پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

چرا باید Cisco بدانید؟

با شما هستیم با چرا باید Cisco بدانید؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

چرا باید Cisco بدانید؟

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

Cisco

پس از گذراندن دوره های Network + و MCSE این سوال برای دانشجویان پیش می آید که “آیا در حال حاضر دانش کافی جهت ورود به بازار کار را دارند یا نه؟” در دوره Network + دانشجوها با مفاهیم پایه ای شبکه و ارتباطات آشنا می شوند و سپس با آغاز دوره MCSE دانشجو با سرویس های قابل استفاده در شبکه، راه اندازی آنها، رفع اشکال آنها و در نهایت طراحی و راه اندازی یک شبکه مطابق با سرویس های قابل ارائه روی بستر Microsoft Windows Server به صورت کامل و کاربردی آشنا می شوند.

این آموزش سبب می شود دانشجو بتواند وارد بازار کار شبکه شود اما تا سطح شبکه هایی که وسعت زیادی ندارند و نیاز به طراحی زیرساخت در آنها وجود نداشته باشد. وقتی صحبت از طراحی زیرساخت در شبکه مطرح می شود کارشناس شبکه باید توانایی طراحی و تنظیم تجهیزات مورد نیاز در سطح زیرساخت را دارا باشد.

سیسکو چیست و دوره های آموزشی آن کدامند؟

همانطور که می‌دانید شرکت Cisco بعنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت در زمینه ساخت، طراحی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات آن در جهان شناخته شده است . از این رو برای آشنائی بیشتر متخصصان شبکه با اصول طراحی و کار با تجهیزات، این شرکت اقدام به برگزاری دوره‌های متعددی در زمینه‌های مختلف شبکه نموده است که در ادامه به توضیح مختصر هر کدام می پردازیم.

 Network Associate

با خواندن این دوره افراد می توانند سوئیچ ها و روتر های سیسکو که اصلی ترین اجزای زیرساخت شبکه می باشد را تنظیم، راه اندازی و در صورت نیاز رفع اشکال نمایند. این دوره شامل دو بخش Switchو Route است که در بخش Switch با تکنولوژی های مقدماتی این بحث یعنی نصب و تنظیم یک سوئیچ تحت لایه های ۲ و ۳ مدل OSI جهت استفاده در یک شبکه Small business آشنا می شوید.

در بخش Route مباحث مسیریابی در دو سطح شبکه های LAN و WAN مطرح می گردد و پروتکل هایی نظیرRIP, IGRP, EIGRP, OSPF, BGP و همچنین مواردی مانند NAT, DHCP, IPv6, Subnetting و …آموزش داده می شود.

Professional

در دوره CCNP آموزش های لازم جهت راه اندازی سرویس های حرفه ای و فوق حرفه ای در سطح شبکه های Enterprise ارائه می گردد که به علت حجم بالای مطالب، شرکت Cisco دوره CCNP را به سه قسمت Switch ، Route و Troubleshootتقسیم کرده است.
لازم به ذکر است که دوره های سیسکو به این مباحثی که گفته ایم ختم نمی شود و خیلی متنوع و گسترده می باشد ولی برای شروع کار و ورود به بازار کار این مقدار یادگیری کافی است اما جهت ارتقاء کار و دانش خود قطعاً نیاز به خواندن دوره های بالاتر پیدا خواهید کرد.

کلام آخر

سرور مجازی بورس

بعضی از موسسات در چارت های آموزشی خود پیش نیاز دوره های Cisco را Network + اعلام کرده اند با اطمینان کامل اعلام میکنم گذراندن دوره های Cisco قبل از Microsoft اشتباه است زیرا در دوره MCSE شما با راه اندازی و تنظیم سرویس های مختلف در حوزه Microsoft Windows Server آشنا می شوید ولی سیسکو بیشتر مباحث زیر ساخت و اتصالات را پوشش می دهد

بنابراین تا زمانیکه شما تسلط کافی بر روی سرویس ها نداشته باشید مفاهیم زیرساخت را به درستی درک نخواهید کرد پس به این نتیجه میرسیم که ترکیب دوره های Microsoft و Cisco افراد را به یک کارشناس Expert در حوزه شبکه تبدیل میکند.

تبریک می گوییم مقاله چرا باید Cisco بدانید؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آت

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *