پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

بررسی مزایای کلاس های آنلاین

با شما هستیم با بررسی مزایای کلاس های آنلاین در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

سرور مجازی بورس

کلاس های آنلاین

چند سالی است که مخاطبان زیادی دارند و دانش آموزان در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این کلاس های آنلاین معمولاً از کلاس های حضوری راحت تر برگزار می گردد و تعداد زیادی از افراد مایل به استفاده از آن ها هستند. البته این کلاس ها مخالفان خودش را نیز دارند. شواهد موجود نشان می دهد که بازدهی این کلاس ها نیز نسبتاً خوب بوده است اما بهتر است که این نوع روش یادگیری دوباره مورد بازبینی قرار بگیرد.

شیوع ویروس کرونا و تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی باعث شده که استفاده از کلاس های آنلاین افزایش پیدا کند. علت آن هم ماهیت خطرناک ویروس کرونا می باشد. در نتیجه بسیاری از مدارس تعطیل شده اند و کلاس ها و امتحانات به صورت آنلاین برگزار می شوند که البته این امر موقتی می باشد. بسیاری از افراد هنوز منتظرند که به کلاس های حضوری خود برگردند. شاید افرادی باشند که در این مورد توانایی انتخاب داشته باشند. به همین دلیل در این بخش از نمناک در مورد مزایا و معایب کلاس آنلاین به شما اطلاعاتی را می دهیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

افزایش انعطاف پذیری

یکی از رایج ترین دلایلی که افراد دوست دارند در کلاس آنلاین ثبت نام کنند، این است که مجبور نیستند در کلاس حاضر شوند و همچنین می توانند زمان کافی داشته باشند. مثلاً می توانند در رخت خوابشان در کلاس آنلاین شرکت کنند. همچنین می توانند مشخص کنند که چه زمانی این کلا س ها برگزار شود. هر جای دنیا می توانید در هر کلاس آنلاینی مربوط به هر رشته ای که خواستید شرکت کنید و خواهید فهمید که انعطاف پذیری این کلاس های آنلاین با کلاس های حضوری قابل مقایسه نیست.

این انعطاف پذیری به درد دانشجویان و دانش آموزانی می خورد که تعهدات شخصی زیادی دارند. در نتیجه همیشه نمی توانند سر زمان مشخص در کلاس حضور پیدا کنند. بعضی از این افراد ممکن است که بچه کوچک داشته باشند . به همین دلیل برای کلاس های آنلاین هر زمان که بخواهند خودشان را آماده می کنند.

کم هزینه بودن 

کلاس ها نیز یکی دیگر از عواملی است که انعطاف پذیری کلاس های آنلاین را نشان می دهد. تجربه حضور در کلاس های آنلاین می تواند بی نظیر باشد. شاید کلاس های حضوری بیشتر مورد علاقه شما باشد اما این را در نظر بگیرید که هزینه آن ها بالاتر است. بسیاری از افراد برای حضور در کلاس های حضوری در دانشگاه ها مجبور به وام گرفتن می باشند.

در نتیجه برای کلاس های آنلاین در پول شما صرفه جویی می کنند. این افراد معمولاً مجبور نیستند که زیر قولشان بزنند. در نتیجه شهریه آنها کاهش پیدا می کند. کلاس های آنلاین معمولاً نیاز و هزینه کمتری برای خرید کتاب، تسهیلات غذا و حمل و نقل دارد. در نتیجه پول بسیار زیادی ذخیره خواهد شد.

یادگیری فردی

کلاس های آنلاین این اجازه را به شما می دهد که بتوانید در هر کجا، هر زمان و هر طور که خواستید فرصت یادگیری فردی داشته باشید. اینکه اختیار زمان و مکان دست خودتان است، ویژگی فوق العاده کلاس آنلاین محسوب می شود و در نتیجه می توانید هر طور که خواستید برنامه ریزی کنید. اگر یادگیری شما سریع است، پس مجبور نیستید که برای برگزاری کلاس صبر کنید.

اگر روش یادگیری شما کند و آهسته است ، می توانید تا هر زمان که خواستید گوش دادن به کلاس ها را طولانی تر کنید ؛ بدون اینکه فشار یا اجباری روی شما باشد. یکی از بزرگترین فواید یادگیری فردی این است که به شما اجازه می دهد توانایی خود را در یک درس خاص افزایش دهید و به ضعف هایتان غلبه کنید و یادگیری موثر تری داشته باشید . همچنین اعتماد به نفس و حرمت نفس شما را نیز افزایش می دهد.

اتمام سریع تر ترم و صرف زمان کمتر

تعداد زیادی از کالج ها و دانشگاه ها در سراسر دنیا ترم های کوتاهی را به صورت آنلاین به شما پیشنهاد می کنند. به جای این که کلاس های آن ها در ۱۶ جلسه برگزار شود، آن ها را به صورت آنلاین در ۸ جلسه کامل می کنند. در واقع زمان شما نصف خواهد شد زیرا در کلاس های حضوری بیشتر زمان بر حضور و غیاب و پرسش های متنوع دانش آموزان خواهد رفت. در بعضی از موارد نیز ممکن است کلاس های جدید هر ماه یا یک ماه درمیان برگزار گردد. در نتیجه این فرصت را خواهید داشت که رشته تحصیلی خود را زودتر به پایان برسانید.

نیاز نداشتن به رفت و آمد

استفاده از لوازم حمل و نقل برای رسیدن سر کلاس هم وقت شما را هدر می دهد و هم نیازمند هزینه می باشد. در نتیجه با کلاس های آنلاین مجبور به پرداخت این هزینه ها نیستید و با مشکلاتی مثل ترافیک، خرابی ماشین، بد بودن آب و هوا و غیره مواجه نمی شوید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کامپیوتر خود را روشن کرده و وارد کلاس شوید.

دسترسی به منابع

دانش آموزان و دانشجویان می توانند به راحتی به منابع کلاس آنلاین در هر زمانی که بخواهند دسترسی داشته باشند . همچنین می توانند چند رشته را با یکدیگر سپری کنند. تمام چیزی که برای این کار نیاز دارند ، یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی می باشد تا بتوانند به چندین رشته آنلاین دسترسی پیدا کنند. همچنین می توانند از مشاوره ها نیز برای انجام دادن تکالیف و خدمات تحصیلی بهره مند شوند.

درگیری با تکنولوژی

کلاس آنلاین نه تنها به بچه ها یاد می دهد که درس هایشان را به موقع انجام دهند، بلکه مهارت استفاده از تکنولوژی آن ها را نیز افزایش می دهد. در نتیجه در این راه با نرم افزار ها و عملکردهای اینترنت به طور گسترده تری آشنا می شوند.

برابری کامل

در کلاس های آنلاین اصلا فرقی ندارد که جنسیت، نژاد، دین، مذهب، ملیت، سن و ظاهر افراد چگونه است و این یکی از بزرگترین مزایای کلاس آنلاین محسوب می شود. در نتیجه همه می توانند با خیال آسوده از این کلاس ها استفاده کنند.

افزایش تمرکز

از آن جایی که آموزش آنلاین به صورت فردی انجام می شود، در نتیجه کم تر پیش می آید که موضوعی حواس شما را از کلاس پرت کند و از آن عقب بمانید. در نتیجه تمرکز شما هنگام درس، نسبت به کلاس حضوری بیشتر خواهد بود.

کاموا

تبریک می گوییم مقاله بررسی مزایای کلاس های آنلاین پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *