پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک مقاله کاربری دیگر تحت عنوان اهمیت داده ها برای سئو Seo پس با ما تا انتها مطلب همراهی کنید!

برای دانستن اهمیت داده های ساختاری برای SEO وب سایت ، باید دانش روشنی در مورد داده های ساختار داشته باشید. بنابراین با درک تعریف داده های ساختار شروع می کنیم و سپس به نقش مهم آن در لیست و رتبه بندی وب سایت خواهیم پرداخت.

داده های ساختاری چیست؟
داده های ساختاری از لحاظ تکنیکی توصیف می شوند زیرا داده ها در منطقه اختصاص داده شده خاص در یک پرونده یا پرونده خاص باقی می مانند همچنین شامل صفحات گسترده و پایگاه داده می باشد. می دانم که درک واضح آن دشوار است ، بگذارید این تعریف فنی را به ساده ترین شکل توصیف کنیم.

در صورت وجود استفاده از داده های ساخت یافته در کد طراحی وب سایت شما ، برای Google آسان خواهد بود که وب سایت خود را درک و واکشی کنید. داده های ساخت یافته الگوی سیستماتیک شده برای ارائه اطلاعات خاص در مورد یک صفحه وب و تنظیم محتوای صفحه است.

به عنوان مثال ، شبکه های NegarNovin میزبان بررسی های فیس بوک شرکت ، بررسی های گوگل ، زمان افتتاح و بسته شدن ، خدمات و غیره ، اینها همه برچسب های داده ساختاری هستند که خدمات یا محصولات وب سایت شما را به روشی مناسب ارائه می دهند و همچنین کاربران می توانند از طریق هر یک از خدمات ارائه شده توسط وب سایت شما.

فقط کافی است به تصویر بالا که نمایانگر بررسیهای سایت نگار نوین می باشد از سایتهای مختلف بررسی میزبانی است ، نگاهی بیندازید. این کار از طریق کارتهای ساختاری غنی از داده در پس زمینه وب سایت انجام می شود.

چگونه می توان داده های ساخت یافته را در وب سایت پیاده سازی کرد؟
اجرای داده های ساختار برای هر وب سایت آسان نیست ، با توجه به انتظارات شما از وب سایت شما ، طراح باید کد html را برای نمایش ویژگی های بالقوه و قابل اعتماد وب سایت اضافه کند. برای این کار بسیاری از ابزارهای شخص ثالث رایگان که به صورت آنلاین پخش می شوند وجود دارد.

از داده های ساختاری نیز برای تنظیم فرمت استاندارد کد html استفاده می شود ، به گونه ای که موتور جستجو می تواند برای یک صفحه وب خاص اطلاعات را به راحتی ، آنالیز ، ذخیره و ذخیره کند.

همه موتورهای جستجوگر برتر گوگل ، بینگ و یاهو گرد هم آمدند تا داده های ساختار Schema.org را ایجاد کنند. Schema آخرین نسخه html5 از داده های میکرو است که مجموعه مشخصی از برچسب ها را در اختیار شما قرار می دهد ، می توانید این برچسب ها را به ترتیب بصورت کد html درج کنید تا صفحات وب خود را در صفحات رتبه بندی موتور جستجو با تقویت به روز و به روزرسانی قطعات غنی خود که به صورت آنلاین نمایش داده می شوند ، تقویت کنید.

Rich Cards ویژگی های اضافی حیاتی هستند ، این ویترین برخی از شخصیت های خاص محتوای وب سایت شما را در SERP نشان می دهد ، بنابراین بالقوه هستند و با وسوسه بازدید کنندگان برای بازدید از وب سایت شما نقش آهنربا را بازی می کنند.

اهمیت داده ها برای سئو Seo

برخی از رایج ترین کارت های غنی مورد استفاده عبارتند از:
۱. بررسی ها: بررسی های مشتری عامل قابل اعتماد وب سایت شما را ایجاد می کند.

۲. رتبه بندی ها: رتبه بندی ها توصیف می کنند محصول یا خدمات شما چقدر ارزشمند است.

رتبه بندی های ستاره در Google
رتبه بندی توسط مشتریان برای وب سایت شما

۳. خدمات / محصولات: محصولات یا خدمات خود را بصورت آنلاین نمایش دهید ، زیرا سرورهای اختصاصی آلمان اختصاصی سرویس میزبانی است که توسط شرکت نگارنوین ارائه شده است.

رتبه بندی موتور جستجو
رتبه بندی موتور جستجوگر Google برای خدمات

۴- تجارت محلی: مکان کسب و کار شما را از طریق نقشه های Google نشان می دهد.

نقشه کسب و کار محلی در Google
نتایج موتور جستجو در وب سایت کسب و کار محلی

۵- رویدادها: از رویداد برای اعلام رویدادهای خاص آینده وب سایت یا کنسرت استفاده می شود.

جزئیات رویدادها در Google

اهمیت داده ها برای سئو Seo

۶. ویدئو: می توانید ویدیو را به عنوان یک محتوای نشانه گذاری اضافه کنید تا بازدید کنندگان را به بازی و بازدید از وب سایت خود از طریق آن ترغیب کنید.

ویدیو در Google

چرا داده های ساخت یافته برای SEO وب سایت مهم است؟
داده های ساختار پایه ای است که باعث می شود ماشین های موتور جستجو بهتر محتوای شما را درک کنند. تعداد تعداد دلیل برای پیاده سازی داده های ساختار وجود ندارد ، به گفته Google Search Engine زمینه شما را به شیوه بهتری درک می کند و وب سایت شما به توزیع محتوای خوبی برای کاربران دست می یابد.

اضافه کردن قطعه و طرحواره غنی به وب سایت شما در تعامل بهتر با موتورهای جستجو به شما کمک می کند.
همچنین به دست آوردن روابط عمومی بالا در موتورهای جستجو از طریق رتبه بندی ها و بررسی های ستاره سودمند است.
بررسی ستاره با نام داوری ، کاربران را به بازدید از وب سایت و خرید آنلاین وسوسه می کند.
Google ابزار آزمایش داده های ساختاری داده شده را برای آزمایش محتوای نشانه گذاری صفحات وب ایجاد کرده است.
ساختار داده ها (Rich Cards & Schema.Org) پتانسیل افزایش ترافیک ارگانیک و CTR را دارند (از طریق نرخ کلیک کنید) ، که به عنوان اصلی ترین عامل برای رتبه بندی جستجوگرها برای هر وب سایت شناخته شده است.
نتیجه گیری: پیاده سازی داده های ساختار در هر وب سایت برای ظاهر خوب جستجو در موتورهای جستجو بسیار مهم است. از آنجا که Google به روند تحقیق و به روزرسانی در مورد چگونگی ساختار جستجوی کاربران خود ، ادامه می دهد ، ما باید بارها و بارها ویژگی های به روز شده داده های ساختار را بیاموزیم و آنرا اتخاذ کنیم تا در ابتدا برای نتایج جستجوی کاربر ، وب سایت خود را به دست آورد.

اتمام مقاله اهمیت داده ها برای سئو Seo تبریک!

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *