پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز در این مقاله با شما هستیم با آموزش نصب سرور پس ما را مثل همیشه همراهی کنید!

بررسی و راهنمایی اجمالی :

هدف از این راهنما قدم زدن در مراحلی است که باید قبل از بوت کردن سرور Keycloak برای اولین بار انجام شود. اگر فقط می خواهید درایو Keycloak را تست کنید ، تقریباً با پایگاه داده تعبیه شده و فقط محلی آن ، از جعبه خارج می شود. برای استقرارهای واقعی که در مرحله تولید به مرحله اجرا خواهند رسید ، باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید پیکربندی سرور را در زمان اجرا (حالت مستقل یا دامنه) مدیریت کنید ، یک بانک اطلاعاتی مشترک برای ذخیره سازی Keycloak ، پیکربندی رمزگذاری و HTTPS تنظیم کرده و در آخر تنظیم کنید. تا Keycloak در یک خوشه اجرا شود. این راهنما هر جنبه ای از تصمیمات و راه اندازی های قبل از بوت شدن را باید قبل از استقرار سرور انجام دهد.

نکته ای که باید به این نکته توجه کنیم این است که Keycloak از سرور برنامه WildFly گرفته شده است. بسیاری از جنبه های پیکربندی Keycloak حول عناصر پیکربندی WildFly می چرخند. اگر می خواهید به جزئیات بیشتر شیرجه بزنید ، این راهنما شما را به مستندات خارج از دفتر راهنما هدایت می کند.

سرور

آموزش نصب سرور

مستندات اضافی :

Keycloak در بالای سرور برنامه WildFly و پروژه های فرعی آن مانند Infinispan (برای ذخیره سازی) و Hibernate (برای تداوم) ساخته شده است. این راهنما فقط مبانی تنظیمات سطح زیرساخت را در بر می گیرد. بسیار توصیه می شود که مستندات WildFly و پروژه های فرعی آن را جستجو کنید. در اینجا پیوند اسناد وجود دارد:

WildFly 18 Documentation

مراحل نصب :

نصب Keycloak به راحتی بارگیری آن و از بین بردن آن ساده است. در این فصل الزامات سیستم و همچنین ساختار دایرکتوری توزیع بررسی می شود.

سیستم مورد نیاز :

این موارد مورد نیاز برای اجرای سرور تأیید اعتبار Keycloak است:

می تواند بر روی هر سیستم عامل که جاوا را اجرا می کند ، اجرا شود

جاوا ۸ JDK

zip یا gzip و tar

حداقل ۵۱۲M رم

حداقل ۱G دیسک

اگر می خواهید در یک خوشه کار کنید ، یک پایگاه داده مشترک اشتراکی مانند PostgreSQL ، MySQL ، Oracle و غیره وجود دارد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به بخش پیکربندی بانک اطلاعاتی این راهنما مراجعه کنید.

اگر می خواهید در یک خوشه کار کنید ، از پشتیبانی چندکاره شبکه استفاده کنید. Keycloak را می توان بدون multicast خوشه بندی کرد ، اما این امر نیاز به یکسری تغییرات پیکربندی دارد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به بخش خوشه بندی این راهنما مراجعه کنید.

آموزش نصب سرور

در لینوکس ، توصیه می شود از / dev / urandom به عنوان منبع داده های تصادفی برای جلوگیری از قطع شدن Keycloak به دلیل عدم وجود آنتروپی در دسترس استفاده شود ، مگر اینکه / استفاده / dev / تصادفی توسط سیاست امنیتی شما اجباری شود. برای دستیابی به این هدف در Oracle JDK 8 و OpenJDK 8 ، ویژگی فایل سیستم java.security.egd را در هنگام راه اندازی تنظیم کنید تا پرونده: / dev / urandom.

از آموزش زیر نصب کنید

keycloak

تبریک آموزش نصب سرور به پایان رسید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *