پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک مقاله آموزشی دیگر تحت عنوان افزایش امنیت سی پنل cPanel پس تا انتها با ما همراه باشید تا آموزش های افزایش امنیت کنترل پنل محبوب سی پنل را بیاموزید!

افزایش امنیت سی پنل cPanel

کنترل پنل میزبان وب آنلاین مبتنی بر لینوکس که رابط کاملاً گرافیکی و همچنین ابزار اتوماسیون با فرآیند ساده سازی میزبانی وب سایت را ارائه می دهد به عنوان سرور cPanel معروف است. از آنجا که امنیت نقش اصلی را ایفا می کند ، اجازه دهید ما برخی از دستورالعمل های مؤثر را برای ایمن سازی سرورهای cPanel مشاهده کنیم.
درک و تسلط بر امنیت سرور که سالها طول می کشد تا تخصص در این پلت فرم مربوطه باشد ، بسیار پیچیده است. آرامش بخش ، خوشبختانه جنبه های امنیتی سرور cPanel ساده تر و کاربر پسند تر است.

افزایش امنیت سی پنل cPanel

این دستورالعمل ها مطمئناً به سمت عملکرد افزایش می یابند ، به منظور بهینه سازی امنیت سیستم نیاز به پشتکار و همچنین کار بر روی به روز رسانی منظم دارند. در حالی که اکنون روزها این اقدامات اخیراً توسط همه مشاغل انجام می شود ، فقط به تجربه و دستورالعملهای کامل برای کار بر روی ملاحظات نیاز دارند.

امنیت SSH
محافظت از CPHulk
تنظیم فایروال ConfigServer
راه اندازی آنتی ویروس ClamAV
به CloudLinux بروید
درخواست غیرفعال کردن پینگ
تنظیمات کنترل دسترسی میزبان
تنظیم برای حالت امنیتی
سیستم اسکن از طریق Maldet
راه اندازی کار Cron
هدست Apache غیرفعال شود
FTP را غیرفعال کنید
در عوض از SFTP استفاده کنید
امنیت پانل های کنترل دسترسی

افزایش امنیت سی پنل cPanel

این دستورالعملهای مؤثر برای جلوگیری از کاهش آسیب پذیری VPS یا سرور اختصاصی هستند. موضوع این است که از اولویت بالایی در تأمین منابع لازم برای افزایش سطح عملکرد برخوردار باشد. بنابراین ، این بستگی به این دارد که ما چگونه از حمله و براساس تجربه و دانش کامل در برابر حملات محافظت می کنیم ، به راحتی می توان در تمام جنبه ها به ویژه در مورد موضوع اقدامات امنیتی ایمن شد.

دستگیری خدمات تفاوت هایی را در مورد بسته های انتخاب شده توسط مشتریان ایجاد می کند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وجود دارد ، به ویژه در زمینه های امنیتی و همچنین جنبه های محافظت ، افزایش می یابد ، در اینجا VPS9Networks کاملاً در دسترس هستند تا از انتظارات بهترین و بهتر جلوگیری کنند. بدون هیچ گونه نگرانی حتما با ما در ارتباط باشید تا سطح بالایی از راه حل های میزبانی را به همراه راه اندازی فوری تجربه کنید. با خدمات ارائه شده همراه با بهترین محافظت در برابر DDOS ، سخت افزار و در دسترس بودن بسیار زیاد بررسی کنید.

انتهای مقاله آموزشی افزایش امنیت سی پنل cPanel امیدواریم با آموزش های بعدی با ما نگار نوین همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *