پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟

ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟

با شما هستیم با ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

کاموا

ریستارت لپ تاپ با کیبورد

Alt+F4

استفاده از کلیدهای Alt + F4 رایج ترین راه برای بستن برنامه ها و ریستارت یا خاموش کردن کامپیوتر است. با فشردن همزمان این دو کلید برنامه هایی که بر روی دسکتاپ باز هستند، به نوبت بسته می شوند. در نهایت زمانی که دسکتاپ را مشاهده می کنید با فشردن این کلیدهای میانبر، یک پنجره کوچک مشاهده می کنید. که می توانید با فشردن کلیدهای مکان نما، منوی کشویی را بر روی Restart قرار داده و Enter را بزنید.

ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟

اگر بستن برنامه های باز شده، برای شما اهمیتی ندارد، می توانید با فشردن کلیدهای Win+D به دسکتاپ رفته و سپس از Alt+F4 استفاده کنید.

Ctrl+Alt+Delete

از دیگر کلیدهای ترکیبی که می توانید برای ریستارت لپ تاپ با کیبورد ، استفاده کنید، کلیدهای Ctrl+Alt+Delete است. زمانی که این سه کلید را به صورت همزمان قشار می دهید، وارد یک صفحه جدید می شوید، که با استفاده از کلیدهای مکان نما می توانید در منو جابجا شوید. سپس از کلید Tab استفاده کرده تا به آیکون های پایین صفحه دسترسی پیدا کنید. با قرار گرفتن بر روی دکمه پاور، Enter را بزنید و با استفاده از کلیدهای مکان نما، روی Restart توقف کنید. در نهایت با فشردن کلید Enter لپ تاپ خود را ریستارت کنید.

ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟

Win + X

با فشردن دو کلید Win+X یک منو مشاهده خواهید کرد که می توانید با استفاده از کلیدهای مکان نما، بر روی گزینه های آن جابجا شوید. با قرار گرفتن روی گزینه Shut down or sign out کلید Enter را بزنید و مجدد با استفاده از کلیدهای بالا یا پایین مکان نما، گزینه Restart را انتخاب و Enter را فشار دهید.

ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟

 

سرور مجازی فنلاند

تبریک می گوییم مقاله ریستارت لپ تاپ با کیبورد چگونه انجام می شود؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران


2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *