پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با آموزش نصب IIS بر روی ویندوز سرور ۲۰۱۲ پس ما را همراهی کنید ، خیلی وقت ها پیش میاد که برای نصب اکستنشن های دیگر و یا فعال کردن افزونه های دیگر ویندوز نیاز دارید که iis را بر روی سرور نصب کنید و تا نیازهای خودتان را براحتی نصب و مدیریت کنید امروز با شما هستیم با نحوه نصب IIS بر روی ویندوز سرور ۲۰۱۲ بر روی سرور مجازی با آموزش زیر که به صورت تصویری می باشد این کار را می توانید انجام دهید.

IIS مخفف شده عبارت Internet Information Services می باشد در صورت کلی IIS نرم افزاری است که شما می‌توانید با نصب و راه‌اندازی آن در ویندوز سرور ۲۰۱۲ از سرور خود به عنوان یک سرویس دهنده وب استفاده کنید و نیازهای خود را بر طرف کنید.

نصب IIS بر روی ویندوز سرور ۲۰۱۲ :

ابتدا از منوی پائین Server Manager ویندوز خود را باز می کنیم.

سپس پس از باز شدن صفحه مدیریت سرور بر روی Add Roles and Features کلیک می کنیم.

در این مرحله در Installation type گزینه Role-based or feature-based installation را انتخاب می کنیم و بر روی دکمه Next کلیک می کنیم.

مجددا در مرحله بعد نیز بر روی دکمه Next کلیک می کنیم.

در این بخش می بایستی Server Roles ، رول Web Server را انتخاب کنیم.

بعد از کلیک بر روی Web Server پیغامی نمایش داده می شود که نشان دهنده نصب یک feature است که پیش نیاز نصب IIS می‌باشد که بر روی Add Features کلیک می کنیم.

سپس بعد از کلیک بر روی Add features  رول Web Server انتخاب شده است پس بر روی Next کلیک می کنیم.

و در این مرحله شما می‌توانید در صورت نیاز Features برای نصب انتخاب کرده و گزینه Next را بزنید که برای نصب IIS نیاز به تیک زدن گزینه های دیگری نمی باشد.

در این صفحه توضیحاتی مربوط به رول Web Server را خواهید دید، که اطلاع رسانی می باشد که می توانید مطالعه کنید سپس Next را بزنید.

در این صفحه کامپوننت‌ها و سرویس‌های وابسته به IIS را خواهید دید، در صورت نیاز ، گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

در این مرحله تمامی سرویس‌ها و کامپوننت‌های انتخاب شده نمایش داده می شود. پس از تایید آنها بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

و در نهایت از کلیک بر روی Install ، منتظر بمانید تا نصب به پایان برسد.

تبریک می گوئیم اموزش نصب IIS بر روی ویندوز سرور به پایان رسید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *