پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

مقایسه هاست ایران و هاست اروپا

با شما هسیم با مقایسه هاست ایران و هاست اروپا در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

نگارنوین : ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی و کولوکیشن از ۳۵ لوکیشن مختلف دنیا و ۵۰ دیتاسنتر

 

آیا هاست ایران فقط با دامنه ملی قابل دسترس است؟

در پاسخ باید بگوییم خیر! اگر شما هاستی را تهیه می کنید جدا از این که لوکیشن سرور در کدام کشور است می توانید هر دامنه ای را روی آن قرار دهید و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

 

آیا با وجود تحریم های سی پنل در هاست لینوکس ایران از این کنترل پنل استفاده می شود؟

بله! یکی از محبوبترین پنل های هاست های لینوکس سی پنل است که محبوبیت خیره کننده ای دارد بخاطر استفاده آسان از آن و مدیریت بی نظیرش! مجموعه پارس وب سرور روش هایی را به کار می گیرد تا این تحریم ها دور زده شوند و مشکلی پیش نیاید بنابراین هاست های ایران با سی پنل مدیریت می شود.

آیا در صورت استفاده از هاست های اروپا امکان تحریم از طرف دیتاسنتر وجود دارد؟

در مورد بحث تحریم دیتاسنتر ها باید گفت ما با ده سال سابقه در زمینه هاستینگ نهایت تلاش خود را کرده ایم که ضریب ریسک این اتفاق را تقریبا به صفر برسانیم! البته که همیشه باید جوانب احتیاط را رعایت کرد برای همین بک آپ های سایت های شما عزیزان هر هفته در سرورهای جدا از دیتاسنتر های اروپا نگه داری می شود که اگر اتفاقی افتاد بدون مشکل در سریعترین زمان ممکن سرویس ها مجدد در دسترس قرار بگیرند.

 

سرعت کدام سرویس بیشتر است ایران یا اروپا؟

تقریبا سوال ساده ای است که هر کسی می تواند با کمی فکر به آن پاسخ دهد! سرور هاست ایران در کشورمان قرار دارد بنابراین به ما نزدیک تر است! این خود دلیلی بر افزایش سرعت این سرویس ها می باشد و برای کاربران داخلی با سرعت بهتری لود می شود. و برای کاربرانی که از وی پی ان استفاده میکنند یا خارج از کشور هستند کمی کندتر است این کندی در حدی نیست که خیلی مشخص باشد.

سخت افزار سرور های اروپا بهتر است یا ایران؟

به دلیل مشکلات ارزی کشور و بحث تحریم ها طبیعی است که از نظر سخت افزاری سرور های ایران کمی ضعیف تر باشند نباید فراموش کنیم در کشور های اروپایی هزینه سخت افزار های نسبتا پایین است برای همین در این مقوله سرور های اروپا کمی بهتر هستند البته نه در حدی که تفاوت خاصی را مشاهده کنید

 

پایداری کدام بهتر است ایران یا اروپا:

خوب حتما بهتر می دانید اینترنت در کشورهای اروپایی در بهترین سطح است و دیتاسنتر های اروپا از اینترنت های پرسرعتی استفاده می کنند بنابراین می شود گفت پایداری بهتری نسبت به ایران دارند!
البته این ذهنیت ایجاد نشود که سایت های ایرانی با قطعی روبه رو می شوند! خیر بلکه کاملا در دسترس هستند و مشکلی ایجاد نخواهد شد فقط صرفا این مقایسه ی زیرساخت های اینترنت ایران با اروپا بود.

قیمت سرویس ها تفاوتی دارد؟

خیر! در قیمت گذاری مجموعه پارس وب سرور همیشه شرط اول انصاف بوده است و قیمت ها همیشه با توجه به کیفیت سرویس ها تعیین می شوند بنابراین هاست اروپا و ایران چون از نظر کیفی تفاوت آنچنانی ندارند بنابراین قیمت های برابری دارند.

در بحث سئو کدام هاست بهتر است؟

مهمترین موردی که وجود دارد این است که ربات موتورهای جستجو مثل گوگل در خارج از کشور قرار دارند و این شاید تاثیر منفی روی رتبه سایت شما داشته باشد البته این تاثیر شاید خیلی ناچیز باشد اما این فقط یک گمانه زنی است بعضی از الگوریتم های گوگل باز شدن سایت برای کاربر رو در نظر میگیرند که در این صورت هاست ایران می تواند مفید تر هم باشد که البته دقیق مشخص نیست!

 

تبریک می گوییم مقاله مقایسه هاست ایران و هاست اروپا پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

 

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *