پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

در این مطلب با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون پس تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید.

آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون
آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون

حالا میپردازیم به اموزش چگونه برنامه ها و اپلیکیشن ها در گوشی موبایل آیفون iPhone را چگونه مخفی کنیم ؟!

برای این کار شما احتیاجی به برنامه‌ جانبی و اضافی نداید توجه کنید که قابلیت مخفی کردن و یا هاید کردن در اپلیکیشن ها در ایفون در ios نسخه ۱۴ به تمامی گوشی های آیفون اضافه شده است ، خوب حالا چگونه می توانیم برنامه هارو مخفی کنیم براحتی با روش زیر :

در واقع در اموزش زیر ما می خواهیم هر برنامه ای اعم از اپلیکیشن های کاربردی اجتماعی گیم و … را مخفی کنیم ، گاها اتفاق میفتد که  ما دوست نداریم بعضی از رنامه‌های نصب شده در گوشی خودمان را کسی مشاهده کند ، برنامه مهمی داریم و به صورت خصوصی می باشد میخواهیم کسی برنامه را مشاهده نکند.

برخلاف گوشی های اندرویدی که مخفی کردن برنامه ها بسیار آسان انجام می شود در گوشی های iphone کمی دشوارتر می باشد ولی اما در این روشی که در ذیل مطرح می کنیم براحتی می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین روش های مخفی سازی برنامه ها در ایفون بدون نرم افزار

مخفی کردن برنامه ها در گوشی اپل به چند روش قابل انجام است. هم می‌توانید از صفحه خانه اینکار را انجام دهید و هم از طریق تنظیمات. علاوه بر این؛ می‌توانید کل برنامه‌های موجود در یکی از صفحات برنامه‌ها را نیز حذف کنید.

مخفی کردن ایکون برنامه در iOS ؛ بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون

از سیستم‌عامل iOS 14 به بعد، امکان مخفی کردن برنامه اینستا در اپل یا دیگر برنامه‌ها، با انتقال دادن آن‌ها به App Library فراهم شده است. برنامه‌هایی که در اپ‌گالری قرار می‌دهید همچنان در این قسمت قابل مشاهده خواهند بود ولی دیگر در صفحه خانه و فهرست برنامه‌ها ظاهر نمی‌شوند.

آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون

همانطور هم که گفتیم، برای انجام اینکار نیازی به نرم افزار مخفی کردن برنامه در ایفون ندارید. نحوه پنهان کردن برنامه های ایفون بسیار ساده است. کافی است برنامه‌ای که می‌خواهید پنهان کنید را در صفحه خانه پیدا کنید و سپس انگشتتان را روی آن نگه‌دارید و گزینه Remove را انتخاب کنید.

آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون

حالا Remove from Home Screen را لمس کنید. حواستان باشد که اشتباهی Delete App را انتخاب نکنید، با اینکار برنامه حذف می‌شود. برای برگرداندن برنامه هم به App Library بروید، انگشتتان را روی برنامه نگه داشته و گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.

مخفی کردن یک صفحه از برنامه ها در ایفون

علاوه بر مخفی کردن برنامه در آیفون، می‌توانید کل برنامه‌هایی که در یک صفحه از صفحه اپلیکیشن‌ها وجود دارند را نیز حذف کنید. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که بخواهید چندین برنامه را پنهان کنید. بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون برای انجام اینکار هم خود iOS است. ابتدا باید تمام برنامه‌های مدنظرتان را به یک صفحه انتقال دهید. وقتی کارتان تمام شد، انگشتتان را روی یک قسمت خالی از صفحه برنامه‌ها نگه دارید و از پایین صفحه روی گزینه‌ای که در تصویر می‌بینید کلیک کنید.

حالا صفحه موردنظرتان را پیدا و تیک پایین آن را بردارید.

با این روش مخفی کردن برنامه در ایفون iOS 15، تمام برنامه‌هایی که در این صفحه بودند پنهان خواهند شد. هر زمان هم که خواستید می‌توانید دوباره مراحل بالا را تکرار کرده و گزینه پایین آن را تیک بزنید.

سرور مجازی هلند

پنهان کردن اپ از نتایج جستجو و پیشنهادات سیری

پنهان کردن اپلیکیشن در ایفون با روش‌های بالا امکان‌پذیر است ولی در آن حالت برنامه از صفحه خانه پنهان می‌شود. برنامه همچنان از طریق بخش جستجو و یا پیشنهادات سیری برای به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها قابل دسترسی خواهد بود. برای آنکه از این قسمت‌ها نیز آن را پنهان کنیم باید ابتدا به Settings بروید و Siri and Search را انتخاب کنید.

حالا از فهرست، تمام برنامه‌هایی که می‌خواهید از بخش جستجو و پیشنهادات سیری پنهان شوند را پیدا و پس از انتخاب کردن آن‌ها، تمام گزینه‌ها را در صفحه مربوط به هرکدام غیرفعال کنید.

مانند تصویر بالا. برای برگرداندن برنامه مخفی شده در ایفون هم دوباره این مراحل را تکرار و گزینه‌های بالا را فعال کنید. همانطور که دیدید احتیاجی به بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون ندارید و از طریق ابزارهای خود iOS اینکار قابل انجام است.

تبریک میگوییم آموزش مخفی کردن برنامه های آیفون به پایان رسید با اموزش های بعدی مارا همراهی کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *