پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

نرم افزار AnyDesk

با شما هستیم با نرم افزار AnyDesk در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

نرم افزار AnyDesk

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

AnyDesk چیست؟

نرم افزار AnyDesk توسط تیم Team Viewer طراحی گردیده است. پیش از این نرم‌افزار Team Viewer یکی از کارآمد‌ترین و پر طرفدارترین نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ بود که به‌عنوان ابزاری کاربردی برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور در بستر شبکه اینترنت با اتصال دو رایانه به یکدیگر استفاده می‌شد.

این تیم اخیراً تحریم‌هایی را نسبت به ایران وضع کرده و دسترسی به آن را محدود کرده است. نرم‌افزار AnyDesk می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. ایده اصلی AnyDesk مهیا کردن دسترسی راحت به جنبه‌های تکنیکی و بخش فنی است. استفاده از این ابزار همانند استفاده از Team Viwer بوده و این نکته قابل توجه است که این ارتباط به لطف الگوریتم رمزنگاری (RSA-2048bit)، امنیت بسیار بالایی دارد تا احتمال هک و سوء استفاده اشخاص ثالث از این ارتباط را تقریبا به صفر برساند.

کار با نرم‌ افزار AnyDesk

در گام نخست باید نرم‌افزار Any Desk را بر روی دسکتاپی که قصد دارید کنترل آن را به دست بگیرید نصب کنید. برای دانلود آن به سایت‌ رسمی نرم‌افزار AnyDesk مراجعه کنید.

پس از نصب و اجرای برنامه برای دسکتاپ شما شناسه‌ای ساخته می‌شود که در حقیقت از طریق این شناسه شما مجوز ورود به دسکتاپ را از طریق دسکتاپ دیگر یا دستگاه هوشمند دیگر، پیدا خواهید کرد. در حقیقت شما باید این شناسه را در اپلیکیشن AnyDesk موبایل یا تبلت خود وارد کنید و بعد از تایید طرف مقابل، شما اجازه دسترسی به دسکتاپ مورد نظر را پیدا می‌کنید و می‌توانید کنترل کامل دسکتاپ را در دست بگیرید.

 

سرور مجازی فنلاند

تبریک می گوییم مقاله نرم افزار AnyDesk پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی.

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *