پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مقاله با شما هستیم با آموزش نصب ssl در webmin پس مثل همیشه تا انتها ما را همراهی و همیاری کنید!

نکته مهم: برای نصب اس اس ال SSL در کنترل پنل محبوب وبمین Webmin شما نیاز فایل های زیپ اس اس ال یا گواهینامه خودتان فایل های زیر را نیاز دارید

فایل های مورد نیاز: example_com.ca-bundle – example_com.crt – example_com.key (در اینجا example_com نام دامنه شما domain.com می باشد) می باشید.

اولین مرحله برای انجام این کار این است که فایل های اعلام شده در Webmin آپلود شود که برای این کار بر روی Other کلیک نمایید و از زیر منو  ایجاد شده بر روی گزینه Upload and Download کلیک نمایید ودر صفحه نمایش داده شده برروی Upload to server کلیک نمایید و در نهایت مطابق شکل زیر برروی دکمه Upload کلیک نمایید:

آموزش نصب ssl در webmin

مرحله بعد این است که وارد Apache Webserver شوید که در صورتی که اینمورد در منو یافت نشد، کافی است مانند موارد زیر این گزینه را نصب و فعال نمایید. تنها کافی است وارد بخش Unused modules در منو سمت چپ شوید .

آموزش نصب ssl در webmin

بر روی گزینه Apache Webserver در منو server کلیک نمایید و سپس وارد تب Global configuration مانند تصویر زیر شوید:

برروی آیکون Configure Apache Modules کلیک نمایید.

حال به Apache Webserver در صفحه اصلی دسترسی خواهید داشت، حال برروی Create virtual host کلیک نمایید.سپس مانند تصویر زیر پورت ۴۴۳ را در قسمت پورت و مسیر ذخیره سازی را در فیلد Document Root و نام دامنه را در قسمت Server Name وارد نماییدو سپس برروی Create Now کلیک نمایید.

سپس در تب Existing virtual hosts برروی virtual host  ای که ساخته اید کلیک نمایید.

سپس برروی SSL Options در لیست  Virtual Server Options کلیک نمایید.

حال در صفحه SSL options موارد زیر را مانند تصویر زیر اصلاح نمایید. که شامل enable نمودن ssl وآپلود certificate, PrivateKey و ca-bundle می باشد.

کاموا

به منظور اعمال تغییراتی که تاکنون انجام داده ایم، باید آپاچی را مجددا راه اندازی کنیم که برای اینکه به این صفحه دسترسی داشته باشید می توانید برروی گزینه Bootup and Shutdown در زیر منو System کلیک نمایید و گزینه “apache2” را انتخاب نمایید و سپس restart نمایید.

تبریک می گوئیم آموزش آموزش نصب ssl در webmin به پایان رسید با اموزش های بعدی ما را همراهی کنید

سرور مجازی فنلاند

Share this Post
نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *