پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3
آموزش درون ریزی قالب بی تم

در این مقاله با شما هستیم با آموزش درون ریزی قالب بی تم پس تا انتهای این مطلب کاربردی و مهم ما را همراهی کنید

یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس قالب betheme می باشد که طبق آموزش زیر می توانید این پوسته و قالب محبوب را درون ریزی و دموها را نصب کنید

آموزش درون ریزی قالب بی تم

قالب بی تم برای شروع کار نیاز به افزونه های موردنیاز خودش را دارد که شما می توانید از بخش نصب افزونه ها هریک از این افزونه ها را به صورت آنلاین نصب کنید.دقت کنید که برای نصب دموها هم به این افزونه ها نیاز خواهید داشت.

برخی از افزونه ها نیاز به نصب ندارند،در نسخه جدید قالب بی تم به صورت پیشفرض روی قالب نصب هستند مثل صفحه ساز قالب بی تم ولی برخی مانند افزونه المنتور یا اسلایدر روولوشن و یواست سئو را میتوانید از سایت ما دانلود و نصب کنید.

سرور مجازی آلمان

با مراجعه به بخش نصب دموها شما می توانید همه دموها قالب بی تم را در این بخش مشاهده کنید که تعداد این دموها به بیش از ۴۰۰ عدد می رسد و در بخش های مختلف شامل : شرکتی،تفریحی،خلاقانه،بلاگ،نمونه کار،تک صفحه ای،فروشگاهی و.. دسته بندی می شوند.

برای شروع نصب دموهای قالب بی تم از مدیریت سایت بخش بی تم روی گزینه وب سایت ها کلیک کنید.که در این بخش شما میتوانید هریک از دموهای دلخواه را انتخاب و با هاور موس میتوانید روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

در مرحله بعد شما باید صفحه ساز مدنظرتان برای درون ریزی دمو را انتخاب کنید،که متوانید از صفحه ساز خود قالب بی تم استفاده کنید یا اینکه از المنتور برای این منظور استفاده کنید.

در این مرحله شما میتوانید انتخاب کنید که دمو به صورت یک سایت کامل درون ریزی شود،یا اینکه تنها داده های انتخاب شده را درون ریزی کنید.

در این مرحله شما میتوانید با کلیک روی گزینه نصب را شروع کنید درون ریزی دمو را آغاز کنید و باید صبر کنید تا اینکه درون ریزی به صورت کامل برای شما انجام شود.

اگر برای اولین بار شروع به درون ریزی کنید با صفحه ای برای هشدار در مورد درون ریزی دیتابیس مواجعه خواهید شد که میتوانید روی گزینه رد کردن کلیک کنید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *