پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

برای طراحی وب از کجا باید شروع کنیم؟

با شما هستیم با برای طراحی وب از کجا باید شروع کنیم؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

طراحی وب از کجا باید شروع کنیم؟

سؤال بالا، سوالی است که اکثر افراد با آن مواجه می شوند. اما به راستی، اگر بخواهیم طراحی وب را آغاز کنیم، باید از کجا شروع کنیم؟ چه نکاتی باید رعایت کنیم؟

تعریف وب سایت

وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا تعدادی از صفحات را در خود برای هدفی خاص)تجاری و غیر تجاری) نگهداری می کند.

تعریف طراحی وب سایت

طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب توسط زبان های رایج برنامه نویسی گفته می‌شود. در واقع یک وب سایت شامل تعداد زیادی فایل است، که در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی ولی در بستر اینترنت.

ابتدا نیاز است تا چند مفهوم کاربردی را در زمینه طراحی وب، بررسی کنیم. ما در کل ۲ نوع وب سایت داریم، وب سایت های استاتیک یا ثابت و وب سایت های داینامیک یا پویا.

وب سایت‌های ایستا (Static Website)

سایت های ثابت یا ایستا، به وب سایت هایی گفته می شود که محتوای ثابت دارند. این سایت‌ها یکبار طراحی می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد و پس از آن برای تغییر در آن‌ها نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. در واقع در این مرحله شما سایت را طراحی و پوسته آنرا آماده سازی می نمائید. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایتها غالباً HTML و Java Script هستند که در نوع توسعه یافته تر ازCSS ، نیز بهره گرفته می‌شود.

وب سایت های پویا (Dynamic Website)

وب سایت های پویا، در مقابل وب سایت های ایستا قرار دارند. در وب سایت های پویا، شما یکبار کدنویسی هسته را انجام می دهید و سپس به آسانی می توانید مطالب را منتشر کنید. محتوای سایتهای داینامیک بعد از طراحی، توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. زبان برنامه‌نویسی وب سایتهای پویا می‌تواند براساس نیاز متفاوت باشد اما عمدتاً از زبانهای ASP.Net و PHP استفاده می‌شود . در اینگونه از سایتها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند.

سرور مجازی بورس

یکی از مزیت‌های سایت‌های داینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به اینکه در سایت‌های پویا از زبانهای برنامه‌نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای پیچیده. شاید برای افراد مبتدی تفاوت برنامه نویسی و طراحی وب مشخص نباشد. طراح وب کسی است که قالب و پوسته یک سایت را طراحی می کند، یعنی ظاهر سایت که کاربر نهایی با آن سر و کار دارد و با چشم مشاهده میکند (Client Side). اما برنامه نویس وب، شخصی است که کد مربوط به یک سایت را می نویسید.

 

تبریک می گوییم مقاله برای طراحی وب از کجا باید شروع کنیم؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آت

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *