پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

راهکار های امنیتی برای هاست و سرور مجازی

اشخاصی که در اینترنت وجود دارند از جمله وب سایت ها بیشتر از همیشه مورد هدف حملات سایبری قرار میگیرند. راهکار های امنیتی برای هاست و سرور مجازی مجرمان الکترونیکی و هکرها می توانند در عرض چند ثانیه با استفاده از فناوری های پیشرفته به سایت آنها دست یابد. برای جلوگیری از اینکه شما قربانی موقعیت های ناراحت کننده ای مانند این باشید، ما یک لیست از بهترین شیوه های تضمین امنیت هاست و سرور مجازی شما را تهیه کرده ایم. با ما همراه باشید!

 

۱٫ پشتیبان گیری

هر شرکت دارای اطلاعات حساس یا مهم در وب سایت های خود است، از دست دادن آنها می تواند مشکلات جدی در عملیات و برنامه های روزانه خود ایجاد کند. برای حل این وضعیت، بیشتر شرکت های هاستینگ شامل پشتیبان گیری در برنامه های هاست خود را. این می تواند در هر فرکانسی مانند روزانه، هفتگی یا ماهانه باشد.

 

اکثر آنها این کار را به صورت خودکار انجام میدهند، اما برخی از آنها به شما اجازه می دهند روند پردازش نسخه پشتیبان را بصورت دستی انجام دهید. برخی از هاست ها محدودیتی به این اطلاعات پشتیبان گیری شده یا اینکه چقدر این اتفاق می افتد. معمولا، برنامه هایی با برچسب قیمت بالاتر، نسخه پشتیبان تهیه روزانه نامحدود را ارائه می دهند.

 

با این وجود، شرایط پنهان در پشت یک علامت سوال کوچک را به عنوان عددی با گزینه نسخه پشتیبان تهیه کنید. راهکار های امنیتی برای هاست و سرور مجازی این به شما اجازه می دهد تمام محدودیت های مرتبط را بشناسید. همچنین ببینید اگر آنها نقاط بازسازی آسان را ارائه می دهند یا نه. از آنجا که اگر شما نمی توانید داده های پشتیبان گیری را بازیابی کنید، پس چه چیزی حتی نقطه است؟

 

۲٫ نظارت بر شبکه

نظارت بر شبکه به معنی چک کردن شبکه داخلی برای نفوذ و یا فعالیت های غیر معمول به صورت منظم است. این تمرین به مدیران سیستم شما اجازه می دهد بلافاصله هر گونه حمله حمله و یا گسترش نرم افزارهای مخرب بین سرورها را شناسایی کند.

 

۳٫ اسکن بد افزار ها

اسکن نرم افزارهای مخرب معمولا به عنوان پیش فرض برنامه میزبان مناسب است. مارک های امنیتی ویژه وب مانند SiteLock این تابع را انجام می دهند. بنابراین اگر وبسایتی از ارائه دهنده انتخاب شما یک مهر و موم حفاظت از چنین شرکتی را نشان می دهد، این نشان می دهد که میزبان قبلا اقدامات محافظتی علیه نرم افزارهای مخرب را انجام داده است. شما می توانید رتبه خود را ببینید و ببینید که سایت خود را آخرین بار اسکن شده است. همچنین امروزه سیستم های نرم افزاری متعددی وجود دارد که به طور موثر برای آن عناصر اسکن می شود. برخی از آن ها قابل توجه هستند ClamAV و rkhunter. هر یک از آنها را نصب کنید تا این موجودات وحشتناک را از سرور خود نگه دارید.

 

۴٫ SSL / TLS و فایروال

SSL مخفف Secure Socket Layers می باشد. هر دو گواهی SSL و فایروال مطلق برای هر نوع سرور مجازی برج میلاد است. شما باید یک فایروال را در اطراف وب سایت خود قرار دهید که از حملات سایبری پایدار محافظت می کند. فن آوری SSL اطلاعات حساس (مانند اطلاعات مشتری و جزئیات حساب بانکی) را حفظ می کند از سقوط به دست اشتباه. این داده ها را در حین ارتباط بین دو یا چند سرور رمزگذاری می کند.

با ادامه مطلب در پست بعدی با ما همراه باشید!

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *