پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

ورود به ایمیل سی پنل

ورود به ایمیل سی پنل

ورود به ایمیل و ارسال ایمیل از هاست سی پنل

با شما هستیم باورود به ایمیل و ارسال ایمیلاز هاست سی پنل در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

نحوه ورود به webmail هاست

 در واقع پس از ساخت اکانت ایمیل داخل سی پنل، حالا ما باید بتونیم توسط این اکانت ایمیل از داخل هاست وب سایتمون، ایمیل ارسال کنیم و ایمیل های دریافتیمون رو بررسی کنیم. در این ویدیو آموزشی تصمیم داریم نحوه مدیریت ایمیل های داخل هاست سی پنل رو از طریق webmail به شما آموزش بدیم پس در ادامه این آموزش کاربردی با ما همراه باشید. به صورت کلی دو روش برای ورود به ایمیل های سی پنل داریم:

  1. روش اول ورود به وب میل برای افرادی کاربرد داره که به قسمت کنترل مدیریت پنل سی پنل دسترسی دارند، و به آسون ترین شکل ممکن قادر هستند به وب میل هر اکانت ایمیلی که میخوان وارد بشن، بدون این که نیاز باشه نام کاربری و رمزعبور ورود به اون وب میل رو وارد کنند.
  2. روش دوم ورود به وب میل برای افرادی کاربرد داره که به قسمت کنترل پنل هاست سی پنل دسترسی ندارند، مثل کارمندان یا همکارانتون که براشون اکانت های ایمیل داخل هاستتون ایجاد کردین و تو این روش افراد باید وارد یه صفحه خاصی بشن و نام کاربری و رمزعبور ورود به وب میلشون رو وارد کنن تا هر کارمند بتونه وارد صفحه مدیریت اکانت ایمیل مخصوص خودش بشه.

وب میل چیست و چطور میتوانیم وارد webmail شویم و از آن استفاده کنیم؟

  • Webmail کنترل پنل تحت وب مدیریت ایمیل های داخل هاست است.
  • به واسطه رابط گرافیکی وب میل قادر هستیم ایمیل های دریافتی اکانت های ایمیل ساخته شده داخل هاستمون رو بررسی کنیم.
  • رابط گرافیکی وب میل های داخل هاست هم دقیقا مانند رابط های گرافیکی جیمیل و یاهو هستش که هر روزه از اون ها استفاده می کنیم.

تو این ویدیو آموزشی ما هر دو روش ورود به webmail هاست رو به ترتیب گفته شده به شما آموزش میدیم،

۱- نحوه ورود به ایمیل در هاست سی پنل

این روش برای افرادی مناسب هست که به سی پنل هاستشون دسترسی دارند. در واقع برای مدیران هاست و صاحبان وب سایت ها مناسبه. این روش برای افرادی که به سی پنل دسترسی ندارند و یا برای اون ها اکانت تعریف کردید و تمایلی ندارید به بخش های مختلف سی پنل دسترسی داشته باشند، کاربردی نیست.

ورود به ایمیل و ارسال ایمیل از هاست سی پنل

  1. در ابتدا از طریق آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل وب سایتمون میشیم. این روش ورود به وب میل هاست برای افرادی کاربرد داره که به مدیریت کنترل پنل سی پنل دسترسی دارن یعنی مدیر هاست هستند. ورود به ایمیل سی پنل
  2. حالا یه مقداری میایم پایین و از قسمت email روی آیکون email accounts از اینجا کلیک می کنیم.
  3. اکنون وارد قسمت مدیریت اکانت های ایمیل هاست سی پنل میشیم، تو این صفحه یه مقداری میایم پایین تا برسیم به قسمت Email Accounts، اینجا اکانت های ایمیلی که از قبل ساختیم موجود هستن، به عنوان مثال ما میخوایم وارد وب میل اکانت negarnovin.net یعنی این ایمیل بشیم، برای انجام این کار از مقابل این اکانت از ایمیل بر روی دکمه check Email کلیک می کنیم.
  4. صبر می کنیم تا وارد این صفحه بشیم که بالاش هم به انگلیسی نوشته شده webmail، تو اینجا اپلیکیشن های وب میل هاست ما موجود هستند.
     منظور رابط های گرافیکی وب میل هستش که همشون یه کار رو انجام میدن اما خب نوع های متفاوت داره که ظاهر متفاوتی هم دارن، ما باید از قسمت Choose a Default Webmail Application روی وب میل مورد نظرمون کلیک کنیم.
  5. ما روی وب میل rouncube کلیک می کنیم چون بهترین و ساده ترین رابط گرافیکی رو داره.
  6. حالا منتظر می مونیم تا وارد کنترل پنل roundcube بشیم.

۲- وصل شدن به ایمیل هاست از طریق پورت

کاموا

ورود به ایمیل و ارسال ایمیل از هاست سی پنل

حالا میریم سراغ روش دوم ورود به وب میل هاست، یعنی روشی که شخص به مدیریت هاست سی پنل سایت دسترسی نداره و میخواد از طریق یه آدرس خاصی وارد وب میل بشه.

این روش برای کارمندان و همکاران شما که براشون اکانت ایمیل ساختین خیلی مناسب هست، برای ورود به وب میل از این طریق باید دامنه شما حتما فعال باشه و dns هاش بر روی هاست به صورت کامل ست باشه.

در حالی که دامنه به صورت کامل به هاست متصل باشه به دو طریق کارمندان شما میتونن وارد وب میل بشن:

  • روش اول ورود به ایمیل سی پل تایپ کردن آدرس negarnovin//webmail داخل مرورگر هستش که به جای negarnovin.com/باید آدرس دامین خودتون رو تایپ کنید.
  • روش دوم ورود به ایمیل هاست سی پنل تایپ کردن آدرس negarnovin/:2095 داخل مرورگر یعنی ورود به وب میل از طریق پورت webmail در سی پنل هستش.

 

خلی خب حالا باتوجه به این که آدرس دامنه ما negarnovin.com هستش، پس داخل مرورگر تایپ می کنیم negarnovin.ir:2095 و اینتر میزنیم و همونطوری که میبینین صفحه ورود به webmail برای ما به نمایش در میاد.

در این روش ما باید داخل فیلد Email Address آدرس ایمیل رو وارد کنیم که ما تایپ می کنیم negarnovin.net و داخل فیلد password هم باید رمزعبور این اکانت ایمیل رو وارد کنیم که در هنگام ساخت اکانت ایمیل تو آموزش قبلی تنظیمش کرده بودیم. پس ما شروع می کنیم به تایپ کردن رمزعبور این اکانت ایمیل، ، خیلی خب حالا روی دکمه آبی رنگ log in کلیک می کنیم

ورود به ایمیل سی پنل

تبریک می گوییم مقاله ورود به ایمیل و ارسال ایمیلاز هاست سی پنل پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان

ورود به ایمیل و ارسال ایمیل از هاست سی پنل

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *