پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش خیلی کاربردی تحت عنوان دریافت لایک رایگان اینستاگرام ! حتما شما هم به این فکر کردید و راهکارهایی را دنبال کردید ولی به این نتیجه نرسیده اید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با آموزش دریافت لایک رایگان اینستاگرام :

به طور کلی می توان گفت شاید شما را با مقایسه لایک و اظهارنظرهایی که در رسانه های اجتماعی به دست می آورند دیده باشید که افراد در مورد ظاهر و سبک زندگی آنها قضاوت می کنند. بیشتر دختران – آنها هر رویدادی را اعم از شخصی یا حرفه ای ، چه غمگین و چه خوشحال ، بارگذاری می کنند و همه چیز را در رسانه های اجتماعی بارگذاری می کنند. این روزها مردم در رسانه های اجتماعی معتاد می شوند. آنها احساس می کنند که دوست داشتن بیشتر بدان معنی است که بسیار مرسوم است ، و مردم آنها را دوست دارند. بنابراین اگر همین رویا را دارید که بسیاری از لایک های اینستاگرام رایگان را بدست آورید ، به یک وبلاگ صحیح رسیده اید. در وبلاگ امروز ما درباره “چگونگی دریافت لایک های اینستاگرام رایگان” بحث خواهیم کرد.

دریافت رایگان لایک اینستاگرام
روش های بسیاری برای دریافت رایگان لایک اینستاگرام وجود دارد. من به شما می گویم راه های اصلی برای به دست آوردن لایک. تکنیک های اندکی توصیه نمی شود که شما را آگاه سازم ، آنها را نیز به شما می گویم.

سرور مجازی انگلیس

راه های توصیه شده برای دریافت رایگان لایک اینستاگرام
پیروان خود را افزایش دهید

خواه برای به دست آوردن حداکثر لایک ، این حساب شخصی یا حساب کاربری شما باشد ، ابتدا باید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید. سعی کنید دنبال کننده های زیادی داشته باشید تا طرفداران شما به پست شما علاقه مند شوند و لایک های زیادی کسب خواهید کرد. سعی کنید پیروانی را که واقعاً به محصول شما علاقه دارند ، بسازید.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید
با استفاده از هشتگ های مناسب در پست خود ، می توانید لایک در پست خود را افزایش دهید. برای سابق اگر شخصی در جستجوی میزبانی VPS است و شما در پست خود از همین هشتگ استفاده کرده اید ، پست شما در نتایج پست وی ظاهر می شود زیرا موتور جستجوی اینستاگرام روی هشتگ ها کار می کند. هشتگ همچنین پست شما را پر جنب و جوش تر می کند.

دریافت لایک رایگان اینستاگرام

در اینستاگرام فعال باشید
تعداد کمی از افراد بیشتر پست شما را دوست دارند زیرا شما پست آنها را دوست دارید. فراموش نکنید که دوست داشتن سایر پستها برای لایک کردن پست های دیگر گزینه پیشنهادی نیست. من به شما پیشنهاد می کنم در اینستاگرام فعال باشید تا تعداد بیشتری از افراد شما و تجارت شما را بشناسند. بیشتر آگاهی کسب و کار بیشتر در مورد برندسازی است.

ارسال مطالب جالب
همیشه مردم به مطالبی که مورد علاقه آنهاست علاقه مند خواهند شد. پست ها باید به گونه ای نوشته شده و طراحی شوند که توجه مردم را به خود جلب کرده و آنها را مجبور کنند پست شما را به اشتراک بگذارند. بیشتر اشتراک گذاری ، لایک های بیشتر در پست شما.

سرور ایتالیا

از محتوای خلاق استفاده کنید
مردم به محتوای جذاب جذب می شوند. این که آیا این مطلب را ارسال می کند یا محتوای تصویر است ، حتماً از محتوایی استفاده می کنید که مشتری می تواند به آن ربط دهد. هرچه مطالب شما واقع گرایانه تر باشد ، بیشتر می توانید انتظار لایک های پست را داشته باشید و در نهایت پیروان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

دریافت لایک رایگان اینستاگرام

تصاویر جالب
شما باید از تصاویر مناسب استفاده کنید. اگر می خواهید لایک های اینستاگرام را برای تجارت خود افزایش دهید ، تصاویر تنها راه هستند. حتی اگر می خواهید اینستاگرام را به حساب شخصی خود لایک کنید ، تصاویر مانند جادو کار می کنند. تصاویر خوب را به اشتراک بگذارید و به راحتی لایک دریافت کنید.

وارد گفتگو شوید
اگر شما مدیریت یک تجارت را دارید ، مطمئن شوید که بازخوردهای ارزشمندی را در مورد پست های شرکت های دیگر به اشتراک می گذارید. اگر چیزی روند افزایشی داشته باشد ، در گفتگو شرکت کنید و افرادی که احساس می کنند امتیاز معتبری ارائه می دهید ، صفحه شما را دوست دارند و شما را دنبال می کنند. در مورد افراد نیز همینطور است.

سرویس میزبانی VPS
با صفحات تماس بگیرید
چند صفحه مربوط به مشاغل شما میلیونها نفر دنبال کننده خواهد داشت. با آنها شخصاً تماس بگیرید و به آنها بگویید که تصویر یا پست شما را در وضعیت آنها قرار دهند. این کار شگفت انگیز خواهد بود. همه پیروان آنها درباره مشخصات شما از اعلان دریافت می کنند و دنبال کنندگان شما افزایش خواهند یافت.

تکنیک هایی که برای دریافت رایگان لایک اینستاگرام توصیه نمی شود
دنبال کنید و لغو دنبال کنید
بسیاری از افراد در اینستاگرام از این تکنیک استفاده می کنند. آنها شروع به پیروی از افراد می کنند و وقتی فرد به دنبال آنها رفت ، آن شخص را ناخوشایند می کند. این توصیه نمی شود. در توییتر ، این مجاز نیست. موتور جستجو می فهمد که شما بعد از شروع کار به دنبال عدم تعجب می شوید و به طور موقت شما را از انجام چنین کارهایی منع می کند اما در توییتر ، به این روش طراحی نشده است. شاید آنها در آینده چنین تصوری را مطرح کنند. این عمل توصیه نمی شود و لطفا این کار را امتحان نکنید.

هشتگ نامربوط
افراد از ۱۰۰ هشتگ از هشتگ استفاده می کنند تا هنگامی که شخص در جستجوی آن کلمه کلیدی باشد ، پست های آنها ظاهر شود. اگر هشتگ مربوط به پست باشد خوب است. اما اگر فقط برای به دست آوردن لایک از هشتگ استفاده می کنید ، این یک روش پیشنهادی برای دریافت لایک های رایگان اینستاگرام نیست.

ثبت نام با شرکت ها
شرکت های معدودی وجود دارند که پیروان شما را بر اساس مبلغی که به آنها می پردازید ، ارائه می دهند. آنها مبلغ یورو یا دلار را به شما پرداخت می کنند و به شما پیروان زیادی می دهند اما پیروان واقعی نخواهند بود. برای هر مشاغل ، اگر می خواهید مشتری اصلی باشید ، به دنبال دنبال کنندگان اصلی باشید. حتی این گزینه پیشنهادی برای دریافت لایک رایگان در اینستاگرام شما نیست.

نتیجه:

بنابراین ما دیده ایم که چگونه اینستاگرام را لایک کنیم و همچنین دیده ایم که کدام تکنیک ها توصیه نمی شوند. معمولاً برخی از شرکتهای کوچک با تکنیک هایی که توصیه نمی شوند ، پیش می روند. معمولاً مارک های بزرگ با روال معمول اینستاگرام می روند و هنوز هم طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهند. همیشه به یاد داشته باشید که سازگاری با رویکردهایی که توصیه نمی شود ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده و دوست داشته باشد ، اما شما از طرفداران و لایک هایی که علاقه ای به پروفایل شما ندارند ، به دست نخواهید آورد. برای هرگونه شک و تردید ، پیشنهادات ، بازخورد ، اظهار نظر در زیر ثبت نمائید.

تبریک دریافت لایک رایگان اینستاگرام به پایان رسید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران


3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *