پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

سلام خدمت همه کاربران گرامی در این مقاله با شما هستیم با آموزش وصل شدن به سرور با ویندوز ۱۰ پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید

آموزش وصل شدن به سرور با ویندوز 10

با روش زیر ما براحتی می توانیم با تمامی ویندوز های لپتاپ و کامپیوتر از جمله ویندوز ۱۰ به سرورهای ویندوزی vps خودمان متصل شویم.

مرحله اول : ابتدا باید برنامه Remote Desktop Connection را در ویندوز اجرا کنید. این کار را می‌توانید از طریق باز کردن بخش جستجو و تایپ واژه rdp در آن انجام دهید. از قسمت Accessories در منوی Start هم می‌توانید به این برنامه دسترسی پیدا کنید. البته اغلب کاربران حرفه‌ای، استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows + R و تایپ عبارت mstsc و سپس کلیک بر روی گزینه OK را برای باز کردن rdp ترجیح می‌دهند.

مرحله دوم : پس از ظاهر شدن کادر مربوط به برنامه Remote Desktop Connection، روی گزینه Show Options بزنید. در فیلد Computer باید IP اختصاصی مربوط به VPS را که از جانب شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی دریافت می‌کنید، وارد کنید. بخش User Name مربوط به نام کاربری شماست و ازآنجایی‌که در اغلب مواقع، به‌طور پیش‌فرض روی واژه Administrator سِت شده، شما نیز همین واژه را داخل فیلد تایپ کنید و اگر خواستید، بعداً می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر دقت کنید می‌بینید که این کادر، سربرگ‌های دیگری هم دارد که می‌توانید متناسب با ترجیح، تنظیمات مدنظرتان را اِعمال کنید. مثلاً در سربرگ Display می‌توانید اندازه پنجره و همین‌طور عمق رنگ را انتخاب کنید که این تنظیمات می‌توانند روی سرعت وصل شدن به VPS در ویندوز ۱۰ تأثیر بگذارند. به‌طورکلی در شرایط عادی، احتمالاً ضرورتی برای تغییر این تنظیمات وجود ندارد.

مرحله سوم : این مرحله خیلی ساده می باشد و حالا بر روی گزینه دکمه Connect کلیک می کنیم .

مرحله چهارم : بعد از کلیک روی Connect، پنجره‌ای تحت عنوان Windows Security روی صفحه ظاهر می‌شود که باید در آن Password یا رمز عبورتان را تایپ کنید. درصورتی‌که می‌خواهید اطلاعات ورودی‌تان برای وصل شدن به VPS در ویندوز ۱۰ در دفعات بعد ذخیره شوند، گزینه Remember me را تیک بزنید و درنهایت روی OK کلیک کنید.

براحتی شما توانستید با ۴ مرحله بالا به سرور یا همان vps ویندوزی خودتان با سیستم کامپیوتر و لپتاپ خودتان متصل شوید.

سرور مجازی زیر ساخت

تبریک می گوییم آموزش وصل شدن به سرور با ویندوز ۱۰ به پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *