پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

فواید سرویس های ابری

امروز با شما هستیم با یک آموزش خیلی کاربری یا اطلاع رسانی فواید سرویس های ابری پس با ما همراه شوید با توضیحات دقیق در مورد این تکنولوژی جدید

Cloud Computing یکی از فناوری های سریع در حال رشد در سراسر جهان است ، این بهترین راه برای انتقال از نرم افزارهای تجاری سنتی به منابع IT است.

بیایید تجزیه و تحلیل کنیم و دریابیم که محاسبات ابری برای مشاغل مفید است یا ممنوع است.

Cloud Computing چیست؟
Cloud computing یک فناوری گرایش است که برای ارائه خدمات محاسباتی و منابعی از قبیل سرور ، بانک اطلاعاتی ، ذخیره سازی ، تجزیه و تحلیل ، شبکه سازی و نرم افزار از طریق اینترنت بر اساس مبلغ پرداختی انتخاب شده استفاده می شود. این فناوری محاسبات برای مشاغل کوچک ، بزرگ و متوسط ​​مفید است. دلیل نامگذاری آن “Cloud Hosting” این است که ما می توانیم به هر اطلاعات و هر زمان و هر زمان دیگری دسترسی داشته باشیم.

۳ سرویس محاسبات ابری وجود دارد

SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس)
IaaS (زیرساخت به عنوان یک سرویس)
PaaS (بسترهای نرم افزاری به عنوان سرویس)
اکنون به ما اطلاع دهید که Cloud Computing برای کسب و کارهای IT ممنوع است یا ممنوع است.

مزایای استفاده از Cloud Computing
مقرون به صرفه: دلیل تغییر تقریباً شرکتهای تجاری از فناوری سنتی به سرویسهای رایانش ابری این است که هزینه کمتری همراه با پرداخت فقط ویژگیها یا منابع مورد استفاده. شرکت ها دیگر لازم نیست که اطلاعات خود را روی دیسک ها ذخیره کنند ، زیرا خدمات رایانش ابری فضای عظیمی را برای ذخیره اطلاعات فراهم می کند و همچنین باعث صرفه جویی در کار و شرکت ها می شود.
پرداخت فقط برای خدمات استفاده شده و افزایش سریع منابع: اگر از مراکز داده استفاده می کنید و مایل به افزایش منابع محاسباتی خود هستید ، باید سرور جدید خریداری کنید و مراحل نصب و پیکربندی خود را ادامه دهید که گرانتر باشد. اما هرگز در محاسبات ابری با چنین موانعی روبرو نخواهید شد زیرا ویژگی قابلیت مقیاس پذیری منابع داخلی را در خود جای داده است ، فقط باید منابع را طبق نیاز مورد نیاز خود قرار دهید.

فواید سرویس های ابری
قابلیت دسترسی از راه دور: به شما مجاز است از هر کجا و در هر زمان و با استفاده از اینترنت از طریق هر دستگاه ، به داده های ذخیره شده خود دسترسی پیدا کنید.
فرآیند خودکار یکپارچه سازی نرم افزار: مالک نیازی به نشستن ، شخصی سازی و ادغام نرم افزار خود به صورت دستی ندارد زیرا ادغام نرم افزار بصورت خودکار در رایانش ابری صورت می گیرد. مالک مجاز خواهد بود که گزینه های خود را با یک رابط کاربر پسند تغییر دهد و همچنین گزینه ای را برای انتخاب فقط سرویس ها و نرم افزارهای مفید برای تجارت خود داشته باشد.
عدم نیاز به سخت افزار: از آنجا که تمام داده ها ، جزئیات و پایگاه داده به صورت مجازی روی ابر ذخیره می شوند ، دیگر نیازی به سخت افزار یا تجهیزات ذخیره فیزیکی نخواهید داشت.
امنیت بالا: بسیاری از سازمان ها از خدمات رایانش ابری برای تجارت خود استفاده می کنند ، زیرا تمام منابع را در برابر هک شدن ، سرقت داده ها و حملات ویروس محافظت می کند. از فن آوری های فایروال به روز شده برای محافظت و ایمن سازی داده های مشتریان استفاده می کند.

فواید سرویس های ابری
مضرات Cloud Computing
شماره پهنای باند پایین: داده ها روی cloud ذخیره می شوند و بسیاری از کاربران به طور همزمان به داده های خود دسترسی پیدا می کنند و باعث مشکل کم پهنای باند می شود.
مستعد ابتلا به حملات: همانطور که می دانید هیچ چیز در اینترنت به طور کامل ایمن نیست ، بنابراین این سرویس محاسباتی به دلیل دسترسی به اینترنت از طریق اینترنت قابل حمله است.
انعطاف پذیری و کنترل محدود: کاربران Cloud دارای کنترل محدود بر روی سرویس ها و اجرای مبتنی بر سرویس های مختلف میزبانی ابری خواهند بود. ارائه دهندگان Cloud همچنین برای استفاده از نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و خدمات خود ، کنترل را برای مشتریان خود محدود می کنند. سرویس های cloud روی سرورهای مجازی اجرا می شوند و این امر کنترل اطلاعات و نرم افزار را دشوار می کند.
این آموزش نیز به پایان رسید با آموزش های بعدی با ما همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *