پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش محبوب دیگر نحوه انتقال سایت از دایرکت ادمین به سی پنل که خیلی ها دنبال این آموزش هستند و گاها به صورت دستی این انتقال را انجام می دهند که دچار مشکلات زیادی می شوند با آموزش زیر براحتی می توانید سایت خودتان را از کنترل پنل دایرکت ادمین DirectAdmin به سی پنل cPanel انتقال دهیم پس با ما همراه شوید!

کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین جز محبوب ترین کنترل پنل های حال حاضر دنیا می باشند که در سرتاسر دنیا محبوبیت زیادی دارند و کاربران خیلی زیادی از این کنترل پنل ها برای میزبانی سایت های خود استفاده می کنند.

نکته مهم این آموزش ، می بایستی شما دسترسی اصلی یوزر root سرور مجازی ای که سی پنل نصب شده است را دشته باشید تا بتوانید انتقال را انجام دهید. سرور مجازی برج میلاد

به صورت کلی این کار به وسیله امکان Transfer Tool خود سی پنل انجام می شود ، همچنین سرور مبدا و مقصد دسترسی روت (root) اصلی داشته باشید و همینطور آی پی های سرورها در فایروال ها باید Allow شود و یا به اصطلاح در لیست سفید قرار بگیرند که هنگام انتقال و ترنسفر شدن به مشکل بر نخوریم.

در اولین گام ابتدا وارد WHM شوید و گزینه ی Transfer Tool را پیدا کرده و بر روی آن کلیک می کنیم

سپس آی پی سرور را در قسمت Remote Server Address: وار می کنیم ، پورت SSH سرور مورد نظر را در کادر Remote SSH Port: وار می کنیم ، و پسوورد رمز سرور را در قسمت Root Password: وار می کنیم و در نهایت بر روی گزینه Fetch Account List کلیک می کنیم.

پس از اینکه بر روی گزینه Fetch Account List کلیک کردیم ، در صفحه باز شده نام اکانت هارا مشاهده می کنید که با انتخاب هر یوزر و زدن کلید Copy می توانید آنها را به راحتی منتقل می کنیم.

تبریک می گوئیم نحوه انتقال سایت از دایرکت ادمین به سی پنل به پایان رسید با آموزش های کاربری دیگر ما همراه شوید!

Share this Post
نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *