پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش خیلی کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش تغییر لینک ها در وردپرس پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید!

آموزش تغییر لینک ها در وردپرس

خیلی مواقع پیش می آید که می خواهید آدرس لینک دامنه یا تمامی لینک های سایت از قسمت برگه ها نوشته ها رسانه ها حتی کدهای سی اس اس css html php هر آدرسی که از یک لینک و دامنه بوده است می خواهید تغییر بدید براحتی با افزونه زیر می توانید این کار را انجام دهید

این افزونه تست شده و بهترین افزونه ای می باشد که مشکل شما را برای همیشه حل می کند

آموزش تغییر لینک ها در وردپرس با افزونه Velvet Blues Update URLs براحتی این کار را می توانید انجام دهید

تغییر و جایگزینی url در وردپرس با افزونه آموزش تغییر و جایگزینی url در وردپرس با افزونه تغییر url در وردپرس با افزونه تغییر و جایگزینی url در وردپرس با افزونه تغییر آدرس قدیمی با آدرس جدید در وردپرس آموزش تغییر آدرس سایت وردپرسی آموزش تغییر آدرس سایت وردپرس افزونه تغییر آدرس وردپرس جایگزینی url در وردپرس

سرور مجازی لهستان

تغییر و جایگزینی url در وردپرس با افزونه

شاید برای شما این اتفاق افتاده که بخواهید دامنه ی خود را عوض کنید، یا اینکه قصد تغییر لینک های سایت خود را داشته باشید.در این نوشته از طراح وردپرس قصد معرفی افزونه ای را داریم که می توانید با چند کلیک ساده امکان به‌روزرسانی url هایوردپرس را فراهم سازد.
کار با افزونه ی تغییر لینک های سایت بسیار ساده است؛ ابتدا باید آدرس لینک قدیمی و سپس آدرس لینکی که میخواهید با لینک قدیمی عوض شود (لینک جدید) را وارد کنید و پس از آن انتخاب کنید که در چه بخش هایی میخواهید لینک شما جایگزین لینک قدیمی شود.

تغییر و جایگزینی url در وردپرس با افزونه Velvet Blues Update URLs

آموزش تغییر لینک ها در وردپرس
آموزش تغییر لینک ها در وردپرس

افزونه ی به‌روزرسانی url های وردپرس بالای ۲۰۰۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس دارا می باشد و یکی از افزونه های رایگان و مناسب برای عمل جایگزینی لینک ها می باشد.

شروع کار:

برای شروع کار ابتدا افزونه را دریافت نموده و از بخش افزونه های سایت خود آن را نصب نمایید. بعد از نصب این افزونه در بخش ابزارک های پیشخوان سایت وردپرسی شما بخشی با عنوان Velvet Blues Update URLs برای افزودن تصویر به دسته ها در وردپرس ایجاد شده است.

صفحه دانلود افزونه در مخزن وردپرس

آموزش تغییر لینک ها در وردپرس
آموزش تغییر لینک ها در وردپرس

همان طور که مشاهده می کنید این افزونه تنظیمات خاصی را شامل نمی شود و می توانید با دو بخش لینک های خود را جایگزین لینک جدید کنید و در واقع به‌روزرسانی url های وردپرس را انجام دهید.

نکته: بهتر است قبل از انجام هر عملی یک بک آپ از دیتابیس خود تهیه کنید تا در صورت تغییر اشتباه لینک فایل بک آپ را دوباره ایمپورت کنید.

مرحله ی اول

ابتدا از بخش اول آدرس قدیمی یا بهتر است بگوییم همان آدرسی که در سایتتان موجود است را وارد و سپس از بخش دوم آدرس جدیدی که می خواهید جایگزین آدرس قدیمی شود را وارد کنید.

مرحله ی دوم

از این قسمت هم می توانید تعیین کنید تا آدرس در چه بخش هایی از سایت شما تغییر کند. می توانید تعیین کنید تا در برگه ها، فایل های اتچ شده، کل لینک های موجود در سایت و… تغییر کند. در نهایت بر روی دکمه ی Update URLs NOW کلیک کنید تا عمل به‌روزرسانی url های وردپرس و جایگزینی صورت گیرد.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *