پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

دیتابیس هاست سی پنل از طریق ابزار phpmyadmin

با شما هستیم با دیتابیس هاست سی پنل از طریق ابزار phpmyadmin در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

دیتابیس هاست سی پنل از طریق ابزار phpmyadmin

نحوه import اطلاعات mysql داخل phpmyadmin هاست

در ابتدا از طریق آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل وب سایتمون میشیم،

سپس از قسمت databases بر روی آیکون phpmyadmin از اینجا کلیک می کنیم.

تا به قسمت مدیریت بانک اطلاعاتی ها هدایت بشیم، البته ممکنه لود این صفحه کمی زمان بر باشه، از قسمت database server در سمت راست این صفحه در ابتدا یه نگاهی به ورژن mysql هاستمون میندازیم، تو اینجا از قسمت Server version ورژن دیتابیس سرور ما ۵.۶.۳۴  ثبت شده و در پایان آموزش یه توضیحاتی درمورد ورژن دیتابیس ارائه میدیم، خیلی خب حالا از قسمت سمت چپ بر روی نام دیتابیس مورد نظرمون کلیک می کنیم، چون نام دیتابیس مورد نظر ما mizbanf2_wordpress هستش روش کلیک می کنیم تا جداول بانک اطلاعاتی ما لود بشن.

  1. می تونیم دیتابیس قبلی را حذف کنیم

کاموا

  1. یک دیتابیس جدید بسازیم و اطلاعات رو درونش ایمپورت کنیم. برای این منظور آموزش نحوه ساخت دیتابیس در سی پنل توسط ابزار MySQL Databases را مطالعه کنید و یک دیتابیس جدید بسازید.
  2. راه حل دوم اینه که تمام جداول دیتابیس رو حذف کنیم چون یه فایل خروجی دیگه از همین دیتابیس داریم و میخوایم اون رو ایمپورتش کنیم، پس تو اینجا از این پایین گزینه check all رو تیک میزنیم تا تمام جداول انتخاب بشن و حالا از این قسمت گزینه drop رو انتخاب می کنیم چون میخوایم تمام جداول رو حذف کنیم. در ادامه دیتابیس قبلی رو در اینجا ایمپورت می کنیم.

ادامه مراحل …

دیتابیس هاست سی پنل از طریق ابزار phpmyadmin

خیلی خب برمیگردیم به phpmyadmin چون ما حالا میخوایم فایل .sql دیتابیسمون، که یه طورایی میشه گفت خروجی یا بکاپ اطلاعات دیتابیسمون بوده رو داخل این دیتابیس مجددا بازگردانی کنیم، پس در حالی که داخل دیتابیس مورد نظرمون هستیم از این بالا بر روی دکمه import کلیک می کنیم تا وارد صفحه بشیم.

و تو اینجا از قسمت File to Import گزینه choose file رو میزنیم و حالا نسخه خروجی دیتابیسمون رو که فرمتش هم .sql هستش رو از داخل کامپیوترمون انتخاب می کنیم. و با بقیه مقادیر کاری نداریم و بر روی دکمه go از این پایین کلیک می کنیم تا فرآیند ایمپورت دیتابیس آغاز بشه.

این مرحله ممکنه کمی زمان بر باشه پس ۵ ثانیه صبر می کنیم، این خیلی مهمه که پیغام سبزرنگ Import has been successfully finished رو حتما مشاهده کنیم چون فقط مشاهده این پیغام به این معناست که تمام جداول بانک اطلاعاتی بدون هیچ مشکلی ایمپورت شدن.

و همونطوری که میبنین وقتی از سمته چپ روی نام دیتابیسمون کلیک می کنیم کاملا مشخصه که دوباره تمام جداول بانک اطلاعاتی وردپرس داخلش قرار گرفتن، برمیگردیم به سایت تا نتیجه رو دوباره مشاهده کنیم پس تایپ می کنیم negarnovin.net و اینتر می کنیم، بله و همونطوری که میبینین سایت وردپرسی ما دوباره برگشته به حالت اولش و بدون هیچ مشکلی فعاله.

 

تبریک می گوییم مقاله دیتابیس هاست سی پنل از طریق ابزار phpmyadmin پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *