پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز

با شما هستیم با آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

با ظهور ویندوز همه روزه ما بسیاری از کارهای روزمره خود را با بهره گیری از رایانه انجام می دهیم . توسعه دهنده اصلی ویندوز شرکت مایکروسافت است . این شرکت همواره با آپدیت ها منظم سعی کرده تا نیاز های بسیار متنوع کاربران را مرتفع کند و به فکر بهبود عملکرد با توجه به رشد سخت افزاری باشد . جدید ترین نسخه ویندوز ۱۰ نام دارد . یکی از نیاز های کاربران ایرانی استفاده زبان فارسی برای تایپ و نگارش است . اما تنظیمات ویندوز ۱۰ بسیار متنوع شده است . ممکن است برای انتخاب زبان فارسی در ویندوز ۱۰ دچار مشکل باشید . از این رو تصمیم داریم طی یک آموزش روش فعال سازی زبان فارسی را در این ویندوز به شما فرار دهیم . اگر شما نیز مایل به یادگیری هستید توصیه می شود با ادامه مقاله همراه شوید.

 نصب زبان فارسی در ویندوز

در اولین گام از طریق بخش جستجو منو استارت طبق تصویر عبارت region را جستجو کنید .

آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز

در هنگام جستجو عبارت های مشابه تفاوتی را امکان دارد مشاهده کنید و طبق تصویر گزینه مورد نظر را انتخاب کنید . این کار باعث خواهد شد که شما وارد بخش تنظیمات زبان ویندوزتان شوید .

یکی از خصوصیات بارز ویندوز ۱۰ این است که از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند . این کار باعث شده است که طیف گسترده ای از کاربران با ملیت های مختلف را به خود جذب کند.

آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز

 

بعد از ورود به بخش تنظیمات زبان با گزینه ای تحت عنوان Add a language روبرو خواهید شد . این گزینه به معنا اضافه کردن یک زبان جدید است . با انتخاب  این گزینه پنجره جدیدی رو به شما باز خواهد شد . طبق تصویر مشاهده میکنید که زبان های بسیار متنوعی پیش روی شماست . شما جستجو زبان فارسی می توانید زبان فارسی را به کیبورد ویندوزتان اضافه کنید و از این پس از آن استفاده کنید.

آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز

ضمنا شما با دانلود و دریافت فونت های مختلف و انتقال آن ها به پوشه FONT که در درایو C تعبیه شده است خواهید توانست اشکال مختلفی را در هنگام تایپ شاهد باشید که می تواند به زیبایی هر چه بیشتر مطالبتان کمک کند .

 

تبریک می گوییم مقاله آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *