پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مقاله با شما هستیم مقایسه افزونه های yoast و all in one seo به طور کلی کدام افزونه سئو برای وردپرس مناسب تر است؟! پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا پاسخ این سوال مهم و رایج را به شما بدهیم.

مقایسه افزونه های yoast و all in one seo
مقایسه افزونه های yoast و all in one seo

یکی از اصلی ترین و حتی مهم ترین مساله هر وب سایتی بحث سئو که به عبارت کلی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو … می باشد ، گاها حتی هزینه سئو از هزینه طراحی سایت هم بیشتر و از خود طراحی سایت هم مهم تر می باشد.

بی شک یکی از محبوب ترین و حتی مشهورترین و پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس می باشد که دارای محبوبیت خیلی زیادی میباشد و خیلی از وب سایت ها از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند ، وردپرس افزونه های SEO زیادی دارد اما دو افزونه بیش ترین بازدید و دانلود در مخزن وردپرس را دارد این دو افزونه عبارت اند از افزونه های Yoast Seo و افزونه All in One Seo می باشد خیلی ها همیشه این سوال را کرده اند که از این دو کدام را انتخاب کنیم؟ ما براحتی مطابق مطالب و نوشته های زیر این سوال شما را پاسخ می دهیم.

مقایسه افزونه های yoast و all in one seo

آیا به دنبال بهترین افزونه سئو برای وردپرس هستید؟

اگر هستید، احتمالاً با محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس مواجه شده اید: Yoast، Rank Math و All in One SEO.

و شرط می‌بندیم که در تلاش برای فهمیدن اینکه کدام یک بهتر است کمی غرق شده‌اید… نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تصمیم خود را آسان‌تر کنید.

بنابراین در این پست، ما Yoast را با رتبه ریاضی در مقابل All in One SEO مقایسه می‌کنیم و تفاوت‌های اصلی آنها و اینکه کجا به هم می‌رسند را به شما نشان می‌دهیم. ما همچنین به شما قضاوت خواهیم کرد که کدام یک از این سه افزونه سئو بهتر برای وردپرس است.

افزونه های سئو کامل برای وردپرس هستند که ابزارها و ویژگی های اولیه و پیشرفته سئو را ارائه می دهند.

All in One SEO (AIOSEO) یکی از افزونه های اصلی وردپرس در WordPress.org با بیش از ۳ میلیون نصب فعال است. این یک نسخه Lite و ۴ نسخه پولی را ارائه می دهد.

خوب، بیایید شروع کنیم و به شباهت‌ها و تفاوت‌های عمده بین Yoast در مقابل All in One SEO نگاهی بیندازیم.

آیا می خواهید Yoast SEO را با SEO All in One مقایسه کنید؟

مقایسه افزونه های yoast و all in one seo

هم Yoast SEO و هم All in One SEO برای وردپرس دو افزونه محبوب سئو وردپرس در بازار هستند. آنها هر دو به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو و پلتفرم های اجتماعی بهینه کنید.

در این مقاله، Yoast SEO را با SEO All in One مقایسه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید بهترین افزونه SEO وردپرس کدام است.

هر دو افزونه All in One SEO برای وردپرس و Yoast SEO دارای پایگاه های کاربری متعهد هستند و از محبوب ترین و پرکاربردترین افزونه های وردپرس در تمام دوران هستند.

All in One SEO برای وردپرس در سال ۲۰۰۷ توسط Michael Torbert و Steve Mortiboy ایجاد شد. از آن زمان، این پلاگین کاربر گسترده ای به دست آورده و به یکی از پربارگیری ترین افزونه های وردپرس در تمام دوران تبدیل شده است.

Yoast SEO به عنوان SEO WordPress توسط Yoast در سال ۲۰۱۰ شروع شد. این توسط Joost de Valk ایجاد شد. با پیشرفت های مداوم و مستمر در این افزونه، به زودی به رقیب اصلی All in One SEO تبدیل شد.

اینها هم افزونه های عالی هستند و هم تمام ویژگی های ضروری را که برای به دست آوردن حداکثر مزایای سئو در سایت وردپرس خود نیاز دارید را ارائه می دهند.

با این اوصاف، بیایید Yoast SEO را با SEO All in One مقایسه کنیم تا بفهمیم کدام یک از آنها بهترین افزونه SEO وردپرس است.

Yoast در مقابل AIOSEO: نصب و راه اندازی
بهینه سازی موتورهای جستجو یک زمینه تخصصی است و یادگیری و اعمال موفقیت آمیز آن در وب سایت ها زمان بر است.

یک افزونه سئو وردپرس باید بتواند این کار را برای مبتدیان مطلق آسان کند و به آنها اجازه دهد مفاهیم اولیه سئو را بدون هیچ تلاشی اعمال کنند.

بیایید ببینیم که این دو افزونه در هنگام نصب و راه اندازی تنظیمات اولیه SEO در وب سایت های وردپرس چگونه روی هم قرار می گیرند.

Yoast SEO – نصب و راه اندازی

ابتدا باید افزونه Yoast SEO را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، کاربران می توانند به صفحه SEO » General رفته و جادوگر پیکربندی را در تب داشبورد راه اندازی کنند.

این یک جادوگر گام به گام را نشان می دهد که شما را در مراحل راه اندازی راهنمایی می کند. این به مبتدیان این امکان را می دهد که بدون اینکه تحت تأثیر اصطلاحات و گزینه های پیچیده قرار بگیرند، به سرعت شروع کنند

Yoast SEO یک افزونه قدرتمند است و گزینه های زیادی دارد که باید آنها را یکی یکی مرور کنید. برای اینکه این کار را برای شما آسانتر کنیم، راهنمای نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO در وردپرس را گردآوری کرده ایم.

بخش تنظیمات Yoast SEO به طور منظم به صفحاتی تقسیم می شود که هر صفحه دارای تب های مختلف برای تنظیمات مربوطه است.

این باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند یک گزینه را در تنظیمات پیدا کنند.

مقایسه افزونه های yoast و all in one seo

راهنمای روی صفحه در تمام صفحات تنظیمات SEO Yoast موجود است. فقط روی دکمه علامت سوال بنفش در پایین کلیک کنید، و برای نشان دادن اسناد پشتیبانی به شما بزرگ می شود.

تنظیمات منظم، جادوگر پیکربندی برای مبتدیان، و گزینه های کمک روی صفحه، راه اندازی Yoast SEO را برای مبتدیان در سایت وردپرس خود آسان می کند.

All in One SEO – نصب و راه اندازی

ابتدا باید افزونه All in One SEO for WordPress را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، افزونه به طور خودکار جادوگر راه اندازی را راه اندازی می کند.

سرور مجازی فرانسه

برای ادامه، کافیست روی دکمه Let’s Get Started کلیک کنید.

خود جادوگر راه اندازی مراحل کمتری نسبت به Yoast SEO دارد. با وجود اینکه گزینه های مشابهی دارند، SEO All in One آنها را به خوبی برای مبتدیان ساده می کند.

ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه درست راه اندازی All in One SEO داریم که شما را در کل جادوگر راهنمایی می کند.

پس از اتمام کار جادوگر، می توانید با کلیک بر روی صفحه All in One SEO » تنظیمات عمومی به تنظیمات افزونه برسید.

صفحه تنظیمات عمومی به بخش های مختلفی تقسیم می شود. سپس صفحات مختلفی برای چندین ویژگی در زیر منوی تنظیمات عمومی در ستون سمت چپ وجود دارد. به عنوان مثال، ظاهر جستجو، نقشه های سایت، تغییر مسیرها و موارد دیگر.

در کنار هر گزینه یک نماد راهنما وجود دارد. با کلیک بر روی نماد توضیحات کوتاهی از ویژگی نشان داده می شود. همچنین یک نماد راهنما در بالا برای دسترسی به راهنمایی بیشتر وجود دارد.

این باعث می شود تا افراد مبتدی به راحتی درک کنند که چه کاری انجام می دهند. راه اندازی جادوگر به تنهایی باعث می شود اکثر وب سایت ها آماده شروع به کار در وب سایت خود و استفاده از All in One SEO برای کارهای روزمره باشند.

برنده: همه در یک سئو برای وردپرس

هر دو افزونه گزینه های زیادی دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا کارها را ساده کرده و شروع کار را برای کاربران آسان تر کنند. ما احساس می کنیم که All in One SEO کار کمی بهتر از Yoast SEO با جادوگر راه اندازی خود انجام می دهد.

وظایف سئو روزانه – Yoast SEO در مقابل All in One SEO
سئو یک فرآیند مداوم است و هر پست یا صفحه جدیدی که اضافه می کنید امتیاز سئوی خاص خود را دارد. این بدان معناست که شما به طور منظم از افزونه SEO خود برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو استفاده خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه بهینه سازی پست های وبلاگ وردپرس برای سئو را ببینید.

بیایید ببینیم که رقبای ما در هنگام انجام وظایف سئوی روزانه در سایت وردپرس شما چگونه کنار هم قرار می گیرند.

وظایف روزانه سئو در Yoast SEO

Yoast SEO با یک ابزار تجزیه و تحلیل محتوا ارائه می شود که به شما کمک می کند هر پست یا صفحه را در وب سایت خود بهینه کنید. با کلیک بر روی نماد افزونه واقع در گوشه سمت راست بالا می توانید آن را مشاهده کنید.

درست در زیر ویرایشگر پست، متا باکس Yoast SEO را با پیش نمایش قطعه، فیلد کلیدواژه متمرکز و تجزیه و تحلیل محتوا پیدا خواهید کرد.

پیش نمایش گوگل نشان می دهد که عنوان و توضیحات سایت شما در موتورهای جستجو چگونه به نظر می رسد. Yoast SEO به طور خودکار از عنوان پست شما به عنوان عنوان و گزیده ای به عنوان توضیحات استفاده می کند، اما توصیه می کنیم با کلیک بر روی آن، آن را تغییر دهید.

وارد کردن کلمه کلیدی تمرکز در Yoast SEO به افزونه اجازه می دهد تا محتوای شما را برای آن کلمه کلیدی خاص تجزیه و تحلیل کند.

تجزیه و تحلیل در منطقه تجزیه و تحلیل محتوا نشان داده می شود، جایی که Yoast SEO پیشنهاداتی را در مورد اینکه چگونه می توانید امتیاز SEO پست خود را بهبود بخشید ارائه می دهد.

همچنین می توانید برای تغییر تنظیمات نشانه گذاری طرح واره مقاله به برگه طرحواره بروید.

تبریک میگوییم مقایسه افزونه های yoast و all in one seo با مقالات و آموزش های بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *