پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش روشن و فعال کردن سرور مجازی

با شما هسیم با آموزش روشن و فعال کردن سرور مجازی در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

فعال کردن سرور مجازی

این گزینه زمانی کاربرد دارد که سرور مجازی به هردلیل خاموش می باشد.

برای انجام این عملیات ابتدا وارد پرتال کاربری شده و از قسمت سرویس ها، برروی سرویس مورد نظر خود کلیک نمایید.

آموزش روشن و فعال کردن سرور مجازی

در پایین صفحه لود شده بر روی گزینه Start VPS کلیک نمایید.

آموزش روشن و فعال کردن سرور مجازی

 

تبریک می گوییم آموزش فعال کردن سرور مجازی پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

کاموا

توضیحاتی درباره سرورهای مجازی :

سرور خصوصی مجازی چیست؟
ابتدا اجازه دهید تعریف کنیم که VPS به معنای واقعی چیست – سرور خصوصی مجازی.

به زبان عامیانه ، سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که تمام داده ها و پرونده های وب سایت شما را ذخیره می کند. وقتی شخصی نام دامنه شما را در مرورگر وب خود تایپ می کند ، آن رایانه قدرتمند وب سایت شما را به صفحه جستجوگر “ارائه می دهد”.

حال برای جنبه مجازی: VPS از فناوری مجازی سازی استفاده می کند تا یک سرور قدرتمند را که ما فقط در مورد چندین سرور مجازی درباره آنها صحبت کردیم تقسیم کند. به این شکل فکر کنید: این یک قطعه سخت افزار فیزیکی است که مانند چندین سرور جداگانه کار می کند.

آموزش روشن فعال کردن سرور

کلمه خصوصی به معنای دقیقاً چیزی است که دلالت دارد. سرور مجازی شما برای شما محفوظ است ، بنابراین لازم نیست RAM ، CPU یا هر داده دیگری را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

VPS چگونه کار می کند؟
میزبان VPS تجربه یک سرور اختصاصی را شبیه سازی می کند حتی اگر هنوز سرور فیزیکی را با سایر کاربران به اشتراک می گذارید.

ارائه دهنده میزبانی وب شما با استفاده از فناوری مجازی سازی ، یک لایه مجازی را در بالای سیستم عامل (OS) سرور نصب می کند. جدا کردن سرور به محفظه های جداگانه با دیوارهای مجازی ، این لایه به هر کاربر امکان می دهد سیستم عامل و نرم افزار خود را نصب کند.

از آنجا که یک VPS پرونده های شما را از سایر کاربران در سطح سیستم عامل جدا می کند ، در واقع یک سرور خصوصی است. این بدان معنی است که وب سایت شما در یک کانتینر امن با منابع تضمین شده زندگی می کند – به فکر حافظه ، فضای دیسک ، هسته های CPU و غیره باشید. لازم نیست که هیچ یک از آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

چگونه VPS با میزبانی مشترک و اختصاصی میزبانی مقایسه می شود
برای درک واقعی نحوه عملکرد VPS ، مهم است که با برخی از اصول اولیه میزبانی وب آشنا شوید ، از جمله برنامه های دیگر. در اینجا خلاصه ای از تفاوت های میزبانی مشترک ، اختصاصی و VPS ارائه شده است.

۱. میزبانی مشترک
میزبانی مشترک مشترک ترین شکل میزبانی وب است و برای بسیاری از دارندگان وب سایت جدید به خوبی کار می کند. هنگامی که شما یک برنامه میزبانی مشترک را خریداری می کنید ، منابع کلیدی مانند CPU ، RAM و فضای هارد دیسک را با سایر دارندگان وب سایت با استفاده از همان سرور به اشتراک می گذارید.

بیایید از یک قیاس برای درک کمی این مفهوم استفاده کنیم.

به یک سرور مشترک به عنوان یک مجتمع آپارتمانی بزرگ فکر کنید و تمام آپارتمان های جداگانه توسط سایر صاحبان وب سایت اجاره می شوند. همه شما به مکانی برای زندگی نیاز دارید – دقیقاً مانند پرونده های وب سایت شما – اما بیرون رفتن برای خرید یک خانه عظیم خانوادگی برای نیازهای شما بسیار گران است. به اشتراک گذاشتن مناطق مشترک و تاسیسات در یک بلوک آپارتمانی به کاهش هزینه ها کمک می کند. و همین مورد در مورد میزبانی مشترک نیز صادق است.

چند نکته منفی در میزبانی مشترک وجود دارد ، بیشتر به این دلیل که شما به اشتراک می گذارید. به عنوان مثال ، اگر شخص دیگری در سرور مشترک شما ترافیک زیادی داشته باشد ، این می تواند عملکرد وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ، اگر شما فقط وب سایت خود را از زمین خارج کرده اید و حجم ترافیکی عظیم ندارید ، میزبانی مشترک به عنوان یک راه عالی برای آنلاین شدن است!

آیا به دنبال برنامه ورود به سطح هستید؟ بسته های میزبانی اشتراکی ارزان قیمت ما را بررسی کنید.

۲. میزبانی اختصاصی
میزبانی اختصاصی برعکس میزبانی مشترک است. شما به جای جمع کردن منابع (و به اشتراک گذاشتن هزینه ها) با دیگر دارندگان وب سایت ، شما یک سرور اختصاصی دارید که فقط برای وب سایت شما رزرو شده است.

آموزش روشن فعال کردن سرور

عالی به نظر می رسد ، درست است؟ واقعیت این است که گرانتر است ، اما شما می توانید ۱۰۰٪ کنترل بر منابع خود داشته باشید و می توانید نرم افزار را برای پاسخگویی به نیازهای شخصی خود شخصی سازی کنید. این نوع پکیج هاستینگ برای وب سایت های دارای تقاضای فنی قوی مناسب است. به عنوان مثال ، میزبانی اختصاصی می تواند برای شما مناسب باشد اگر:

شما هر روز تعداد زیادی ترافیک می کنید.
شما باید سیستم عامل خود را نصب کنید.
شما در حال انجام هزاران تراکنش مالی هستید.
وب سایت شما به نرم افزار سفارشی نیاز دارد.
آیا به یک راه حل قدرتمند نیاز دارید؟ برنامه های میزبانی اختصاصی ما را بررسی کنید.

۳. میزبانی VPS

میزبانی VPS به طور مشترک بین مشترک و اختصاصی قرار می گیرد. هنگامی که شما VPS را انتخاب می کنید ، وب سایت های دیگری وجود خواهند داشت که بر روی همان سخت افزار مورد نظر شماست (که سرور قدرتمندی را که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم) به یاد داشته باشید.

اما – و این یک وب سایت بزرگ است – وب سایت شما تنها دامنه اختصاص داده شده به محفظه مجازی خاص شما است. و این بدان معناست که شما سیستم عامل خود ، حافظه اختصاصی ، CPU قدرتمند ، رم مقیاس پذیر و پهنای باند نامحدود را بدست می آورید.

با داشتن یک VPS ، بسیاری از مزایای یک سرور اختصاصی را می گیرید – با قیمت مناسب. به طور خلاصه ، میزبانی VPS می تواند صدای جنجال بیشتری را برای شما بوجود آورد.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *