پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مطلب با شما هستیم با یک مطلب کاربردی دیگر تحت عنوان حل مشکل آپدیت نشدن وردپرس پس تا انتهای این مطلب کاربردی مارا همراهی کنید

حل مشکل آپدیت نشدن وردپرس

یکی از مهم ترین و پرتکرارترین و مکررترین مشکلات همه افرادی که وردپرس استفاده می کنند مشکل آپدیت نشدن

هسته وردپرس و خود وردپرس چه فارسی چه انگلیسی و همچنین افزونه های وردپرس می باشد

ما در این آموزش با راهکارهایی که در زیر به شما ارائه می کنیم این مشکل شما را براحتی حل می کنیم

آموزش حل مشکل آپدیت نشدن وردپرس :

روش اول: دانلود مجدد مرورگر و یا حذف کردن حافظه مرورگر برازر

وهله اول

کافیه که مرورگر رو Reload یا مجددا بارگیری کنیم. باید بدونیم که گاهی اوقات مرورگر به جای نشون دادن نسخه جدید، همون نسخه ذخیره شده از صفحه ما رو که در حافظه پنهان خودش داره رو به ما نشون میده.

برای حل این مشکل یعنی بارگیری مجدد صفحه کافیه که دکمه F5+CTRL (یا دکمه CMD+R در MAC) رو روی صفحه کلید بزنیم. با این کار از مرورگر که اکثراً هم کروم است خواسته میشه با بارگیری نسخه جدید، صفحه رو مجدد بارگیری کنه. با این کار مشکل آپدیت نشدن سریع وردپرس برای بسیاری از کاربران حل میشه.

خب مرحله دوم مخصوص کاربرانی است که مشکل اونها از طریق راه حل اول حل نشده و نیاز به یه راه حل دوم دارن.

وهله دوم

مرحله دوم شامل پاک کردن حافظه نهانمرورگراست. باید در مرورگر خودمون که همون کروم است، بر روی منوی سه نقطه‌ای در گوشه بالا سمت راست کلیک کنیم. در منو باید به گزینه ابزارهای بیشتر رجوع کنیم و روی گزینه پاک کردن اطلاعات مرورگر کلیک کنیم.

روش دوم: پاک کردن حافظه نهان وردپرس برای وب سایت خود

همونطور که دیدیم یکی از عوامل مهم بروز مشکل آپدیت نشدن سریع وردپرس، پیکربندی ضعیف افزونه ذخیره سازی اونه. در بیشتر افزونه‌های حافظه پنهان با کلیک یک دکمه میشه حافظه نهان سایت رو پاک کرد. حالا اینجا انواع افزونه ها و نحوه کار با اونها رو برای رفع این مشکل یاد میگیریم.

روش سوم: مشکل ارتباط هاست شما با سرورهای وردپرس

این حالت بیشتر در هاستینگ‌های ایرانی رخ میده. ممکنه که سایت ما نتونه با سرورهای وردپرس ارتباط برقرار کنه و یا مشکل از سرورهای ماست و یا مشکل از سرورهای وردپرس هست که البته احتمال وجود مورد اول بسیار بیشتره. بهتره که هاست خودمون رو تغییر بدیم. چون هاستی که نتونه با سرورهای وردپرس ارتباط برقرار کنه، قطعا با سرورهای گوگل هم نمیتونه ارتباط برقرار کنه و به اونها متصل بشه. اگه که دیگه این امکان برای ما وجود نداشت که هاست خودمون رو تغییر بدیم، میتونیم وردپرس رو از طریق دستی آپدیت کنیم.

روش چهارم: مشکل محدودیت منابع سرور شما

در این حالت ممکنه سرور سایت افرادی که با مشکل آپدیت نشدن وردپرس مواجه هستن، دسترسی به منابع لازم برای دانلود و استخراج وردپرس از فایل زیپ رو نداشته باشن. در این حالت بهترین کار اینه که با هاست خودمون راجع به این موضوع مشورت کنیم. باید میزان Memory Limit و Max File Size رو افزایش بدن. اگه اونها هم نتونستن کاری انجام بدن و مشکل همچنان حل نشد، باید هاست خودمون رو تغییر بدیم.

حل مشکل آپدیت نشدن وردپرس

روش پنجم: مشکل فضای هارد دیسک روی سرور سایت شما

بعضی مواقع پیش میاد که فضای هاست ما تموم شده و فضای کافی برای ذخیره وردپرس روی سرور خودمون نداریم. میتونیم فضای دیسک خودمون رو از سی پنل C Panel سایتمون بررسی کنیم. برای این کار کافیه که فقط وارد سی پنل بشیم و روی گزینه Disk Usage کلیک کنیم.

روش نهایی :

به‌روزرسانی خودکار وردپرس با شکست مواجه شد – لطفاً دوباره برای به‌روزرسانی اقدام کنید.

بروزرسانی در وردپرس از اهمیتی برخوردار است که باید همواره به این موضوع توجه داشته باشید و یا اینک ب دلیل مشکلات نسخه قبلی یا بدست آوردن امکانات جدید باید نسخه جدید افزونه و یا وردپرس را نصب کنید که به آن بروزرسانی میگویند اما با توجه به تجربه و مطالب بالا ممکن است در هنگام انجام عملیات بروزرسانی خودکار دچار مشکل شده و با پیغام خطا مواجه شده باشیم برای اینکه این مشکل را شناسایی کنیم باید ابتدا افزونه ها را غیر فعال کنیم سپس امتحان کنیم اگر مشکل پابر جا بود همین کار را با قالب سایت هم تست میکنیم و سپس اگر مشکل بر قرار بود راه حلی که در ادامه گفته میشود کار ساز است .

اروری را که مشاهده می کنید ممکن است در هر سایتی دیده شود که اگر بخواهید از نمایش آن در سایت جلوگیری کنید می توانید وارد فایل .maintenance شده و تمام محتویات درون آن را پاک کنید تا دیگر این خطا نشان داده نشود ولی با انجام این کار مشکل هنوز در سایت وجود دارد و شما تنها از نمایش ارور در سایت جلوگیری کرده اید .

سرور مجازی کانادا

مشکل آپدیت نشدن وردپرس , قالب و افزونه ها در وردپرس

برای آن که .maintenance در فایل منیجر نمایش داده شود باید در هاست با کنترل پنل cPanel تیک گزینه Show Hidden Files را بزنید.

آپدیت نشدن وردپرس و افزونه ها در وردپرس می تواند به خاطر بستن یکسری توابع php از سوی سرور هاست شما پیش آید که برای رفع این مشکل باید وارد فایل منیجر هاست خود شوید و سپس فایل که مربوط به تنظیمات وردپرس می باشد و با نام wp-config.php می باشد را بیابید و بر روی آن کلیک کرده سپس بر روی Edit در بالای صفحه برای تغییر محتویات درون آن کلیک کنید .

حال کد زیر را در انتهای فایل گفته شده قرار داده و آن را ذخیره کنید :

۱
if(is_admin()) { add_filter('filesystem_method', create_function('$a', 'return "direct";' )); define( 'FS_CHMOD_DIR', ۰۷۵۱ ); }

نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که کد بالا باید قبل از  ?> در آخرین خط قرار گیرد . و بعد وارد وردپرس خود شده و  برای نصب افزونه در مرحله ای که از شما مشخصات اف تی پی درخواست می شود مشخصات زیر را وارد کنید :

۱- رمز اف تی پی ( رمز هاست )
۲- یوزر اف تی پی ( یوزر هاست )
۳- نام میزبان ( آدرس سایت )
۴- نوع ارتباط ftp
نصب انجام خواهد شد .

با انحام این هملیات وردپرس متوجه میشود که برای هر بار اجرای عملیات اف تی پی باید از شما اطلاعات را بخواهد و با اینکار مشکل بروزرسانی رفع خواهد شد در شورتی که مشکل پابرجا بود لطفا خواهشمند است به همکاران اطلاع دهید .

آپدیت نشدن سایت وردپرس

منظور ما در این بخش از آپدیت نشدن سایت با تغییرات شما در پنل مدیریت وردپرس هست . تا به حال برای شما پیش آمده است که تغییراتی که در سایت خود انجام می دهید در سایت نمایش داده نشود . یکی از شایع ترین علامت چنین مشکلی این است که پست جدید در صفحه اصلی سایت وردپرس ظاهر نمی شود و تنها می توانید پست خود را با کلیک کردن روی لینک نمایش پست از بخش مدیریت وردپرس مشاهده کنید و قادر نخواهید بود آن را در صفحه ی اصلی سایت ببینید . اگر یکی دیگر از مشکلات این بخش را بخواهید ، عدم نمایش تغییرات انجام شده در ابزارک های وردپرس در صفحه ی اصلی سایت می باشد .

فروشگاه شالیزه

یا برای مثال شما استایل جدیدی برای سایت طراحی و در قسمت سی اس اس سفارشی وارد کرده اید اما تغییرات شما لحاظ نشده و چیزی نمایان نمی شود این مشکل میتواند به دلیل استفاده از کش در سایت باشد کش سایت هم در مرورگر کاربر دخیره شده و هم در پوشه کش در هاست که اطلاعات کاربر نیز از روی همین پوشه خوانده میشود و این پوشه زمانی وجود داشته باشد مرورگر میفهمد که باید اطلاعات این پوشه را دانلود کرده و ذخیره کند برای همین هم پس از استفاده از کش شاهد افزایش سرعت سایت می شویم .

تبریک می گوییم حل مشکل آپدیت نشدن وردپرس به پایان رسید با اموزش های بعدی ما را همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *