پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

قرار دادن رمز در پوشه سی پنل

آموزش رمز گذاشتن در cpanel , اموزش گذاشتن رمز در پوشه سی پنل , آموزش قرار دادن رمز در wp-admin سی پنل

امروز با شما هستیم با یک آموزش خیلی مفید دیگر تحت عنوان قرار دادن رمز در پوشه سی پنل یا به عبارت دیگر آموزش رمز گذاشتن در فایل های cpanel پس با ما همراه باشید.

شاید گاهی اوقات برای شما پیش میاد که بخواهید امنیت سایت را و هاست را بالا ببرید مثلا از سیستم مدیریت و محتوا وردپرس استفاده می کنید و نیاز دارید که پوشه wp-admin را محاقظت کنید و رمز بگذارید و یا اینکه پوشه های دیگر و حتی برای اینکه سایت فعلا در دسترس کسی نباشد پس با ما همراه باشید تا این کار را انجام دهیم:

ابتدا وارد کنترل پنل هاست cPanel خود می شویم سپس به قسمت File Manager می رویم.

سپس در این مرحله بر روی پوشه‌ای که نیاز به رمز گذاشتن می باشد کلیک راست می کنیم و گزینه Password Protect را انتخاب می کنیم.

حالا در این صفحه جدید که باز شده است نام کاربری و پسورد جدیدی می سازیم تا آن را برای پوشه خود در نظر بگیریم و پس به ترتیب ، نام کاربری ، پسورد و تاییدیه پسورد خود را وارد کنید و بر روی Save کلیک می کنیم.

در این صفحه به شما تاییدیه ساخت یوزر را می دهد ، بر روی Go Back کلیک کرده و به صفحه قبل برگردید ، حال در بالای صفحه تیک password protect this Directory را بزنید و نام یوزری را که ساخته‌اید وارد کنید ، سپس بر روی Save کلیک کنید.

پس از وارد کردن و Save کردن ، به شما تاییدیه انجام کار را خواهد داد ، تا بدین جا تنظیمات برای رمزگذاری روی دایروکتوری به پایان رسیده؛ در ادامه به تست آن می‌پردازیم ، یک مرورگر باز کرده و نام دامنه به همراه پوشه خود را وارد کنید.

متوجه می‌شوید، پوشه مورد نظر رمزگذاری شده و باید یوزر و پسورد را وارد کنید تا پوشه باز شود ، پس از وارد کردن یوزر و پسورد ، دایرکتوری مورد نظر شما باز خواهد شد.

نکته مهم : اگر بعد از رمز گذاشتن در پوشه سایت شما و یا پوشه ادمین شما لود نشد و سفید شد قطعه کد زیر را در فایل httaccess. در پوشه روت هاست خودتان public_html قرار دهید تا مشکل حل گردد:

کد زیر را در انتهای کدهای فایل httaccess وارد کرده و فایل را سیو نمایید

ErrorDocument 401 “Denied”
ErrorDocument 403 “Denied”

# Allow plugin access to admin-ajax.php around password protection
<Files admin-ajax.php>
Order allow,deny
Allow from all
Satisfy any
</Files>

به این ترتیب مشکل شما رفع و رمز امنیتی به درستی فعال خواهد شد .

تعمیرات ماشین لباسشویی

تبریک می گوئیم آموزش قرار دادن رمز در پوشه سی پنل به پایان رسید با آموزش های بعدی مارا همراهی کنید.

سرور مجازی آمریکا

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *