پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم؟

آموزش رفع اتصال به اینترنت باشما هستیم با چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطلب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

تلگرام

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام شما هم می‌توانید به راحتی از آن کسب ‌درآمد کنید؛اما چگونه؟

پیام‌رسان تلگرام در ایران تا قبل از فیلترشدن دارای ۴۵ میلیون کاربر فعال بود؛ اما امروزه با وجود فیلترینگ تلگرام، از سوی دولت ایران ۷۹% از کاربران یعنی حدود ۳۵ میلیون کاربر در تلگرام ماندند که باز هم آمار خوبی برای ایجاد کسب‌و کارتان است.

روش های کسب درآمد از تلگرام

۱. درج تبلیغ در کانال تلگرام

شما اگر می‌خواهید با درج تبلیغ در کانال تلگرام خود کسب‌درآمد کنید، باید مدیریت خوبی داشته باشید؛ یعنی بتوانید شبانه روز محتوایی را آماده کرده و در کانال خود قرار دهید تا کاربران جذب شوند. موضوعات و ایده‌های زیادی برای ایجاد کانال وجود دارد؛ اما باید به سراغ موضوعات پربازدید و محبوب بروید تا کاربران مجذوب محتوای شما شوند. شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف مانند خبر، طنز، موزیک، عکس، فیلم، متن، اخبار، تاریخ، هنر و غیره محتوا تولید کنید و به اشتراک بگذارید. وقتی که تعداد اعضای کانال شما افزایش یافت، سپس می‌توانید با تبلیغ دیگر کانال‌ها کسب‌ درآمد کنید. البته به یاد داشته باشید که اعضای کانال شما باید واقعی باشد تا بازده خوبی دهد.

چگونه یک کانال تلگرام ایجاد کنیم؟

  1. ابتدا اپلیکیشن Telegram را باز کنید و سپس روی «گزینه ها» کلیک کنید و روی ویژگی «کانال جدید» ضربه بزنید .
  2. کانال را به عنوان “عمومی” نگه دارید و یک آیدی منحصر به فرد را تنظیم کنید که باید به خاطر داشته باشید و فراموش نشود.
  3. شما کانال خود را در Telegram ایجاد کرده اید، در حال حاضر قبل از حرکت به جلو برای کسب درآمد از کانال، شما باید کانال خود را به یک جامعه تبدیل کنید. اعضای کانال شما مشترک هستند و می خواهند پست های شما را در کانال ببینند،به عبارتی آنها مخاطبان شما هستند. بنابراین، شما باید اعضا را تا آنجا که ممکن است اضافه کنید. در ابتدا، افزایش اعضا کمی دشوار خواهد بود، اما هنگامی که کانال شما تبدیل به کانال بزرگی شد، برای کسب درآمد از راه تبلیغات میتوانید اقدام کنید.

 

۲. خرید و فروش کانال در تلگرام

یکی دیگر از راه‌های کسب‌ درآمد از تلگرام خرید و فروش کانال‌های تلگرامی است. اگر قصد فروش کانال را دارید، باید تعداد اعضای آن را بالا ببرید تا بتوانید به قیمت‌های میلیونی به فروش برسانید؛ اما روش دیگر کسب ‌درآمد از تلگرام، خرید کانال و پول درآوردن از راه فروش بوده که دردسر کمتری نسبت به روش قبل دارد.

نکاتی که در خرید کانال تلگرام باید رعایت کنید؟

  1. تعداد اعضای کانال:

به طور کلی هر چه تعداد اعضای یک کانال بیشتر باشد ارزش بیشتری نیز دارد؛ اما دقت کنید که علاوه بر تعداد عضوها ویژگی‌های دیگر نیز به اندازه‌ی زیادی اهمیت دارند.

  1. میانگین بازدید هر پست:

هر چه تعداد بازدیدهای یک کانال بیشتر باشد می‌توان به واقعی بودن اعضای آن کانال پی‌برد؛ البته به یاد داشته باشید که فقط تعداد بازدید پست های آخر مهم نیست، بلکه باید تمام پست‌های آن کانال را در نظر بگیرید چون ممکن است برای پست های آخر خود بازدید فیک خریده باشد و باعث فریب خوردن شما شود.

  1.  موضوع کانال:

یکی از اساسی ترین معیارها در انتخاب کانال موضوع کانال است. شما باید یک کانال در حوزه کاری خودتان خریداری کنید تا محتوای شما مورد توجه کاربران آن کانال قرار گیرد.

  1. آدرس کانال:

آدرس کانال شما باید مرتبط با موضوع کانال باشد و یک آدرس خوب خودش می‌تواند ارزش بالایی داشته باشد.کوتاه بودن آدرس، روان و خوانا بودن آن، رند بودن و در ذهن ماندن آدرس را می‌توان از مهم ترین ویژگی‌های یک آدرس مناسب دانست.

 فروش محصولات،در تلگرام

شما علاوه بر تبلیغات می‌توانید در حوزه‌های فروش محصولات در تلگرام کسب ‌درآمد کنید.

برای فروش محصولات در تلگرام دو راه وجود دارد:

فروش از طریق کانال تلگرام:

حتما تا الان برای فروش محصولات خود در تلگرام اقدام کرده‌اید. مزیت کانال‌ها این است که تمامی مشتریان خود را می‌توانید در یکجا جمع کنید و با ارسال پست در آن مطمئن هستید که اطلاعات به دست همه‌ی مخاطبان رسیده است.

فروش از طریق همکاری در فروش در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام:

در سیستم همکاری در فروش شما به ازای کاری که برای کسب‌وکارهای دیگران انجام می‌دهید، درصدی از همکاری فروش را کسب می‌کنید، شما می‌توانید با جست‌وجو در گوگل و پیدا کردن سایت‌های فروش، با همکاری در فروش اجناس آن سایت‌ها شروع به کار کنید.

کسب ‌درآمد از ارائه‌ی خدمات در تلگرام:

شما می‌توانید با توجه به حرفه‌ای که دارید یک کانال یا گروه درست کنید و به مخاطبان خود خدماتی را ارائه کنید.

مثلا: می‌توانید در زمینه سلامت و یا زیبایی مشاوره بدهید یا اگر طراح هستید می‌توانید با طراحی سایت، بنر، تیزرتبلیغاتی و کارهای طراحی و گرافیکی درآمدکسب کنید.

تبریک می گوییم مقاله چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم؟  پایان رسید با آموزش ها و مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی !

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *