پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک مقاله کاربردی دیگر تحت عنوان حل مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس پس تا انتها ما را همراهی کنید.

حل مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس

مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس

اخیرا ممکن است وردپرس خود را بروز کرده باشید. پس از آپدیت وردپرس، ممکن است سفارشات خود را به صورت منظم مشاهده نکنید و مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس برای شما به وجود آمده باشد. در این آموزش همراه شما هستیم تا به صورت خیلی ساده این مشکل را رفع کنید. توجه کنید که برای حل این مشکل نیازی به دانش کدنویسی ندارید و با تنظیمات ساده میتوانید مساله ی خود را حل کنید. قبل از ارائه راه حل، ذکر این نکته ضروری است که این مشکل تنها در صورتی براتون به وجود میاد که به تازگی وردپرس رو به نسخه ۵.۳ وردپرس آپدیت کرده باشین و ووکامرس فارسی رو هم در افزونه ها نصب و فعال داشته باشین.

اما برای حل مشکل چه کنیم؟؟؟

مجددا تاکید میکنم که هیچ نیازی به کد یا برنامه ی خاصی ندارید. چون دیدم که خیلی از سایت ها دارن کد معرفی میکنن که به Cpanel اضافه کنید و … اما برای رفع این مشکل کافیه به ووکامرس فارسی برید، و در قسمت ابزارها، تیک مرتب سازی لیست سفارشات رو بردارید. حالا ذخیره کنید و مجدد به قسمت سفارشا ت برید تا ببینید که مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس رفع شده و تمامی قسمت ها رو میتونید کامل ببینید. در ادامه مسیر رو خلاصه میزارم براتون

ووکامرس فارسی/ابزارها/تیک مرتب سازی سفارشات برداشته شود/ذخیره

سرور مجازی ترکیه

درباره وردپرس :

وردپرس اولین بار روز ۲۷ مه ۲۰۰۳ را دید. بنیانگذاران مت مولن وگ و مایک لیتل هستند.

از وردپرس می توان به عنوان یک ابزار ایجاد سایت آنلاین و منبع باز بر اساس زبان های برنامه نویسی PHP و MySQL یاد کرد. در اصطلاح پیشرفته تر ، سیستم مدیریت محتوا (CMS) نامیده می شود.

هنگامی که وردپرس برای اولین بار راه اندازی شد چندین کاربر داشت اما با گذشت زمان به بزرگترین و محبوب ترین CMS در جهان تبدیل شد. امروزه وردپرس بیش از ۷۵ میلیون وب سایت را تقویت می کند.

تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که بیش از ۲۶ درصد از ۱۰ میلیون سایت دارای رتبه برتر از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند.

تبریک می گوییم مقاله حل مشکل عدم نمایش سفارشات در وردپرس به پایان رسید با مقالات و اموزش های بعدی ما یعنی نگار نوین را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران


4 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *