پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش ارتقا CentOS به Cloudlinux

با شما هستیم با آموزش ارتقا CentOS به Cloudlinux در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

آموزش ارتقا CentOS به Cloudlinux

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

اگر قصد نصب سیستم عامل لینوکس کلاود Cloudlinux بر روی سرور خود را دارید و نگران داون شدن سرور در مدت نصب مجدد سیستم عامل بر روی سرور هستید Cloudlinux یک امکان بسیار حرفه ای و عالی را در اختیار شما قرار داده است . شما به ابزاری که Cloudlinux در اختیارتان قرار میدهد قادر خواهید بود تا لینوکس Centos خود را به کرنل Cloudlinux آپگرید و تبدیل کنید . برای انجام این کار کافیست تا اسکریپت تبدیل کننده سنت او اس به کلاود لینوکس را از وب سایت رسمی Cloudlinux دانلود کرده و با لایسنس ترایال یک ماهه ای که از سایت کلاود لینوکس دریافت کرده اید اجرا کنید .

این برنامه در تنها چند دقیقه کلیه RPM های مورد نیاز را تغییر داده و به ورژن Cloudlinux آپگرید میکند . ابتدا به سایت رسمی cloudlinux مراجعه کنید و یک لایسنس تریال برای آی پی سرور  خود تهیه کنید :

http://docs.cloudlinux.com/index.html?getting_trial_license.html

حالا باید اسکریپت cldeploy را از سایت کلاود لینوکس دانلود کرده و با استفاده از لایسنس ترایال cloudlinux اقدام به اجرای آن کنید :

wget http://repo.cloudlinux.com/cloudlinux/sources/cln/cldeploy

sh cldeploy -k <activation_key> # if you have activation key

یا

sh cldeploy -i # if you have IP based license

reboot

توجه داشته باشید که بعد از اتمام مراحل نصب ، باید سیستم عامل لینوکس را یک بار ریستارت کنید . بعد از ریستارت شدن لینوکس کرنل به cloudlinux آپگرید میشود و امکان مدیریت و اختصاص منابع سیستم به هر اکانت از طریق برنامه LVE داخل کنترل پنل وب هاستینگ مهیا میگردد . برنامه LVE روی کنترل پنل های وب هاستینگ  cPanel, Plesk, ISPmanager, DirectAdmin, InterWorx قابل اجرا است .

استفاده از سیستم عامل لینوکس cloudlinux در هاست لینوکس اشتراکی باعث کنترل شما روی منابع اختصاص داده شده به هر اکانت میگردد . این موضوع باعث میشود استفاده و مصرف بالای یک اکانت سبب داون شدن کل سرور نگردد و تنها یوزری که بیش از حد مجاز منابع سرور را مصرف میکند کند شده و با پیام Out of memory  یا ارور اینترنال مواجه گردد .

 

سرور مجازی بورس

تبریک می گوییم مقاله آموزش ارتقا CentOS به Cloudlinux پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *