پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مقاله با شما هستیم با یک اموزش کاربردی دیگر تحت عنوان: حل مشکل سفید شدن صفحه وردپرس پس تا انتهای این مطلب مثل همیشه مارا همراهی کنید!

حل مشکل سفید شدن صفحه وردپرس

آیا به تازگی با صفحه سفید ترسناک مرگ روبرو شده اید و نمی دانید چکار کنید؟ نگران نباش راه حل های زیادی وجود دارد. در این مقاله ، ما راه های مختلف برای تعمیر صفحه سفید وردپرس مرگ وردپرس یا به اصطلاح آموزش رفع مشکل سفید شدن صفحه وردپرس را به شما نشان خواهیم داد پس تا انتهای این مطلب همراه و یاور ما نگار نوین باشید.

حل مشکل سفید شدن صفحه وردپرس
صفحه سفید مرگ (WSoD) یکی از بدترین کابوس های مدیر است. همانطور که از نامش پیداست ، WSoD یک صفحه کاملاً سفید است که در یک سایت وردپرس ظاهر می شود. در برخی موارد ، صفحه سفید فقط در برخی از صفحات صفحه ظاهر می شود اما در برخی دیگر ظاهر نمی شود ، در حالی که در موارد دیگر ، در کل سایت ، از جمله wp-admin ظاهر می شود.

این یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است و شاید نگران کننده ترین آن باشد زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد علت ایجاد آن ارائه نمی دهد. بنابراین ، عیب یابی یک کار دلهره آور است.

اگر صفحه خالی هیچ اطلاعاتی در مورد خطا به شما نمی دهد ، چگونه می توانیم بفهمیم علت سفید صفحه مرگ چیست؟ بیایید علل مشترک را آشکار کنیم.

کاموا

چه چیزی ممکن است باعث ایجاد صفحه سفید مرگ در وردپرس شود؟
یکی از بدترین چیزها در مورد صفحه سفید مرگ وردپرس این است که بسیار رایج است. اگرچه هیچ سرنخی از آنچه ممکن است باعث ایجاد آن شود به شما نمی دهد ، اما معمولاً چندین عامل مسئول آن هستند. به خاطر داشته باشید که لازم نیست همه آنها همزمان فعال شوند تا WSoD فعال شود. اگر فقط یک چیز اشتباه باشد ، ممکن است صفحه سفید درست جلوی شما باشد.

برخی از دلایل احتمالی صفحه سفید مرگ وردپرس عبارتند از:

تضاد افزونه ها و تم ها: بروزرسانی افزونه ممکن است بین افزونه و موضوع شما تضاد ایجاد کند. برعکس ، گاهی اوقات یک به روزرسانی موضوع با یکی از افزونه ها در تضاد است. هر دوی این شرایط می تواند منجر به عدم پاسخگویی سایت و صفحه سفید وحشتناک شود.
PHP: یک کد ضعیف نوشته شده یا یک اشتباه کوچک هنگام افزودن یک اسکریپت به فایل functions.php ممکن است فایل تم را خراب کرده یا آن را پاسخگو نباشد. به همین دلیل است که قبل از ویرایش هر فایل اصلی ، همیشه باید یک نسخه پشتیبان کامل از سایت خود ایجاد کنید.
ادغام ها: تضاد بین ادغام های وردپرس مانند شبکه تحویل محتوا (CDN) ، گواهینامه های SSL و غیره.
فایل های وردپرس خراب یا مفقود شده: فایل های اصلی وردپرس خراب یا مفقود شده مانند wp-config ، .htaccess و غیره. کد با اشتباه یا ضعیف نوشته شده می تواند به طور بالقوه این فایل ها را خراب کرده و باعث ایجاد WSoD شود.
محدودیت های حافظه: یک درخواست PHP که از محدودیت حافظه سرور یا حداکثر زمان اجرا فراتر رود. این بدان معناست که یا سرور حافظه کافی برای پردازش درخواست ندارد یا اینکه درخواست آنقدر طول می کشد که از حداکثر زمان مجاز مجاز فراتر رود.
سرور: گاهی اوقات مشکل از انتهای شما نیست ، بلکه از سرور سرور میزبان شما ناشی می شود. در این صورت ، خطا باید توسط ارائه دهنده میزبانی حل شود.
همانطور که قبلاً گفته شد ، همه این دلایل نباید به طور همزمان اتفاق بیفتند تا صفحه سفید روشن شود. تنها یک دلیل کافی است تا باعث عدم پاسخگویی سایت شما شود. به همین دلیل است که ابتدا باید دلیل ایجاد صفحه سفید را مشخص کنید.

سرور مجازی فنلاند

در قسمت بعدی ، ما همه راه حل های ممکن را به هر دلیلی گردآوری کرده ایم ، بنابراین می توانید صفحه سفید مرگ وردپرس را در کوتاه ترین زمان حل کنید.

چگونه می توان وردپرس White Screen of Death را برطرف کرد
تعمیر صفحه سفید مرگ می تواند یک کار دلهره آور باشد. با این حال ، اگر منظم و صبور باشید ، می توانید سایت خود را راه اندازی کنید.

برای خلاص شدن از صفحه سفید ناخواسته مراحل زیر را انجام دهید:

حافظه پنهان و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید
حافظه پنهان وردپرس را پاک کنید
مراحل خود را قبل از WSoD طی کنید
وارد حالت بازیابی شوید
همه افزونه های خود را غیرفعال کنید
به تم پیش فرض تغییر دهید
ادغام وردپرس خود را بررسی کنید
حالت اشکال زدایی را فعال کنید
فایل های اصلی خراب را برطرف کنید
محدودیت حافظه سرور یا حداکثر زمان اجرا را تنظیم کنید
با هاست خود تماس بگیرید
بیایید نگاه دقیق تری به هریک از آنها داشته باشیم.

تبریک می گوئیم حل مشکل سفید شدن صفحه وردپرس با مقالات و آموزش های بعدی ما را همراه کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *