پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش افزایش لایک اینستاگرام

آموزش افزایش لایک اینستاگرام , آموزش افزایش لایک instagram , آموزش بالا بردن لایک های اینستاگرام , ترفندهای افزایش like اینستا , بالا بردن لایک اینستا inesta

امروز با شما هستیم با یک مقاله کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش افزایش لایک اینستاگرام پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

همه شماها پیج اینستاگرام شخصی و حتی کاری دارید دوست دارید لایک های خود را بالا ببرید پس با ما همراهی کنید در این آموزش روش های نوین بالا بردن لایک ها را به شما آموزش می دهیم

سرور مجازی آلمان

۱. استفاده از هشتگ های مربوط به عکس یا ویدیو بارگذاری شده

یکی از ترفند های کاربردی برای دیده شدن عکس یا ویدیوی پست شده درون شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده از هشتگ های مرتبط با عکس است.

توجه داشته باشید که با آبدیت جدید اینستاگرام و افزوده شدن قابلیت فالویینگ (دنبال کردن) هشتگ ها باید در استفاده از هشتگ ها هوشیار تر عمل کرد چرا که اینستاگرام پست هایی را که ارتباط خاصی با یک هشتگ را ندارد از بین پست های درون آن هشتگ حذف می‌کند و شما از این امر خبر ندارید و پست شما در دسته بندی آن هشتگ قرار نمی‌گیرد و به بقیه کاربران نشان داده نمی‌شود. پس در استفاده از هشتگ ها برای پست هایتان بسیار هوشمندانه عمل کنید و از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

۲. پست کردن عکس ها و ویدیو ها در زمان مناسب

یکی از موثر ترین عناصر افزایش لایک در اینستاگرام می‌توان به پست گذاشتن در زمان های شلوغی اینستاگرام اشاره کرد.

در ایران این زمان را می‌توان ساعت پنج تا هفت عصر و یازده شب به بعد گفت همچنین در زمان مدارس، بعد از تعطیلی زمان مدرسه بهترین زمان برای پست گذاری می‌باشد اگر کاربرانی با رنج سنی پایینی دارید.

۳. نظر بدهید تا دیده شوید

یکی دیگر از ترفند های افزایش بازدید از صفحه اینستاگرامی (پیج) نظر دادن در زیر پست های دیگران است این امر به شما کمک می‌کند تا کاربران فعال شما را بشناسند و با نظر دادن و لایک کردن پست های شما آمار لایک و نظر شما را بالا برده که این امر بسیار می‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد و در نتیجه باعث کسب درآمد شما از طریق اینستاگرام شود.

۴. صفحه (پیج) اینستاگرامی خود را زیبا کنید

شما می‌توانید با زیبا کردن صفحه (پیج) اینستاگرامی خود از کاربران اینستاگرامی لایک های فراوانی دریافت کنید چرا که ظاهر یک صفحه (پیج) اینستاگرامی برای کاربران بسیار مهم است و هرچه یک صفحه اینستاگرامی جذاب باشد کاربر بیشتر جذب آن می‌شود و آن را دنبال می‌کند و پست هایش را لایک می‌کند.

اینکار زیاد سخت نیست و فقط کافیست عکس های بی کیفیت نگذارید و حتما در آن کپشن یا تبلیغ پیج های دیگیری وجود نداشته باشد زیرا با اینکار به آن پیج اعتبار می دهید و از اعتبار خودتان کم خواهید کرد و بهتر است که یک لوگوی زیبا برای پیج خود بسازید و در تمام پست های خود آن لوگو را قرار بدهید.

آموزش افزایش لایک اینستاگرام

۵. اینستاگرام را با فیس بوک همراه کنید

  • آیا می دانید که تقریبا بیشتر از ۲۰ در صد کاربران اینستاگرام و فیسبوک، مشترک هستند؟
  • آیا می دانید که ۳ درصد از مخاطبان فیسبوک شما، جز فالوورهای اینستاگرام شما خواهند شد؟

پس با برقراری ارتباط بین این دو رسانه اجتماعی با یکدیگر شما قادر به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود خواهید بود. همچنین به این ترتیب آشنایان و دوستان شما نیز می توانند جز فالوورهای شما بشوند؛ شما نیز می توانید برای آن ها یک status فیسبوک فرستاده و در آن کاربران را از صفحه ی اینستاگرام خود مطلع کنید.

۶. استفاده از فیلترهای محبوب

سعی کنید مانند هشتگ های معروف، از فیلترهای معروف اینستاگرام هم استفاده کنید. برخی از این فیلترها عبارتند از : X-Proll ، Earlybird، normal، hefe،rise، Brannan، Amaro، valencia،Lomo-fi، hudson

آموزش افزایش لایک اینستاگرام

۷. انتخاب زمان های درست و مناسب

طبق آمارهای به دست آمده، ساعت ۵ تا ۶ بعد ازظهر روزهای شنبه، بیشتر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. ساعت ۳ تا ۴ عصر روزهای سه شنبه تا پنج شنبه زمان بسیار خوبی است برای اینکه بتوانید کامنت بگیرید و یا لایک بیشتری دریافت کنید.

پس برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام، باید بدانید که چه زمان هایی برای کدامیک از مخاطبان هدف خود در اینستاگرام فعال تر باشید، همچنین زمانی که پستی را ارسال می کنید چند ساعت بعد از آن، برای برقراری ارتباط با کاربرانی که کامنت برای شما می گذارند، آنلاین باشید. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به گروه هدف خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور فعالی داشته باشید.

 ۸. کیفیت عکس و ویدیو

واقعا این قدم را خیلی از افراد رعایت نمی کنند! خودتان قضاوت کنید آیا مخاطب دوست دارد ویدیویی را ببینید که نصف آن پیام تبلیغاتی مانند آدرس پیج خودتان یا دیگران باشد؟ بی شک خیر. پس حتما از ویدیو هایی استفاده نکنید که در آن تبلیغ دیگر پیج ها وجود دارد یا حتی تبلیغ پیج خود را خیلی ریز و چند ثانیه در ویدیو بگذارید.

برای عکس هم همینطور می باشد. نباید عکس هایتان کپی باشد و اینکه کیفیت عکس هرچه بالاتر باشد بی شک لایک بیشتری خواهد گرفت در رابطه با عکس با کیفیت نکات خیلی زیادی وجود دارد مثلا طبق تحقیقات اگر عکستان روشن باشن ۷۰ تا ۸۰ درصد لایک بیشتری خواهد گرفت!

۹. هرگز نشه فراموش, استوری نذاشتن خاموش

هر وقت که پست جذابی می گذارید می توانید با استفاده از قالبیت بی نظیر اینستاگرام آن را به صورت استوری قرار دهید و هرکس که بخواهد آن را ببیند میتواند بر روی پست استوری شما چند کلیک کند و به خود پست برود. اگر عکسی را می خواهید به صورت استوری بگذارید بهتر است سایز آن را کوچک کنید و کمی هم آن را بچرخانید!

زیرا در بسیاری از موارد افراد تصمیم میگیرند عکس را در استوریتان مشاهده کنند نه در پستی که گذاشتید! پس طوری آن را استوری کنید که کنجکاو شوند و بروند پست شما را ببینند.

۱۰. کپشن مناشب و درست و درمون انتخاب کنید.

تبریک می گویی آموزش افزایش لایک اینستاگرام به پایان رسید با آموزش های بعدی نگارنوین را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *