پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان دلایل افت رتبه سایت در گوگل ، پس با ما همراه شوید تا دلایل افت سایت شما در گوگل را متوجه و مشکل را حل کنید.

دلایل افت رتبه سایت در گوگل

SEO نقش حیاتی را در ترافیک ارگانیک به وب سایتهای تجاری ، خدمات ، محصول ، وبلاگها و تجارت الکترونیکی شما ایفا می کند. SEO منبع اصلی ترافیک وب سایت و نتایج مرتفع در موتورهای جستجو است.

بزرگترین کابوس مشاغل آنلاین ، وبلاگ نویسان و پورتال ها چه خواهد بود؟ حدس می زنید؟ شما اشتباه می کنید ، اگر جواب شما تعداد فروش کمتری است. بزرگترین کابوس کاهش ناگهانی ترافیک موتور جستجو برای وب سایت های آنها است. Traffic پایه ای برای وب سایتهایی است که بعداً به فروش تبدیل می شوند. انتظار سحر و جادو از موتورهای جستجو را متوقف کنید و نگاهی تازه به وب سایت خود داشته باشید ، دلایل افت ناگهانی در ترافیک ارگانیک را بدانید.

سرور مجازی روسیه

ما در اینجا هستیم تا با برخی از مهمترین دلایل افت ناگهانی ترافیک جستجوگرها به شما کمک کنیم. در مورد دلایل این موضوع با جزئیات بیشتر می دانیم.

دلایل افت رتبه سایت در گوگل

دلایل افت Drop Traffic غیر منتظره SEO
آخرین الگوریتم گوگل: گوگل فرد الگوریتم جدیدی است که اخیراً به روز شده است ، دلیل ترافیک ناگهانی و افت رتبه در بسیاری از وب سایت ها است. Google Fred عمدتاً در رده بندی وب سایت های ارگانیک قرار گرفته است ، به سایت هایی اجازه می دهد تا به وب سایت ها و پیوندهای بد وصل شوند.

به روزرسانی الگوریتم گوگل: گوگل عمدتا به روزرسانی الگوریتم های رتبه بندی به طور منظم شناخته می شود تا نتایج مرتبط تر و بیشتری را به بازدید کنندگان خود ارائه دهد. به روزرسانی اخیر الگوریتم گوگل ، احتمالاً این فاجعه را شکست که منجر به افت ناگهانی ترافیک ارگانیک شد. دانستن فوری در مورد به روزرسانی های الگوریتم اخیر Google دشوار است. به طور کلی گوگل از پنگوئن و پاندا برای ارزیابی وب سایتها استفاده می کند.

سرویس ماهان

از دست دادن لینک های برگشتی قدرتمند: هر وب سایت با برخی از بک لینک های قوی مرتبط خواهد بود که منبعی برای ایجاد ترافیک ارگانیک خواهد بود. به دلیل برخی تغییرات فصلی یا طراحی وب سایت ، احتمالاً سایتهای برگشتی قدرتمند را حذف کرده اید. این منجر به افت ناگهانی ترافیک می شود زیرا ترافیک ارگانیک ناشی از بک لینک را از دست می دهید.
به طور صحیح فهرست نشده: صفحات وب سایت خود را به طور مرتب به کلیه ابزارهای وب مستر موتور جستجو ارسال کنید و سوابق آدرس های فهرست شده ، آدرس های خزنده و خطاهای خزیدن را حفظ کنید. برای اینکه “سایت: vps9.net” برای بررسی اینکه آیا Google صفحات وب سایت شما را ایندکس کرده است یا خیر ، وضعیت ایندکس را در ابزارهای وب مستر بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که از آدرسهای متعارف استفاده می کنید و هرگز گزینه بدون فهرست را امتحان نمی کنید.

دلایل افت رتبه سایت در گوگل
رتبه بندی از دست رفته نسبت به رقبا: بررسی کنید که آیا ترافیک موتور جستجوی خود را بر روی رقبای خود گم کرده اید یا خیر. نگاهی دقیق به صفحات وب سایت ، تجزیه و تحلیل رقبای خود ، بک لینک ها ، جستجوی صفحه در صفحه و محتوای جدید به روز داشته باشید. استراتژی پیوند داخلی و خارجی رقیب خود را که به افزایش ترافیک ارگانیک آنها کمک می کند ، بررسی کنید. حتی تبلیغات پرداخت شده از رقبا می تواند دلیل افت ترافیک ارگانیک شما باشد.
زمان بارگذاری وب سایت: اگر صفحات وب سایت شما زمان زیادی را برای بارگیری می کشد ، بازدید کنندگان هرگز بیش از ۵ ثانیه در وب سایت شما صبر نخواهند کرد. این افزایش نرخ گزاف گویی وب سایت و کاهش نرخ بازدید کنندگان است. دلیل زمان بارگذاری وب سایت اندازه سایز تصاویر ، پیوندهای داخلی ، بارهای ناشی از محتوا ، خطاهای Webmaster Crawl و بسیاری از دلایل دیگر است.
استفاده از محتوای تکراری: استفاده از مطالب تکراری در صفحات وب سایت ، برچسب ها و محصولات به طور قابل توجهی باعث افت ترافیک وب سایت می شود. نتایج استفاده از مطالب تکراری تجربه کاربر راضی نیستند و خزنده هنگام خزیدن و ایندکس کردن محتوای وب سایت اشتباه می گیرد.

تبریک آموزش دلایل افت رتبه سایت در گوگل به پایان رسید با مطالب دیگر ما همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *