پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش تبدیل سرور به هاست دانلود تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

خیلی اوقات پیش می آید که ما نیاز دایم سرور مجازی ویندوزی خود را تبدیل به هاست دانلود و یا سرور دانلود کنیم و فایل های خود را در سرور آپلود و برای دانلود در سایت خود به صورت لینک دانلود قرارر دهیم ما در این آموزش کاربردی براحتی این آموزش را به شما می دهیم و شما می توانید به خواسته خود دست پیدا کنید و این آموزش نیاز به تصویر ندارد و یراحتی می توانید به صورت زیر عمل کنید.

برای تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود نیاز به کانفیگ IIS بر روی ویندوز سرور است . جهت راه اندازی سرویس IIS ابتدا وارد منو Start سرور مجازی شده و گزینه Server Manager را انتخاب نمایید و یا از مسیر Start > Administrative Tools > Server Manager اقدام به باز کردن پنجره سرور منیجر نمایید
در پنجره باز شده از بخش Roles Summary روی گزینه Add Roles کلیک کنید سپس بر روی next کلیک نمایید . پنجره جدیدی که باز میشود در رابطه با استفاده ای است که شما از وب سرور دارید . در صورتی که اطلاعات خاصی در مورد آپشن ها ندارید نسبت به ایجاد تغییر خودداری فرمایید و بر روی Next کلیک کنید .

در مرحله بعدی بر روی Add any required role services کلیک کنید . و در مرحله آخر بر روی Close . وب سرور شما هم اکنون با موفقیت راه اندازی شده و قابل استفاده میباشد جهت افزودن فایل و ایجاد لینک به مسیر My computer > C > inetpub مراجعه کرده و فایل های خود را درون پوشه wwwroot منتقل کنید
لینک ایجاد شده بدین صورت میباشد – http://IP/filename.pasvand

تعمیرات ماشین لباسشویی

تبریک می گویی آموزش تبدیل سرور به هاست دانلود به پایان رسید با مقالات و آموزش های بعدی ما را همراهی کنید.

سرور مجازی برج میلاد

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *