پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

سلام خدمت همه عزیزان محترم دنبال کننده نگار نوین در این مطلب با شما هستیم با آموزش افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

شما برای اینکار نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و خود افزونه ووکامرس از قبل برای اینکار گزینه‌ای را در نظر گرفته است. شما کافیست به ووکامرس » پیکربندی » حمل‌ونقل » مناطق حمل‌ونقل مراجعه کنید و روی دکمه افزودن منطقه حمل و نقل کلیک کنید. اگر از قبل این قسمت را اضافه کرده‌اید به ویرایش منطقه‌ای که از قبل ایجاد کرده‌اید بپردازید.

افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس

در صفحه باز شده روی دکمه “افزودن روش حمل و نقل” کلیک کنید تا پاپ‌آپ جدیدی برای شما باز شود و در این قسمت، از منو آبشاری، گزینه حمل و نقل رایگان را انتخاب کنید و روی دکمه “افزودن روش حمل و نقل” کلیک کنید.

سرور مجازی انگلیس

افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس

حالا این روش، به روش‌های حمل و نقل شما اضافه شده و باید تنظیمات مربوط به آنرا انجام دهید. برای اینکار روی دکمه ویرایش قرار گرفته زیر “حمل و نقل رایگان” کلیک کنید تا بخش مربوط به پیکربندی این قسمت برای شما نمایش داده شود.

کاموا

افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس

از این قسمت باید مشخص کنید برای فعال شدن حمل و نقل رایگان حداقل سبد خرید کاربر چقدر باشد. توجه داشته باشید. ( به همین سادگی )

مخفی کردن سایر روش‌های حمل و نقل بعد از فعال شدن حمل و نقل رایگان

افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس

قطعاً متوجه شدید که بعد از فعال کردن این گزینه، همچنان به کاربر سایر روش‌های حمل و نقل را نمایش می‌دهد و امکان دارد کاربر به اشتباه روش دیگری را انتخاب کند. شما برای رفع این مشکل کافیست کد زیر را توسط آموزش قرار دادن کد دلخواه در Function.php وردپرس قرار دهید تا به محض فعال شدن گزینه حمل و نقل رایگان در سبد کاربران، سایر گزینه‌ها مخفی شوند.

/** * Hide shipping rates when free shipping is available. * Updated to support WooCommerce 2.6 Shipping Zones. * @WebSite : Webjame.Com * @param array $rates Array of rates found for the package. * @return array */ function webjame_com_free_is_available( $rates ) { $free = array(); foreach ( $rates as $rate_id => $rate ) { if ( ‘free_shipping’ === $rate->method_id ) { $free[ $rate_id ] = $rate; break; } } return ! empty( $free ) ? $free : $rates; } add_filter( ‘woocommerce_package_rates’, ‘webjame_com_free_is_available’, 100 );

تبریک می گوئیم آموزش افزودن ارسال رایگان با حداقل مبلغ سفارش وردپرس به پایان رسید با مقالات و آموزش های بعدی مثل همیشه ما نگارنوین را همراهی کنید

حتما ما را از طریق لینک زیر حمایت کنید!

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *