پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

چند راهکار ساده و مهم و حیاتی برای افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ

چند راهکار ساده و مهم و حیاتی برای افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ

با شما هستیم با چند راهکار ساده و مهم و حیاتی برای افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

بروز رسانی های ویندوز

بروز رسانی های ویندوز خیلی حیاتی هستند ، اگر میخواهید که طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ خود را افزایش بدهید هیچ وقت آپدیت های ویندوز را غیرفعال نکنید.

مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ هر سال دو آپدیت عرضه می کند ، آپدیت اول در شش ماه اول سال است و آپدیت دوم در شش ماه دوم سال

برای آپدیت کردن ویندوز خود کافی هست از اتصال به اینترنت مطمئن شوید بعد به تنظیمات ویندوز بروید ، گزینه update & security را انتخاب کنید و از قسمت windows update گزینه check for updates را بزنید.

چند دقیقه ای باید صبر کنید تا ویندوز آپدیت ها را دانلود کند برای نصب آپدیت ها کافی هست ویندوز خود را ری استارت کنید ، در حین نصب آپدیت ها توسط سیستم به هیچ وجه سیستم را خاموش یا ری استارت نکنید.

میزان دما قطعات تاثیر مستقیمی بر افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ دارد

دما قاتل قطعات سخت افزاری هست ، با استفاده از برنامه ها و یا خود سیستم همیشه دما را چک کنید ، برای کامپیوتر خودتان فن های باکیفیت و مناسب تهیه کنید و اگر هم لپ تاپ دارید حتما کول پد تهیه کنید تا خدایی نکرده به سیستم شما آسیبی وارد نشود.

استفاده از محافظ برق

یکی دیگه از راه های افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ جلوگیری از نوسان برق هست ، نوسان برق به مرور به پاور آسیب میرند و موجب خرابی این قطعه و حتی قطعات مهم دیگر می شود.

آنتی ویروس های کرکی

مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ یک آنتی ویروس قدرتمند به نام windows defender قرار داده است ، این آنتی ویروس رایگان هست و آپدیت های خود را از ویندوز می گیرد کار با این آنتی ویروس خیلی ساده هست و بهترین جایگزین برای آنتی ویروس های پولی یا حتی کرک هست.

اگر می خواهید امنیت دستگاهتان با خظر مواجه نشود و شاهد افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ خود باشید به سمت آنتی ویروس های کرک نروید ، این آنتی ویروس ها قدرت تشخیص بسیار پایینی دارند و در مواردی می توانند حتی دستکاری شده باشند.

تمیز کردن قطعات سخت افزاری

هم در لپ تاپ ها و هم در کیس ها بعد از یک مدتی گرد و غبار وارد می شود و بهتر هست که هر شش ماه یا یک سال سیستم خودتان را سرویس کنید تا مشکلی پیش نیاید.

 

سرور مجازی فنلاند

تبریک می گوییم مقاله چند راهکار ساده و مهم و حیاتی برای افزایش طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی.

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *