پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟

با شما هستیم با کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

سرور مجازی بورس

بنابر اعلام وان سرور، یکی از جنبه‌هایی که در فضای مجازی به‌شدت رو به گسترش است و اکنون حتی دانشگاه‌های معتبر کشور و جهان به آن روی آورده‌اند، کلاس آنلاین آموزشی است که مورد استقبال مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است. شما با استفاده از کلاس‌های مجازی در هر نقطه‌ای از جهان می‌توانید به آموزش‌های روز جهان و زبان دلخواه‌تان دسترسی داشته باشید. شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال راه‌اندازی نرم‌افزار آموزش مجازی هستند تا از این طریق داشته‌های خود را به فضای مجازی ارائه و همچنین نیروهای خودشان را به‌روز کنند.

معرفی کلاس‌های آنلاین

کلاس آنلاین یک محیط آموزشی و یادگیری است که به شرکت‌کنندگان در آن، آموزش از راه دور ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند در یک فضای مجازی با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند. تعریف دقیقی درباره کلاس آنلاین وجود ندارد اما بهترین تعریفی که می‌توان درباره آن بیان کرد این است که کلاس آنلاین صرفا یک محیط آنلاین برای کلاس آموزشی است که می‌تواند این کلاس یک یا چنده نفره باشد.

انواع کلاس آنلاین

افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های آنلاین معمولاً دانش‌آموزان و مدرسان هستند و از این لحاظ کلاس مجازی به دو دسته کلاس آنلاین بدون نظارت و کلاس آنلاین با نظارت تشکیل می‌شود.

کلاس مجازی بدون مدرس (ویدئو محور)

در کلاس آنلاین بدون نظارت مدرس تنها یادگیری دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند و گاهی اوقات اصلاً مدرسی وجود ندارد. این را یک کلاس آنلاین بدون نظارت می‌نامند که در آن دانش‌آموزان با موارد آموزشی آماده‌شده و بدون کمک مدرس به یادگیری می‌پردازند. که اساساً یک دوره آموزشی الکترونیکی خصوصی است که می‌تواند آزمون آنلاین خودکار هم داشته باشد . در این کلاس‌ها معمولاً یک پرده‌نگار به دانش‌آموزان ارائه می‌شود تا مطالعه کنند یا یک آموزش ویدئویی تماشا کنند که از این نوع کلاس به‌وفور می‌توانیم در یوتیوب مشاهده کنیم .

کلاس آنلاین با حضور مدرس (کلاس زنده)

این نوع کلاس تحت نظارت و رهبری مدرس قرار دارد و به تعریف کلاس سنتی نزدیک‌تر است. در این کلاس‌ها درس به‌صورت آنلاین و در تاریخ خاصی اجرا می‌شود و دانش‌آموزان از طریق ویدیو کنفرانس در کلاس حضور دارند و در این نوع کلاس دانش‌آموز و مدرس می‌توانند در کلاس درس با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مزایای کلاس‌های آنلاین

۱- دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنند محدود نمی‌شوند.
۲- تحقیقات نشان داده، یادگیری الکترونیکی ذاتا توجه دانش‌آموز را بیشتر جلب می‌کند و ویژگی تعاملی بودن بیشتری دارد.
۳- افزایش سطح مسئولیت‌پذیری و نظم خودجوش
۴- قدرت انتخاب بیشتر موضوعات درسی در کلاس آنلاین
۵- صرفه‌جویی در هزینه‌هایی مثل رفت‌وآمد به آموزشگاه و تهیه مسکن در شهرهای دیگر برای حضور در کلاس‌های آموزشی

به‌طورکلی کلاس‌های آنلاین بدان معنی است که دیگر شما مجبور نیستید به کلاس بروید و این یعنی زمان کمتری را در راه‌ها و اتوبوس و مترو می‌گذرانید و زمان بیشتری را صرف تحصیل می‌کنید. همچنین بدون نگرانی از وضع آب و هوایی و آلودگی شهر به‌راحتی می‌توانید در کلاس‌های خود حاضر شوید.

 

کاموا

تبریک می گوییم مقاله کلاس آنلاین یا کلاس مجازی چیست؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *