *