پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

ترفند ها و کلید های میانبر PHPSTORM

ترفند ها و کلید های میانبر PHPSTORM

با شما هستیم با ترفند ها و کلید های میانبر PHPSTORM در شبکه چه تفاوتی دارند؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

سرور مجازی بورس

میانبر PHPSTORM

۱ – کلید میانبر CTRL + ALT + L برای مرتب کردن کد ها در PHPSTORM

۲ – کلید میانبر CTRL+SHIFT+Backspace یا “Forward”  و “Back” در mouse شما را به مکان قبلی ادیت می برد که در پروژه های بزرگ بسیار کار آمد است.

۳ – نگه داشتن دکمه CTRL موقعی که با mouse روی متغیر یا متد میروید به شما اسم کامل آن ها و موقعیت و نوع آن را می گوید. و نیز CTRL و کلیک بر روی متغیر یا متد یا کلید میانبر CTRL + B وقتی روی متد یا متغیر صدا زده

۴ – کلید میانبر CTRL + SPACE به شما لیست پیشنهادی متد ها یا متغر ها را در هنگام تایپ نام متغیر یا متد , میدهد.

۵ – وقتی PHPSTORM قسمتی از پروژه را خطا تشخیص دهد آن را به صورت underline در می آورد که وقتی در قسمتی Underline نشانگر کیبرد قرار بگیر یا mouse وارد شود یک باکس باز می شود که با کلیک بر روی آن ارور برطرف می شود.

۶ – کلید میانبر CTRL + N  و CTRL+SHIFT + N به شما اجازه می دهد که به هر قسمت از هر کلاس یا فایل در پروژه خود وارد شوید.

۷- در قسمت جستجو از شماره خط کد را نیز می توان داد که فایل را پیدا کرده و به خط مورد نظر برود که میتوان از مختصر نام فایل : XX استفاده کرد که XX شماره خط می باشد.

۸ – کلید میانبر CTRL + SHIFT + A برای جستجو در دستورات خود PHPSTORM IDE می باشد.

۹ – کلید میانبر ALT + ENTER به شما اجازه می دهد که در قسمتی از کد که به صورت STRING می باشد و از زبان برنامه نویسی دیگری استفاده شده است

۱۰ – (Refactoring (renaming  برای اعمال تغییر نام متغیر به تمام جاهایی که از آن متغیر استفاده شده با راست کلیک و انتخاب refactor یا کلید میانبر SHIFT + F6 یا SHIFT_ ALT + CTRL + T برای دیدن منو refactor

۱۱ – با زدن کلید میانبر CTRL + F12 منویی برای شما باز می شود که می توان متد های آن فایل را انتخاب کنید و به آن جا بروید.

کاموا

تبریک می گوییم مقاله ترفند ها و کلید های میانبر PHPSTORM در شبکه چه تفاوتی دارند؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *