پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش نصب دستی وردپرس پس تا انتهای مطلب با این آموزش مفید با ما همراه باشید!

وردپرس محبوب ترین پلتفرم برای توسعه وب سایت ها است زیرا تقریبا ۵۹٪ از کل وب سایت ها را با استفاده از یک سیستم عامل CMS قدرت می دهد. این به طور معمول به دلیل رابط کاربری ساده آن و سهولت استفاده از پلاگین ها برای عملکرد و پشتیبانی گسترده است. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید هزاران مضمون رایگان و برتر وردپرس استفاده کنید تا وب سایت شما از همه جنبه ها خیره کننده به نظر برسد.

این پلتفرم همچنین از مضامین به خوبی طراحی شده پشتیبانی می کند که به راحتی می توان برای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار گرفت. گزینه های کشیدن و رها کردن آسان برای قرار دادن ابزارک در وب سایت را فراهم می کند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید کدهای سفارشی سازی را اضافه کرده و ویژگی ها را مطابق درک و الزام خود بهبود بخشید.

در این پست به شما می گوییم که چگونه می توانید وردپرس را به صورت دستی و همچنین یک آموزش سریع نصب Softaculous برای نصب وردپرس بر روی هر پلتفرم وب میزبانی نصب کنید. کل راه اندازی به شش مرحله تقسیم می شود:

مراحل کلی آموزش نصب دستی وردپرس :

۱. بسته وردپرس را بارگیری کنید

۲. بسته را در حساب میزبان خود بارگذاری کنید

۳. ایجاد پایگاه داده MySQL و کاربر

۴- جزئیات وردپرس را پر کنید

۵- نصب وردپرس را اجرا کنید

۶. WordPress را با استفاده از Softaculous در cPanel نصب کنید

نصب WordPress CMS بر روی سرور میزبان شما می تواند به روش های مختلفی انجام شود. اگرچه ، همیشه توصیه می شود آن را به صورت دستی نصب کنید ، زیرا امنیت آن بیشتر از آن است که به دنبال نصب یک کلیک باشید. مراحل زیر را برای تنظیم دستی وردپرس روی سرور میزبان خود دنبال کنید.

بسته وردپرس را بارگیری کنید
برای نصب CMS وردپرس نیاز به دانلود بسته وردپرس از لینک زیر دارید.

Download

بسته را در حساب میزبان خود بارگذاری کنید
این می تواند از سه طریق کاهش یابد:

بارگیری از طریق FTP (پروتکل انتقال پرونده)
بارگیری از طریق File Manager
بارگذاری SSH (پوسته سوکت ایمن)

پایگاه داده MySQL و کاربر ایجاد کنید
برای این کار ، به دسترسی cPanel به حساب میزبان خود نیاز دارید. وردپرس به طور معمول تمام اطلاعات را در یک پایگاه داده ذخیره می کند. یک بانک اطلاعاتی را می توان به عنوان یک خانه ذخیره سازی برای کلیه مطالبی که بازدید کننده در وب سایت شما مشاهده می کند. این فایل های متنی ، مضامین وردپرس ، افزونه ها و غیره را ذخیره می کند.

برای ذخیره سازی داده ها نیاز به ایجاد یک بانک اطلاعاتی دارید که می تواند با استفاده از روش زیر انجام شود.

وارد cPanel خود شوید.
معمولاً در زیر بخش Database یک جادوگر پایگاه داده MySQL وجود دارد. روی آن کلیک کنید. لطفاً جزئیات زیر را در یک فایل متنی جداگانه یادداشت کنید زیرا در مراحل بعدی استفاده خواهد شد.

یک دیتابیس ایجاد کنید و نام بانک اطلاعات را وارد کنید. مرحله بعدی را کلیک کنید.
کاربران بانک اطلاعاتی را ایجاد کرده و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. روی ایجاد کاربر User.cpanel ایجاد کاربر کلیک کنید
کاربر را به بانک اطلاعات اضافه کنید. پس از این ، شما به گزینه امتیازات هدایت می شوید. با توجه به نیاز خود گزینه ها را انتخاب کنید. اگر در حال ایجاد یک حساب کاربری هستید ، تمام امتیازات را انتخاب کنید. اگرچه ، در صورت ایجاد یک حساب کاربری برای یک کارمند ، می توانید او را با ارائه امتیازات کمتر داده های داده جادوگر جادوگری محدود کنید.
جزئیات ذکر شده در بالا از جمله نام پایگاه داده ، نام کاربری و رمز عبور را در یک فایل متنی جداگانه یادداشت کنید و آن را در یک پوشه امن ذخیره کنید.جزئیات پایگاه داده وردپرس

برای اتصال بانک اطلاعاتی خود با وردپرس ، باید جزئیات مرحله ۳ در WordPress را نیز پر کنید. بگذارید ببینیم چگونه:

به محض اینکه WordPress را در مرورگر خود شروع کردید ، جزئیات لازم برای اتصال بانک اطلاعاتی را درخواست می کند. نام بانک اطلاعاتی را که قبلاً ایجاد کرده اید وارد کنید.
نام کاربری پایگاه داده را وارد کنید.
رمز ورود داده را وارد کنید. شما باید از یک رمز عبور طولانی و دشوار برای دیتابیس استفاده کنید. برای این کار ، می توانید از Generators Generator استفاده کنید که ترکیبی از کاراکترها ، اعداد و کاراکترهای خاص برای ایجاد یک رمز عبور قوی است.
میزبان بانک اطلاعات را انتخاب کنید. می توانید این اطلاعات را از هاست وب دریافت کنید.
ما پیشنهاد می کنیم پیشوند جدول را متفاوت از پیش فرض “wp” نگه دارید. استفاده از پیشوند متفاوت ، پایگاه داده شما را ایمن تر کرده و حدس زدن آن را برای هر شخص غیرمجاز سخت می کند.
در پایان جزئیات را ارسال کنید. این می تواند پایگاه داده را با حساب وردپرس شما متصل کند.

نصب وردپرس را اجرا کنید
شما مراحل اولیه را با موفقیت انجام داده اید و اکنون باید دکمه نهایی را فشار دهید. بعد از این مرحله می توانید یکی از بهترین مضامین وبلاگ وردپرس را تنظیم کرده و سایت خود را به صورت زنده در وب قرار دهید.

آخرین کار اجرای اسکریپت نصب از صفحه نصب است. می توانید اسکریپت را با استفاده از هر یک از URL های زیر پیدا کنید:

http://yourdomain.com/wp-admin/install.php

http://yourdomain.com/blog/wp-admin/install.php

yourdomain.com را در لینک بالا با لینک دامنه واقعی خود جایگزین کنید. پس از این صفحه شما را دنبال می کنید که می گوید “به روند معروف نصب پنج دقیقه ای وردپرس خوش آمدید!”

WordPress را با استفاده از Softaculous نصب کنید
همچنین می توانید WordPress را از cPanel خود با استفاده از Softaculous نصب کنید. این روش بسیار ساده تری برای نصب CMS روی سرور میزبان شما فراهم می کند اما انجام آن به صورت دستی همیشه بهتر است.

برای نصب وردپرس با استفاده از Softaculous ، این آموزش کامل وردپرس را تماشا کنید. برای نصب CMS با استفاده از Fantastico می توانید همان مراحل را دنبال کنید.

بعد از نصب موفقیت آمیز وردپرس در سرور میزبان خود ، می توانید فوراً راه اندازی وب سایت را شروع کنید.

 

هاست وردپرس

نتیجه گیری آموزش نصب دستی وردپرس :

وردپرس فقط برای چند دقیقه یک رابط کاربری عالی برای راه اندازی وب سایت ارائه می دهد. این واقعیت را می توان مشاهده کرد زیرا مطلوب ترین بستر برای راه اندازی وب سایت های تجارت الکترونیکی پویا است. تنظیم دستی بالا ۵-۱۰ دقیقه طول نمی کشد. بعد از نصب موفق وردپرس ، بعد از تنظیم موضوع مورد علاقه خود ، می توانید مطالب و پست های خود را در وبلاگ خود تنظیم کنید. یادتان باشد که صفحه وب درباره من / درباره ما را برای وب سایت خود تنظیم کنید. وب سایت خود را بر روی سیستم عامل های مختلف موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yandex و Yahoo ارسال و تأیید کنید.

تبریک می گوئیم مطلب آموزش نصب دستی وردپرس به پایان رسید و حالا ما می توانیم کنترل پنل محبوب وردپرس را در هر میزبانی نصب کنیم اموزش های بعدی نگار نوین همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *