پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

راهکارهای افزایش سرعت سایت

با شما هستیم با راهکارهای افزایش سرعت سایت در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

۱- کاهش درخواست های HTTP

کاموا

وقتی که کاربر سایت شما را در مرورگر وارد می کند پروتکل HTTP یک درخواست برای سرور سایت شما می فرستد پس از یافتن صفحه اصلی به دنبال مدیا و محتوای آن یک درخواست دیگر می فرستند ، طبیعی است که وقتی محتوا های سایت شما از حد طبیعی زیاد باشد ، سرعت لود سایت شما کاهش می یابد .
راه مقابله با این مشکل چیست ؟

شما می توانید چندین عکس را در کنار هم قرار دهید و یک عکس بسازید، هنگام بارگذاری، این یک عکس لود خواهد شد و با استفاده از قابلیت CSS sprites می توانید در هر بخش تنها قسمت مورد نیاز را نمایش دهید، البته این قابلیت بیشتر برای آیکن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۲– استفاده از سرویس google page speed

با استفاده از این سرویس سایت خود را آنلاین آنالیز کنید و اگر مانعی برای افت سرعت لود سایت وجود داشته باشد گوگل به نمایش می دهد و می توانید آن را ویرایش کنید ! همچنین راهکارهایی برای افزایش سئو به شما پیشنهاد می دهد !
این سرویس برای تک تک صفحات سایت شما می باشد و فقط صفحه اصلی را آنالیز نمی کند که میتواند مزیتی برای این سرویس باشد .

۳ – استفاده از cache

یکی از بهترین روش ها برای سرعت سایت می باشد ، در این سیستم مرورگر هنگامی که برای اولین بار سایت شما را باز می کند اطلاعات را در خود ذخیره می کند و دفعات بعد فقط فایل های اصلی را لود می کند و نیازی به لود فایل های ذخیره شده نیست .

۴ – کاهش سایز تصاویر 

اگر در وب سایت شما از عکس ها متعددی استفاده شده باشد ، حجم زیادی برای لود سایت شما مصرف می شود ، با استفاده از سایت tinypng عکس خود را کم حجم کنید .

این سایت با کمترین کاهش کیفیت تصویر ، سایز عکس شما را کاهش می دهد .

۵ – بهینه سازی css

عده ای از برنامه نویسان از استایل دهی داخلی برای کد های HTML خود استفاده می کنند که این کار اشتباهی می باشد ، اگر به تصویر زیر دقت کنید مشاهده می کنید که یک کد css چند بار در html تکرار شده است و این کار باعث بالا رفتن حجم فایل می شود .

۶ – دقت در انتخاب مکان میزبان سایت

میزبان سایت یا (Hosting) یکی از مهم ترین عوامل در سرعت سایت شما است که میزبانی سایت شما را در وب به عهده دارد . حداکثر سعی کنید از هاست داخلی برای سایت خود استفاده کنید ، زیرا اگر همه ی کاربران سایت شما ایرانی باشند نیازی به استفاده از هاست خارجی نیست.

 

 

تبریک می گوییم مقاله راهکارهای افزایش سرعت سایت پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آت

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *