پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

cPanel اغلب بهترین انتخاب است

هنگام تحقیق برای انتخاب پانل کنترل هاست مناسب برای شما، سخت است که به cPanel نرسید. هاست cPanel ، زمانی که با محصول همراه خود WHM (مدیریت هاست ) همراه است، به شما یکی از جامع ترین راه حل های مدیریت وب سایت را می دهد. cPanel “سمت کلاینت” بخش بسته است که کاربران توانایی انجام وظایف مانند ایجاد حساب های ایمیل و مدیریت دامنه ها و کرون جابز را می دهد.

 

مزایای هاست cPanel

پشتیبانی

هنگام راه اندازی کسب و کار هاست خود را از سطح پشتیبانی، شما برای زیرساخت های حیاتی دریافت مهم توجه است. با انتخاب یک پنل کنترل با مجوز پرداخت، هر دو مشتری و پشتیبانی فنی برای حل مسائل دریافت می کنید. علاوه بر پشتیبانی از خود cPanel، cPanel و WHM یکی از پانل های کنترل استفاده شده در این صنعت هستند. شما منابع آنلاین عالی را پیدا خواهید کرد و قادر به پیدا کردن کارکنان آشنا با استفاده از آن خواهید بود. این باعث می شود که این انتخاب عالی برای میزبان های وبسایت جدی باشد. هزینۀ احتمالی ۶۵ دلار برای پشتیبانی تلفن cPanel وجود دارد، اما کیفیت پشتیبانی بی نظیر است.

 

برنامه های کاربردی شخص ثالث

یکی دیگر از مزایای cPanel بیش از دیگر پانل های کنترل در پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث است. به عنوان پانل کنترل به طور گسترده استفاده می شود در شمال امریکا، آن را دارای پشتیبانی داخلی برای بیش از ۲۵۰ برنامه های کاربردی. شما می توانید لیست کامل در وب سایت cPanel را ببینید. شما برای بسیاری از برنامه های محبوب مانند Installers و Softaplyous Auto Installers، راه حل های امنیتی مانند Cloudflare و راه حل های CMS مانند جوملا پشتیبانی می کنید! و دروپال. پشتیبانی سخت افزاری شخص ثالث برای یک کسب و کار مانند هاست ضروری است که ممکن است لازم باشد قادر به گسترش کارایی که به سرعت دارید، باشد. بزرگتر هاست خود را، بیشتر یک عامل این است.

 

کیفیت نرم افزار

cPanel و مهمترین رقیبش Plesk، استانداردهای طلای کنترل پنل در حال حاضر در حال استفاده هستند. cPanel کمی سریعتر است و از منابع کمی کمتر از Plesk استفاده میکند اما دارای UI مدرن کمتر است. هنگامی که از طریق لنز کنترل پنل به عنوان زیرساخت های مهم ماموریت برای کسب و کارتان نگاه کنید، ثبات و سرعت بسیار مهم است. cPanel و WHM می تواند یکی از دو راه حل مناسب برای سطح سازمانی باشد. Plesk معمولا برای میزبانی ویندوز استفاده می شود. شما می دانید زمانی که یک مسئله در cPanel کشف شده است، آن را به سرعت حل و حل خواهد شد. این همراه با پشتیبانی آن را یکی از تنها گزینه ها برای ارائه دهندگان خدمات میزبانی بزرگتر می کند.

 

خوشه های چند سرور

در یک محیط بزرگ میزبانی می تواند یک چالش برای حفظ سرورهای چندگانه مشابه به همان سطح باشد. cPanel این را آسان می کند. اگر هر سرور مجازی دارای مجوز cPanel باشد، سرور مجازی های مشابه را می توان به خوشه بندی گروه بندی کرد و همه از یک فرمان تکمیل می شود. این مزیت بزرگی در محیط های بزرگ برای cPanel به عنوان بزرگترین رقیب خود Plesk این قابلیت را ندارد. سرورهای بیشتری دارید، هاست cPanel با هزینه بیشتری مواجه می شود. حالا ما می دانیم که چه مزیت های هسته ای هاست cPanel به بعضی از موارد که در آن cPanel یک انتخاب ضعیف است، نگاهی بیندازیم. موارد خاص استفاده خاصی وجود دارد که Plesk یا یک پانل کنترل دیگر ممکن است انتخاب خوبی باشند. حتی یک پلتفرم پیشرو در صنعت نیز مواردی دارد که لزوما بهترین انتخاب آن نیست.

 

شما میزبان سرور ویندوز هستید

یک مورد که در آن شما می توانید با استفاده از cPanel از بین ببرید، هنگام میزبانی سرورهای ویندوز است. هاست cPanel تنها پشتیبانی رسمی برای CentOS، CloudLinux، Red Hat Enterprise و آمازون لینوکس را پشتیبانی می کند. هنگام انجام هاست با استفاده از سرور مجازی برج میلاد ، Plesk به طور کلی انتخاب خوبی است زیرا دارای پشتیبانی گسترده تر OS از cPanel است. به این معنا که برخی از راه حل ها می توانند کار cPanel را در یک محیط ویندوز انجام دهند، اما بهترین راه برای استفاده از راه حل ها با میزبانی کسب و کار بزرگ نیست.

 

شما وردپرس را اجرا می کنید

جعبه ابزار وردپرس Plesk باعث می شود که اگر پرینت وردپرس برای شما ضروری باشد توصیه می شود cPanel بیش از Plesk باشد. بسیاری از وظایفی که می توانید برای مدیریت وردپرس انجام دهید، به وظایف یک کلیک در Toolkit محدود می شود و اجازه می دهد تا مدیریت توده ای از موارد وردپرس را انجام دهید. قابلیت به روز رسانی خودکار و یک محیط پویا نیز در صورت داشتن نسخه کامل ساخته شده است. در حال حاضر هیچ برنامه کاربردی در cPanel وجود ندارد که در هر سطحی از سطح کارایی که از Toolkit Plesk WordPress دریافت می کنید ارائه شود.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *